Přejít na výpis diskuzí

Zápisky z Apex Legends #01: Na slovíčko o pingování

7.3.2019 19:58
Adam Homola 15 příspěvků

V roce 2016 jsem s partou kamarádů hrával Overwatch. Několikrát týdně jsme se sešli na voice chatu a hodinku dvě hráli. Byla to paráda. Takovouhle partu teď v Apex Legends nemám, a víte co? Bavím se skoro stejně, ne-li víc (bez urážky!), i s náhodnými hráči. Proč? Čtěte dál a dozvíte se to.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

     už som to písal a napíšem to zas. fascinuje ma, ako sa adam stále dokáže nadchnúť pre hru. to mu až v dobrom závidím. a je to nákazlivé, dokonca aj mňa, odporcu online hrania, donúti pozrieť si o hre niečo viac. pre mňa je to už jeho trademark. owerwatch, zelda, horizon, apex :D

    P.S.: vďaka za článok

  • jindra.veliky

    no to cumim! ve hre jsou prikazy jak z battlefieldu, ledt 4 dead a dalsich her...wau 10/10

  • Aha takže jediné "vylepšení" oproti OW je snížení počtu dalších potřebných hráčů z 5 na 2. Skvěle. Oni ani v OW nejsou další hráči potřeba. Jde to i solo a bez mikrofonu. Navíc jsou tam i další herní mody včetně DM. Ping v OW netřeba a pokud už se mi někdo dostane do zad. Spoluhráč to na mě automaticky zařve.

    Ping není vynález APEXu. Po podobných funkcích se volalo dávno. APEX to možná jen dokázal smysluplně využít.

    Takže tu máme další část "recenze" a jediné co se opět dozvídáme, je fungující ping a optimální počet hráčů v týmu je pro autora 3. Já bych k tomu přičetl 4 a vyšlo by maximální smysluplné hodocení APEXu.

    • Ono je zas docela rozdíl  mít nějaké "pingy" ve hře a nebo mít systém kterej funguje a dokáže 100% nahradit hlasovou či textovou komunikaci.  Většina fps obvykle měla systém pingů kterej maximálně spotnul nepřítele nebo pingnul lokaci na mapě, což se s apexem a jeho komplexitou nedá absolutně srovnat.

    • "Ping není vynález APEXu. Po podobných funkcích se volalo dávno. APEX to možná jen dokázal smysluplně využít."

      No a není todle právě to podstatné, že to někdo dokáže smysluplně využít ? Skepse za každou cenu, to je vono.. pořádně poplivat, pohladit se na bříšku jak sem jim to ale pěkně vytmavil a jít zas o dům dál..

      • Přesně tak, jak něco pořádně nepoplivu, tak je to  promarněný den. Jen aby nedošlo k mýlce. Já nekritizuji APEX,  ale místní "recenzi"  a tenhle "článek".

        • Také sním nesouhlasím, ale je to prostě adamův názor a tak ho i beru. Diť se nemusíme všichni shodovat na tom stejném, já to beru jako vhled někoho jiného do tématu který je mi třeba cizí..

          Navíc si tím můžeš udělat představu otom jakou výpovědní hodnotu pro tebe budou mít autorovi recenze v budoucnu. Přijít do diskuze a metat lejna jen protože se mi jeho předchozí recenze nelíbila, diť to nemá smysl ani úroveň.

          • To máš samozřejmě pravdu. Ale do "lejna" to má IMHO daleko. Obzvlášť v kontextu místních diskuzí.  :-)

            Tohle je pro změnu můj názor. Hodnocení  APEX považuji za absolutní a neobhajitelný úlet. Subjektivní názor sem samozřejmě patří, ale všechno má své meze. Pak přijde tenhle článek. To samé v bledě modré.  Dvě věty rozepsané na celou stránku. Můžu to hrát solo a má to super ping funkci.

            Tohle mi prostě vadí. Absence objektivního, kritického a profesionálního přístupu k recenzím. Pokud dneska chceš nějaké relevantní informace o hře, musíš strávit tři hodiny filtrováním všemožných PR článků,  komentářů a pseudorecenzí.

            • No uznávám že s lejny na místních diskuzích máš pravdu. Bohužel.

              Po pár letech co sleduji Games už jsem si tak nějak zvykl že se Adam rád nechá unést a nebojí se o své nadšení podělit s veřejností a víš ty co? Na druhou stranu si radši přečtu zmiňovanou pseudorecenzi než tuctovou recenzi plnou obecného tlachání, které ve mně vyvolávající otázku jestli to ten autor vůbec sám celé hrál. Pak se totiž dostaneš přesně do toho kolotoče hledání kde čteš x recenzí, potloukáš se zahnojenými diskuzemi a PR články, ikdyž by sis ze 4 pseudorecenzí možná odnesl i víc. Ale samozřejmě to není tak černobíle, v první řadě by se měli všichni snažit psat objektivně, profesionálně a s kritickým myšlením.. ale oba víme že tohle dneska jen stěží najdeš na jednom místě a po dlouhou dobu.

              Ohledně tohoto článku se stebou víceméně shoduji, klidně by se na to mohl Adam vyprdnout a nic nepsat, pak tu ale budeš mít jen články které sou stejné úplně na všech herních webech českých i cizojazyčných a je vlastně jedno kam vlezeš.

    • Jack1947

      Tak tam přidají jiné mody co měli i jiné hry včetně Fortnite a tím potlačí o čem b attlerojál vlastně je!


  • q_kyng

    Je to super systém a velmi jednoduše implementovaný, ale už QuakeWorld a vlastně všechny comeptetivní modifikace quaka až do Q4 max měli velmi podobnej systém pomocí bindů. Bohužel to je systém který byl zapomenut a až do Apex ho nikdo nijak nerozvinul :)

  • Šikovnej system... Přitom v moba hrách to funguje už roky, pingy a nebo například výborný vgs system ze smite :-)

    • species
      aaah smite bylo super! Jak se tomu dneska dari?
      • Už to moc neroste, studio hirez už má vícero projektů kterým se věnuje takže ta práce není tak intenzivní jako dřív.

      • Veskoslav

        Furt stejně. Občas nový Bůh a jede se dál. Stálá základna. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit