Přejít na výpis diskuzí

Zeschuk a Muzyka opouští BioWare i herní průmysl

19.9.2012 11:03
Aleš Smutný 52 příspěvků

V životě snad každého člověka přijde moment, kdy pocítí, že přišel čas na kompletní změnu toho, co dělá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mají vyděláno a do konce života už si můžou jenom hrát. *4*
  • haha tak to teda jo. to je ale prekvapeni, ze po uspesne spolupraci s ea panove berou roha .) nicmene musim rict, ze to vydrzeli celkem dlouho nez si priznli, ze tak to nepujde. Skoda panova rozjeli vynikajici herni studio a zaroven ho i kralovsky poslali na cestu do pekel. Stejne jako pred nimi Mark Jacobs s Mythicem a dalsi a dalsi......
  • smejki
    Indie? Kickstarter? Lidi, vy už nedočítáte ani titulky, ne?
    "Zeschuk a Muzyka opouští BioWare i herní průmysl"
    • Robotron3
      Super, umíš přečíst titulek, tak si přečti i článek: "Pokud vše půjde dobře, budu pracovat na dalších pořadech spojených s pivem. Pokud ne, opiju se spoustou chutného piva a možná se vrátím ke hrám."
      • smejki
        článek jsem četl. i všechny tři blogy s tím spojené.
        nevyloučení návratu != potvrzení setrvání
        • Robotron3
          Nevím sice, co tím chceš říct, ale když tam píše, že se možná vrátí, tak Kickstarter se hned nabízí.
          • Cahir
            Ježíši Kriste! Odchází z herního průmyslu kvůli úplně jiné kariéře. Ale dodává, spíš !VTIPKUJE!, že když to nevyjde, tak se vožere a možná zase vezme hry na milost. Z toho jasně plyne, že fakt nemá v hlavě nalpánovanej Kick-starter projekt, ale možná tak vychytanej recept na dvanáctku. *7*
            • smejki
              !!
            • MrSanta
              Možná použije kickstarter na tu dvanáctku *1*
  • A to nikoho nenapadlo že je to opravdu tak jak říkají? Prostě je po dvaceti letech přestalo bavit dělat hry. Až někdo z vás bude 20 let dělat pořád tu stejnou práci, tak teprve začněte diskutovat. Znám lidi co odešli ze zaměstnání třeba i jenom po 10 letech z obdobných důvodů. Říká se tomu syndrom vyhoření... viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Syndrom_vyho%C5%99en%C3%AD
    • ne rika se tomu syndrom pohlceni korporaci, pretransformovani tveho ditka do obludne masinarie za ucelem zvysovat pravidelne zisk bez ohledu na cokoliv a slovo kvalita se pouziva jen pri prezentacich pro zakazniky
      • No jo, nadávání na korporace je teď v módě i když s diskutovaným tématem nemusí mít nic společnýho... je to stejný jako tahat do všeho politiku...
      • Cahir
        Možná tak v tvý hlavě...
      • A zákazníci kupují a kupují.
  • no co si budeme povídat, na to, jak dobře Bioware začalo, to byl ke konci už pěknej Zeschuk.
  • Jezis zase plna diskuse kickstarteru. podle me kiskstarter neni pro vyvojare co maj v bance ulozene vydelane miliony, jezdi v lamborghini a protoze se jim nelibi ze je koupilo zle EA , tak natruc leavnou (coz lze chapat) a pak poprosi na kickstartetu o miliony na vyvoj hry, na ktery penize sezenou, at uz vlastni nebo v novem studiu od investoru. To chcete aby se kickstarter zmenil v nastroj pomahajici lidem na projekty, kteri to nepotrebuji, jenom protoze to ted leti?
    • neboj, to bude mít rychlej konec a nebude to ani trvat tak dlouho, celý ten systém se už dávno zvrhnul v něco pěkně smrdutýho
    • Podle me uz davno takovy je
  • Na jednu stranu naprosto chápu, na druhou naprosto ne...
    • A jak to lecis?
      • Ludo
        metanol *3*
  • michaliuz18
    pokracovanie mass effectu? a kto ho bude robit? EA !
    EA ktore pobere vsetky vynikajuce hry sveta, a spravi z nich svoju slahnutu strielacku alebo nudne zavodne hry ...
    nech sa spolcia proti ea , spravia si vlastne mini studio nezavisle , a to budu teprv hry ,ako ME1 alebo kotor s jade empire :)
    • Jo taky mam pocit,ze pod nadvladou EA vsichni vyvojari ztraci moznost inovovat a vubec delat zabavne hry a jsou nuceni delat bud klon CoD serie, nebo to, co EA kravataci povazuji za nejvice mainstream verzi.
      Ve finale je tak hra trapne lehka, osekana o zajimave prvky a muze ji hrat i male decko.

      RIP ME a DA serie, jedina sance na poradne RPG zacina byt pomalu jen Kickstarter.
  • Tak si to s nimi zrekapitlujeme...co jsme všechno prožili...
    Planescape Torment
    Baldur's Gate (I/II)
    Never winter nights
    Bavily mě víc, než ME a Dragon Age
    • Škoda, když Tě Torment tak bavil, že nevíš, že ho nedělalo Bioware, ale Black Isle.
      • může se stát...taky už je docela dost let
  • Na blogu mají něco krásného.

    "Please join us in wishing them all the best in the future."
    "Comments are closed."

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit