Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Klobasor
    Divoky hon? Kurna, od kolika let bude ta hra prodejna ? ;)
  • Proc ten znak vlka vypada jak nove Lamborgini? To mi moc fantasy neprijde. Ale jinak se samozrejme tesim jako svin.
    • deridon
      protože tam budeš jezdit na koni (Ferrari) a budeš vzpomínat na Letha, který byl vytrenován ve Zmijí (Viper) škole
  • Jsem pomalý, ale kdyby přeci jen někoho zajímalo povídání tvůrců Zaklínače:
    http://www.youtube.com/watch?v=jZl-YWlWJp4
  • To je sitce dobra sprava, ale skoda ze W2 nebol na PS3. To je tak genialna hra ze nechapem ako nemoze byt na PS3.
  • Už dvojka je čistá konzolovka, takže není divu, že konzolovost pokračuje.Zase chlapíci vydělají a to je dobře.
  • Tak už se Zaklínačem 2 ukázali, že se nemusíme bát oškubání hry na úkor konzolí (ačkoliv ten UI moc povedenej nebyl, to je pravda).
    Navíc, dle jejich vyjádření ví, že jejich nejsilnější základna je na pc a tvrdí, že na pc bude Zaklínač 3 nejlepší (na twitteru se jich kdosi ptal, kde že bude hra nejlepší, na jaké konzoli a oni odpověděli že pc, nacož se nějký konzoletard rozhněval a rozplakal s tím, že pc je nanic a že konzole jsou lepší...).
    • Viktor_H
      Tam je to spíš o hardwaru, nikoliv o konceptu samotný hry. Už jednička by mohla být naprosto bez problémů představitelná na konzolích. Celá série vykazuje rysy konzolový éry, žádnej old-school...
      • To to čert nechtěl, ale představ si, že já zrovna teď hraju Zaklínače 1. Okamžitě (teda vlastně pořádně až v kapitole 2, abych nekecal) se vyšvihl do mých top RPG.

        Ty jo, "prvky konzolové éry, žádnej old-school" naznačuje, že existují i RPG s "prvky nekonzolové éry, old-school".

        Co jsou nekonzolové oldschool prvky v RPG? Který RPG máš na mysli? Starý Bioware hry? Asi jo, co? V čem se tak líší od Zaklínače 1?
        • Viktor_H
          Já ho mám taky v topce, z vlastní vůle žádný škatulkování na dobrý a špatný RPG hry na základě konceptu nedělám. Proto musím převracet oči, když se tu ostatní chytaj za hlavu kvůli tomu, že Z3 bude multi-platformní titul.

          Yep, existují. Resp. existují v kontextu silně rozšířeného názoru (a zde na games extrémně), že rozmach konzolí stojí za designovou filosofií novějších RPG her (což je samozřejmě špatně, je to totiž důvod, proč si elitáři o pár vláken níže už "10 let" nezahráli dobrou hru...). Za takový se daj považovat klasický point and click izo hry. Z her od Bioware by to bylo pouze první a druhé Baldur's Gate, možná ještě NWN. Od KOTORu vejš jde podle "hardkór fans" o konzoloidní zjednodušený srač*y. V podstatě všechno od roku 2004 a vejš je zjednodušená konzolová srač*a. Samozřejmě jde o sestupnou tendenci, tzn. že dneska je to zdaleka nejhorší...

          Že je to snůška blábolů potvrzující se pouze v jednotlivých případech, v nichž jde navíc o spoustu dalších faktorů, to tu asi nemusíme řešit.

          To ale nic nemění na tom, že Zaklínač se oproti BG, F1/2, Arcanu, Greyhawku, PT, IWD atd. liší hodně. Má to jinej koncept, nezastírám, že akčnější a přímočařejší... Z pohledu členů šachového a matematického kroužku nejde o výzvu. Z pohledu příznivců frustrujících herních zážitků také moc ne. Mně osobní to nevadí a rozhodně za tím nevidím jen konzole...
          • walltar
            Mám teda psát jak mě to hrozně baví a jak sem s tím strašně spokojenej? To že by za to mohli konzole je kravina, ale prostě pro mě ty tehdejší hry byli lepší. I takový Kotor už byl podle mě cestou špatným směrem. Mě na hrách baví taktika a používání mozku ... to už akčnější hry bohužel nenabízí. I ten dabing hrám jenom ublížil ... místo hromady propracovaného textu, u kterého se člověk mohl zamyslet (né vždy) máme jednu větu. JE to trochu podobné jak Filmy a knížky ... film je sice akční, lehký na sledování a člověk u něj nemusí použít ani půl mozku, ale knížce se nikdy nevyrovná (zatím jsem nevidel film lepší než knihu). Je to všechno na názoru člověka ... bohužel dneska sou RPG jedno jak druhé a klasické rpg si musíme koupit na kickstarteru.
            • Viktor_H
              "Mě na hrách baví taktika a používání mozku ... to už akčnější hry bohužel nenabízí." - Souhlasím, moc RPGéček, které by byly silné v tomto ohledu, nevychází. Teda předpokládám, že se bavíme o komplexnosti (DnD pravidla), ne o obtížnosti v přímočarém slova smyslu...

              Nesouhlasit už musím s tím voice-overem. Podívej na takovou Kreiou... Nebo Bloodlines! A přece hry nejsou jen dialogy, spousta zajímavých textů máš v podobě knížek, kodexů apod.

              Stejně tak mi přijde perverzní to srovnávání filmů a knih...
      • Na jednu stranu souhlasím, ale zdá se mi, že série Zaklínač je vcelku kompromis - má věci z obou světů a dle mě ve správném poměru.
  • na druhou stranu zaklinac ted vypada hezky muzne
    • V Zaklínači 2 mi přišlo, že Geralt vypadá jako takový ňouma občas. *1*
      • ale do očí bys mu to neřekl co :))
  • Sem zvědavej, kolik článků tady vyjde na téma: Na PS4 vyjde.... Tipuju 184.
  • Cypri
    Ted se bojím... jsem pesimista, vím, ale jestli se tím hra zredukuje na "Stiskni X TEĎ!!" tak potěž koště. No teď se fakt bojím, že bude novej Zaklínač zjednodušenej až fuj.
    • TheGGG
      Dragons dogma je na konzolích a nic takovýho tam není, je vidět že zas mluvíš o něčem o čem nic nevíš
    • Viktor_H
      Celá Zaklínačí série má konzolovej koncept, nic se tedy nemění...
    • ales.smutny
      Jistě, protože X360 verze tohle potvrdila a na konzolích nejsou dobrá RPG...oh, wait...
      • Cypri
        Teď si nejsem úplně jistej, proto se omlouvám za případnou desinformaci, ale pokud vím tak nejdřív vyšel Zaklínač 2 na PC a až poté to předělali i na konzoli. Ok, neříkám ani popel proti tomu, že se to povedlo a je to prostě druhý díl po vzoru PC verze. Jenže moje obavy jsou z toho, že když teď bude vývoj současně PC a konzolové verze, tak že v průběhu vývoje se prostě řekne: "Hele vypadá to pěkně, ale tohle trošku zjednodušte, takhle by to na konzoli nemohli hrát tak v klidu jako na PC myš+klávesnice." Tady je to, čeho se bojím. Protože v případě konverze na X360 to prostě asi bylo tak, že to překonvertovali a holt se s tím konzolista musel nějak poprat. Jestli se pletu tak ok, jsou to jen moje domněnky. Nehodlám se hádat nebo cokoliv jinýho.
        • Viktor_H
          To je sice pravda, ale už PC verze podporovala gamepad a celé ovládání mu bylo šito na míru...
        • Podle mě hra nebude co se např. ovládání týče horší, než Zaklínač 2. Už ten byl dělanej s tím, že se bude portovat na konzole a proto tam bylo taky pár ,,konzolovejch,, neduhů jako třeba podivně malý font, konzolový soubojový systém, QTE eventy, kruhové menu výběru a přesně to se dá kvůli nepřítomnosti myši a klávesnice očekávat i u Zaklínače 3. Nic horšího než bylo ve dvojce bych ale nečekal.
          Nějakýho dalšího zjednodušování bych se zrovna u CD Projektu nebál.
          • misho8723
            Už len to, že žiadne QTE v Z3 nebudú a že sa chcú viac priblížiť jednotke hovorí v prospech toho, že vývojári nechcú z toho urobiť RPG štýlu ME a ani nechcú z toho urobiť Skyrim
          • Maly font kvuli konzolim? To asi ne. Na konzoli naopak musis mit velky font aby to bylo z te trimetrove vzdalenosti k precteni.
          • A třeba QTE už tam ani nebudou. Před nedávnem to sami ohlásili. *3*
          • Cypri
            Vesměs souhlasím no, ale zkušenost se zjednodušováním mi zatim zničila ne jednu herní sérii. Proto jsem se tak lekl.
      • dobrý rpg nejsou ani na pc už asi 10 let...
        • Musí být smutný žít v tvým světě. *13*
          • walltar
            Jo stojí to zahovno ... taky bych radši, kdyby mě nové hry bavili *13*

            Pořádné hardcore iso RPG, plné textu ... co já bych za to dal. Ty dnešní akční dabované náhražky prostě nestojí za nic.
            • Viktor
              posledne cca dobre rpg za poslednych 10 rokov boli Kotory
              Mass effect bol prijemny, ale strasne zjednoduseny...skor akcna hra s dialogmi, ktore v konecnom dosledku velky vyznam nemali. Dragon age? uz si zabudol ze po par leveloch bolo jedno ci si rogue alebo warrior?, a nehovoriac o 20 kuzlach pre maga,z toho 3 pouzitelne kombinacie kuzel?
              dragons dogma ? co som videl, cista arkada
              Morrowind sa este dal, tie dalsie 2 uz boli zjednodusene az hroza

              niekedy mam pocit, ze viac roleplayingu som zazil pri total war nez pri hrach, ktore sa na rpg hraju
            • Viktor_H
              skaven: Do nekončící debaty o ME se pouštět nebudu.

              Já samozřejmě nemám nic proti jiným názorům, ale nepřipadá ti, že až trochu moc generalizujete a zjednodušujete?? A ještě u toho stíhate dělat ramena... RPGCodex approves! Takže respekt pro vás!

              Jestli si vážně myslíš, že 10 let nevyšel dobrej RPG titul, tak rezignuju na jakoukoliv snahu s tebou cokoliv řešit. A tuplem, pokud se domníváš, že jedině ty máš správnou představu o tom, co je a není RPG.
            • Viktor H
              ale si nam to natrel, respekt...sorry ze mame vlastny nazor, ze priliz akcnosti, jednoduche dialogy, filmovost a clickfest berieme ako kazenie zanru
              radsej este raz vysvetli, v com vsetkom bol mass effect genialny ;)
            • Viktor_H
              Pěkná ukázka vlákna plného elitářských a arogantních keců... Samozřejmě bez racionální argumentace. *7*
            • walltar
              tNRevan: Jo Eternity mám koupeno takže už jenom čekám.
            • smune je prave to, ze nekdo povazuje hry typu dark souls, nebo diablo za RPG
            • rhaegar
              Nevím jak vy.. ale poslední rok jsem navýsost bavil s Dragon Dogma a Dark Souls... je zajímavé, že Japonci v RPG oblasti válcují zbytek světa (když nepočítám samozřejmě Polsko )
            • Tak to project eternity by mohl byt pro tebe
            • @lol
              oni,som myslel alesa smutneho, a minusoklikacov, a tych dole co sa tesia, ze W3 sa bude vyvijat primarne(popr.paralelne) aj na konzoly, teda mozme ocakavat viac este akcie, este viac klikania toho spravneho tlacitka etc.
            • skaven123: Nevím koho myslíš tím "oni", ale pokud to směřovalo na mě, tak tě musím informovat, že moje nejoblíbenější hra je Baldurs Gate a nejoblíbenější žánr jsou isometrická RPG. *6*
            • oni to nepochopia, pre nich je RPG nieco ako fantasy dead space
      • no niesu, a cakat nemusis
  • omg to tady ted porad budete spamovat članky o novinkach na ps4? kdyžtak udelejte jeden članek ktery porad aktualizujte. asi je čas abych se na čas stahl z tiscali až kym vyjde ps pak bude zase klid *6*
    • Kazdej herni web kterej za neco stoji vcera,dnes, zitra a klidne jeste tyden resi a bude resit PS4...logicky...Pokud se ti to nelibi jdi na Novinky.cz, tam urcite nove oznamenou next gen konzoli neresi
      • je fajn že se to resi ja sam si rad o tom neco prectu ale natovouhle formou
      • Ale resi. http://www.novinky.cz/internet-a-pc/hry-a-herni-systemy/293901-playstation-4-nabidne-vysoky-vykon-a-inteligentnejsi-ovladani.html

        Jejich ps4 ma i7. *5*
        • Já jsem zase včera četl na jedný nejmenovaný herní stránce (začínající na písmeno Z), že PS 4 využije vysokého výkonu procesoru Cell *1*
          EDIT: Tak je to tam pořád ,,PS4 je stavěno jako klasické stolní PC, díky struktuře Cell je navíc vysoce přizpůsobitelné pro vývojáře,, *1*
          Pokud vím, tak právě architektura Cell v PS 3 je pro vývojáře peklo největší.
          • Hmm...takže nanosuit PS4 edition? :D
        • No tak...resi se to proste vsude protoze to je relativne velka vec, stejne tak se bude resit XBox...pokud se to nekomu nelibi tak at to necte... To je jako kdyby nasli univerzalni lek na rakovinu a porad o tom psali a imbecilove by po 1 dni vykrikovali ze uz o tom slyseli dost at to nepisou (neprirovnavam PS4 k leku proti rakovine *15* , dosadte si jinou dulezitou vec v urcitym oboru)
    • kostejnesmrtelny
      Dobrej nápad. Táhni.
    • To "na čas" si mohl zaměnit s "navždy".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit