Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir
    Celou hru výrobci dojebali jak jen mohli...kdo četl román tak ví, že tam udělali celkem závažné chyby. A ta fráze o velkém množství voleb jenž ovlivní hru....kecy a skutek utek. Ve hře není snad jediná volba jenž by ovlivňovala hru v pozdější fázi (nepočítám komiks po konci hry). Jo ony tam jsou volby a je jich hodně, ale ono je to krapet jiné....ona vás vesnice bude mít ráda nebo ne, ale k čemu to je když se do té vesnice hrdina už nikdy nevrátí a s lidmi kterých se týká volba už nepromluví...ono je opravdu fakt rozdíl jestli se chlapík oběsí nebo zda odejde a už se neukáže. Takže opravdu zklamání na plné čáře
  • Dnesni bleskovka: Vývoj The Witcher 3 stál 32 milionů dolarů, dalších 35 milionů dolarů šlo na marketing.

    Ted je uz jasni proc je W3 tak "dobra" hra - vice penez slo na marketing jak na vyvoj, proto ty prodane kopie :)

    Ono se proda i h*vn* kdyz se zabali do zlatych reci...
    • Blue.Shark
      Marketing je podstatná součást úspěchu. Osobně jsem překvapený, že za "pouhých" 32 milionů zvládli vyrobit tak perfektní hru. Klobouk dolů.
  • Celkem zajímavý, u ostatních her se řeší každý nedostatek a třeba tedy se vychvaluje Wticher až do nebe... a to, že má otřesnou animaci nikomu asi nevadí.
    • nejen špatné animace, ale velice špatné A.I. Velice špatný leveling postavy, mizerné vylepšovaní postavy, strašný armoring, nevybalancovaná obtížnost. Vedlejší questy jsou grindovačka. Těch problému je tam dost a dost. Nejhorší, že expit musíš přes ty opakující se questy, jelikož tam není jiná činnost na získání XP. Ta hra je určitě povedená, ale ten hype vymyl snad úplně všem mozkové buňky, jelikož ty chyby tam naprsoto bijí do očí.
      • Ja bych rekl ze to je tim ze to spoustu lidi proste bavi. Tebe to bavit nemusi. Ja jsem si vetsiny chyb vedom i kdyz strasny armoring nepocituju a vedlejsi questy mi fakt jako takova grindovacka neprijdou. Grind si fakt predstavuju trosku jinak ale jestli to je grind tak je to jeden z nejlepe udelanejch grindu co znam.
        Proste i presto ze to ty chyby ma tak je nakonec zabava to hrat a to je dulezity.
        • A mne se brneni ve Witcherovi libi a hec...
          • to jsem rád. Jen doufám, že tu nehraješ trapnou pozu *15*
            • drasta
              Co je plejkar?
            • Plejkař jako ty by měl o pózách mlčet, bo nic jiného ani neumíte. Viz protěžování nějakých trapných arkád a stelth blbostí typu mgs, které spojuje blbý příběh.
            • Asi nejsem dost daleko protoze narazim na samou kozenou zbroj se spoustou vazani :D
            • nechci ti brát iluze ale ta první jedině tak +- sedne do lore. Rozhodně ne plátový armor typu zbroj gryfa či samurajská suknice typu Medvěda. V životě by v tom nešel, jelikož by ho to totálně zpomalovalo. Takových těžkých armorů po kolena je tam mraky...
            • Jsou to opravdu netypicky armory co krasne sedej do lore a do toho jak jsem si Witchera predstavoval (i diky ilustracim v knizkach). Paradoxne ten prvni armor co ma witcher na sobe ktery se vsem libi nejvic mi k lore moc nesednul (prisel mi docela tezkej). Musim ale doplnit ze samozrejme ne kazdej armor se mi libi. Mel jsem na sobe i takovou modrocervenou hruzu ktera se mi vubec nelibila ale taky to nebyl Witcherovskej armor :D
        • zakázky jsou jen grindovačka na XP. Problém je, že spousty i vedlejších questů má styl zakázek. K tomu Armoringu.

          Loot je naprosto strašný, armory co najdeš v pokladech je jen trash. Setovky jsou naprosto ohavné, takže ano! Armoring je strašnej.
      • nic není dokonalé. Her které se té dokonalosti blíží jen jen pár - původní Deus Ex, System Shock 2, Half-Life 2, Baldurs Gate 2, Planescape Torment, Witcher....
        vždycky se najde něco, co šlo udělat líp a nebo co někomu nevyhovuje.
        A nekdy se dokonce objeví masová hysterie, která nějakou hru zadupe do země, a hra si to ani nezaslouží. Napadá mně třeba DA 2 - pro mne nejlepší herní zážitek loňska.
        • to je naprostá kravina, co jsi napsal. BG nebo PT jsou herně naprosto mimo. Gameplay je naprosto prachbídný. Má to dobrý příběh, volby ale hratelnost teda průměr. K dokonalosti se blíží Shadow of Colossus, První MGS, Symphony of the Night. V těch hrách je na prvním místě hratelnost. A Witcher tam vůbec nepatří, tam je hratelnost sotva průmer...
          • A čím se je podle tebe měří míra hratelnosti?
          • Na první dojem se těžko soudí. Například u witchera - 1 jsem nevydržel sedět ani hodinu. Musel jsem tomu dát další pokus až po letech a opět mě to ze začátku nebavilo, ale vydržel jsem pár hodin a pak už mě to nepustilo. Musím říct, že to hra byla pecka, pro mě větší než W2,W3.

            Jinak, když řekneš že gameplay bylo třeba u Planescape špatný, tak je to subjektivní pocit, stejně jako mně to přišlo 5x hratelnější než první MGS(což byla a je pecka) a proto jsem to taky smažil jako vzteklý. Prostě každý má jiný vkus, proto nejde z patra říct, že to nemá hratelnost.
            • del0
              "Ty přiběhy v BG či PT jsou na herní produkci nadprůměrné, ale rozhodně existuje desetitisíce lepších příběhu k knihách."

              I ty kecálku. BG je možná nadprůměr, ale PT je v "herní produkci" naprostá špička. Buď si to nehrál, nebo jen plácáš. Když pominu, že příběh a prostředí PT by sneslo srovnání i s kvalitní (nejen) fantasy literaturou, tak argumentovat knihama je celkem irelevantní. To pak můžu tvrdit, že příběh ve filmu nemá smysl, protože to nikdy nebude takový, jako v knihách.

              "ano, hratelnost by se neměla skládat ze čtení naprosto zbytečného množrsví textů."

              Skutečně, hledat logiku na zdejších stránkách je jako plavat v ho**ech na místě.
              1. Ty texty nejsou zbytečný. Je na nich založen děj, interakce se světem a hlavně roleplaying, což je pilíř RPG.
              2. O tom, z čeho by se měla nebo neměla skládat hratelnost, ty nerozhoduješ. Každý žánr má svoje specifika a staví hratelnost na něčem jiném. Každopádně tvrdit, že "izometrické RPG nemůže mít hratelnost", to je skutečně hodno nominace na diletanta roku. *15*
            • ano, hratelnost by se neměla skládat ze čtení naprosto zbytečného množrsví textů. Ty přiběhy v BG či PT jsou na herní produkci nadprůměrné, ale rozhodně existuje desetitisíce lepších příběhu k knihách. Hratelnost je pak ochuzena na nějaké to klikaní myší. NE!
              • Reakce na příspěvek:

                S knihami souhlasím na 100%, o tom žádná. Že v těch hrách je navíc i spousta nezáživného balastu, také. Ale u RPG je text velmi podstatná část, která má na hratelnost důležitý vliv, posouvá to buď dolu nebo nahoru. Když mi bylo 13, dostalo se ke mně právě BG a i když jsem neuměl, až na pár slov, anglicky. Tak mě to neskutečně bavilo. Sehnal jsem si návody, abych se někam pohnul(díky nim jsem se dozvěděl něco z děje) a prostě jsem si užíval ty malované krajiny a hlavně ten systém, který je založený na AD&D a fungoval skvěle. Na kvalitní gameplay stačí myš bohatě, klidně jedno tlačítko. Zrovna jsem si vzpomněl na Dungeona Keepera, jaká to byla smažba a jen myší ;)
          • del0
            Ještě, že hratelnost je subjektivní, takže o těch kravinách bych radši pomlčel. Navíc srovnávat RPG s akčníma hrama může fakt jen jouza. *7*
            • "V izometrických RPG hratelnost není žádná."

              *1* rofl
            • je sice subjektivní, ale v izometrických RPG hratelnost není skoro žádná *3*
          • Mas nejaky divny pohled na hratelnost, ostatne podle tvych preferovanych her co jsi tu vyjmenoval je celkem jasne, ze ti witcher nebude pripadat nic extra.
    • vadí to tobě a witchera tu nevychvaluješ. Za to že ostatní nesdílí tvůj názor se na ně nezlob.
  • Tahle hra a vůbec celý CDP si to jednoznačně zaslouží!
  • Obrovská gratulace CD Projekt Red. Zde by se dala použít ona věta: "Veni vidi vici." Nový král na poli RPG je zde. Mám nahráno 212 hodin a pořád nemám dohranou hlavní dějovou linku, dělám všechny úkoly, prohledávám všechna neobjevená místa a neustále mě to baví, neustále mě baví dívat se na ty nádherné scenérie. Ta hra má pohlcující atmosféru, kterou bych přirovnal k sériím Gothic a Dragon age. Dlouho mě bude trápit, že jeden z mých nejoblíbenějších herních recenzentů byl nucen - bodovým hodnocením na games - dát Zaklínači stejnou známku, jako tomu nudnému ošklivému a generickému balastu... Jak napsal Miloš do verdiktu u recenze, na Zaklínače budu po dohrání ještě dlouho a rád vzpomínat. Zato Skyrim se snažím z hlavy vytěsnit a tvářit se, že nikdy neexistoval.
    • Skyrim je promarněný potenciál. Ten svět je krásný, velký, zajímavý.
      Skyrim totálně ničí herní mechaniky (nejvíc asi levelování potvor spolu s hráčem, ale i absence unikátních zbraní, z nepřátel pořád padá ten samý generický odpad. dále nudné questy včetně hl. linie). Ale tyto problémy byly v hrách od Bethesdy od jejího počátku. Hraju od Morrowindu a už Morrowind měl tyto problémy. Bethesda místo aby je opravila, tak je v dalších hrách ještě zhoršila.
      Je to velká škoda.
      • ve Skyrimu zadne potvory spolu s hracem neleveluji, jak muze byt tak velak skupina hracu tak omezena a porad papouskovat tenhle nesmysl. kdyby s tebou neco levelovalo tak nezabijes savlozubou kocku jednou ranou po 80ti hodinách hrani..prober se. A když by se tam neco mohlo nazvat levelingem spolu s hracem tak třeba draci, ale tam se objevuji silnejsi druhy (zakladni drak versus třeba cerveny drak). Prestante omílat tenhle nesmysl když tomu nerozumíte.Dekuji.
        • Taronyu
          To je úplne jedno ako je to spravené. Potvory síce nelevelujú, ale zo zvyšujúcim sa levelom sa objavujú ich silnejšie variácie. V dungeonoch sa na začiatku vyskytoval vždy obyčajný Draugr a na konci bol jeden draugr overlord. Na vyšších leveloch sa vyskytovali už len tí silnejší. Takto to tam funguje, až na pár výnimiek ako obor a pod. Takže leveling to je. Iba ho trošku zamaskovali.
          • Potvory levelují, ale mají level cap.
            Tzn například základní bandita s tebou leveluje do levelu 10.
            Potom už na té úrovní zůstane a proto ho dáš později klidně na jednu ránu.

            Dungeony zase mají pevně daný rozsah.
            Například když přijdeš do jeskyně pro level 10-20 a budeš na levelu 5, tak budou všichni nepřátelé level 10 a bude to pro tebe obtížné.
            Naopak na lvl 30 budou všichni o 10 levelů níže.
            • taky se muze stat ze v jeskyni kde byl pavouk na lvl 5 a pujdes tam třeba později znovu tak tam bude troll na lvl 12, coz není nic divného, v jeskynich zije ruzna havet, ale je to taky spis výjimka.

              http://www.amazon.com/Elder-Scrolls-Legendary-Standard-Official/dp/0307895505
              doporučuju zakoupit, nastudovat..a pak se muzem bavit..dekuji.
            • A na tuhle blbost jsi prisel kde?

              Ledni medved ma level 20 od zacatku hry az do koce.
              Mamut ma lvl 38 od zacatku hry az do konce.
              Draugr Deathlord 1H ma lvl 30 od zacatku az dokonce. Konkretne na nej muzes narazit v par dungeonech klidne na levelu 1 když si das tu praci tam dojit, a bude mit ten level 30 porad at mas level jakej chces. A samozrejme dungeony zadne rozpeti levelu nemaji. Když nekde je pavouk na lvl5 tak tam bude porad pavouk na lvl 5. V par pripadech funguje obměna priser, ze se vymeni za silnejsi verzi s jinym jmenem, jinym vybavenim, jinými skilly a AI, ale nedochazi k tomu nijak často.nejvic markatni to je prave u draku

              Doporucuju nastudovat oficialni příručku od Prima games, a ne verit zblebtum id*iotu nekde z nejakyho fora.
      • Nechci, aby mě někdo špatně chápal, já se považuji za fanouška TES série a Skyrim byla vůbec první hra, kterou jsem si koupil v předprodeji. Začínal jsem od Morrowindu, který je pro mě na přední příčce her, které jsem kdy hrál a Oblivion mě taky bavil do doby, než jsem začal být frustrovaný tím automatickým levelováním příšer. Skyrim už prostě zašel moc daleko. Jak říkáš, ten svět byl vždy generický, ale doháněly to herní mechaniky, které člověka bavily. V Morrowindu a Oblivionu jsem vždy hlavně objevoval svět. To bylo pro mě tím jádrem hry. Ve Skyrimu tohle všechno padlo, protože tam prostě není nic, co by mě zaujalo, nadchlo. Navíc Morrowind uměl člověka odměnit za jeho úsilí při objevování, to ve Skyrimu neplatí, neboť jsou všechny mechaniky zredukovány na tu nejjednodušší možnou míru. A tak po pár hodinách člověk pochopí, že se jen protlouká šedivým generickým světem, zabíjí nepřítele v tom nejhorším soubojovém systému na světě, dělá ty nejhloupější úkoly typu přines/zabij na světě a rozděluje zkušenostní body do perků, které má dnes každá druhá akční hra.

        Já prostě už procitl, stejně jako Dan a už mě nebaví, že mi Bethesda nabízí ten samý recyklát. Skyrim je prostě přeskinovaný Fallout 3. Já tvrdím, že kdyby Skyrim nebyl dílem Bethesdy, ale nějakých bezejmených programátorů z garáže, tak bych tu hru možná i docenil. Ale Bethesda je velká firma s mnohaletou působností v herním odvětví a za své peníze jsem dostal málo, zatraceně málo v porovnání se Zaklínačem. A mimochodem, že Bethesda už má z TES série jen dojnou krávu dokládají i ty archaické animace, které se od Oblivionu vůbec nezměnily, jako ostatně celý engine. A předpokládám, že Fallout 4 na tom vůbec nic nezmění.
  • jezdci divokýho (o)honu (this is what she said *3* ) jsou teda pěkný srá*i. Sice jsou ty jejich armory absolutně hustý, ale geroš a ta bělovlasá mařka, je krájej jak cibulu. Jinak dobrá hra, 10/10
  • rok 2015 je opravdu velmi příjemně RPG pozitivní. Už 3 špičkové tituly - Witcher, PoE, DA:I. Je důležité ty hry finančně podporovat, protože jen tak se zajistí, že v budoucnu bude pokračování v podobném duchu. Třeba Planescape Torment byla svého času finanční propadák (ne uplný, ale moc se toho neprodalo), proto nebyly další díly, přestože dnes je to považováno za jedno z nejlepších RPG všech dob. CDred a Obsidian vsadili na sympatickou cestu DRM-free a zatím to vypadá, že je lepší hráče motivovat ke koupi, než je nasírat otravnýma DRM jako EA
  • Po 60 hodinách mám 20 procent ze hry není co dodat. Trochu jsem měl obavy, že absence protipirátské ochrany se projeví na prodeji. Díky bohu že ne.
  • Firingo
    No tak marketingová kampan byla před vydáním už tak silná že moc nevěřím "4 miliony byly nad všechny naše očekávání" *1* Nalili do hry i propagace šílené peníze pár miliónů bylo povinnost *3*
    • Tak že by marketing byl tak agresivní jako v případě dojných krav (AC, COD,..) se říct úplně nedá. Zkrátka se to prodává hlavně i kvůli kvalitám hry, pozitivním ohlasům z recenzí a "šeptandě" na netu *4*
  • MalyZeli
    Este aby ne, poradna hra uz tu peknou dobu chybela.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit