Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no nevim,co je na tom autohealu blbý,já to mám radši,než jak bylo řečeno -poslední procento a banda hajzlů jde po mě,zase je kravina tvrdit,že s autohealem nemusim byt opatrnej,kolikrát než se někam schován,chcípu taky
    jinak v tom novym Farcry by nemusely byt ty blikající kvéry,to snad napadne,že si ho asi půjde vzít a to počítání bodů bych bral v Serious Samovi,ale ne tady,
    to rozmístění zbraní mě nějak netočí,prostě když se zadaří a najde se něco,tak si buď vezmu nebo ne
  • Fuj, ještě že v DX:HR nevyskakuje nějaký "+10".. *11*
    btw. pěkný bullshit: "that was just one of many ways that you can play fc3"
    tohle sedí: "Snadno se dá se správným mixem záběrů udělat i z naprosté prkotiny superatraktivní herní mechaniku, která svoji pravou tvář naprosté marnosti, ukáže až po vydání. "
  • nikoho nenasraly ty blikajici zbrane a jiny predmety? podle me je to fakt hnuj. vidim to posledni dobou v kazdy hre a docela mi to kazi dojem z jinak realne pusobici grafiky
    • Mnohem více mi dojem zkazilo stupidně nepravděpodobné umístění odstřelovačky na kopci u boudy...

      Jinak skvělá akce.
      • Vhodné umístění zbraní si pamatuji ve hrách už před víc jak 10ti lety za tu dobu jsi si už mohl zvyknout ne? Je to jen hra a arkádová hra žádná simulace.
        • V uvěřitelném konceptu FC to bije do očí mnohonásobně více, než v jiných hrách.
          • To jsi ale napsal pěknou hovadinu.
          • Bullshit podobné umístění zbraní bylo i v jedničce
            • Však i tam to stejným způsobem kazilo dojem.
  • vzpominam si kdyz sem hral farcry 2 a hned sem to prestal hrat kdyz sem zjistil ze schovavat se ve krovi je zbytecne kdyz stejne vi kde jste. a jedna silnice ktera snad spojovala vsechny vesnice a nebyla moznost vydat se jinou cestou. tak sem se pustil do editoru tam byla zabava
  • aaa
  • zajímavý jak všichni nadávaj na autoheal jak je to nereálný když přitom starej systém doplňování zdraví kdy člověk musel sebrat každejch 100m nějakej first aid kit nebo obvaz neni o nic reálnější.
    co se týče gameplaye tak mi opět příjde lepší autoheal, nenastanou situace kdy má člověk před sebou shluk nepřátel, 1% hp a lékárna nikde. taky se člověk víc zaměří na hraní něz na neustálý sbírání a hledání lékáreniček, brnění a nevim čeho ještě.
    a ačkoli patřim ke starší generaci co vyrůstala na wonfensteinovi tak preferuju autoheal
    • No ale ide o to, ze vtedy si si na zivoty daval pozor a 2x si si rozmyslel ako budes utocit, ci sa ti oplati vobec pouzit taku metodu alebo hentaku... Teraz sa len schovas na par sekund za nejaky kryt a hned si zdravy ako Valibuk a kosis si veselo nepriatelov.

      Klasicky zber lekarniciek je tiez nerealny, netvrdim opak... no podla mna to ma cosi viac do seba. Snazis sa totiz davat pozor na to co robis. A ked sa ocitnes s malym zivotom proti tazkemu nepriatelovi a ty ho konecne porazis, tak ten pocit ti len tak rychlo nezmizne. Taktiez je to aj vacsi adrenalin a zabava. Tot moj nazor.
      • No jest to sice pravda, ale třeba takový Far Cry 2 nebo jiné, kde je sice autoheal, ale na segmenty, tak je lepší než lékárny. Když ti pak zbývá poslední dílek, který se sice doplňuje, ale nic moc nevydržíš, tak to je docela slušné. Lékárny tam potřebuješ jinak hraješ s posledním dílkem, což je jako cca 20HP u starých her.
        • myslim si ze toto je dobra cesta ako je farcry 2 a niektore ine podobne hry, napr. Pariah, sa my zda tiez pouzival podobny system, takze ja by som povedal ze toto je taka dobra stredna cesta, autoheal s kombinaciou lekarniciek a predeleny HP do 5 casti kazda po 20hp a si myslim, ze aj tymto sposobom to stare dobre adrenalinove napetie z akcie tam bude, u mna vo FC 2 bolo, ale faktom je, ze na co je teren a na co su moznosti volneho prostredia ked nepriatel stale vie kde si, aj tu sa my zdalo, ze hned jak most siel do vzduchu oni o nom uz vedeli, a zacali strielat, no ale vyzera ta hra myslim, dobre a ocakavam ju zatial pozitivne
          • Raziel_cz
            Podle mě by bylo nejlepší dávat do her volbu: A) Hraní s číselnými životy a sbíráním lékárniček, B) Hraní s autohealem. Ono aby se někde buď objevily lékárničky, nebo naopak zmizely, už podle mě není nijak velký problém dnes udělat a všichni by byli spokojení...
            • Raziel_cz
              Takhle, osobně si myslím, že jestli z vývoje her za ty roky vzešla alespoň jedna dobrá věc, je to autoheal. Každopádně diskuze na tohle téma jsou už únavné a tahle možnost by některým tady zavřela, s prominutím, hubu. Jinak nechápu, proč by dělali dvě rozdílné hry, lišil by se akorát přístup k hraní v závislosti na zvoleném módu a to ještě nijak závratně.
            • smejki
              jinými slovy mají designéři udělat dvě různé hry jen kvůli rozmíšce nad lékárničkama. oujé
      • Přesně, na lékárnu se člověk místy přímo třásl (Max Payne...). Autoheal mě nebere.
    • jo přesně, souhlasím s tebou dřív mě taky nebavilo běžet přes půl lvl kde sem nechal lékárnu protože před chvílí sem měl zdraví dost ale teď je tam deset nepřáte,l místo toho abych někde lítal a něco hledal tak se nachvíli budu krýt a vyjde to nastejno jestli utečtu dozadu něco hledat nebo zůstanu a zdraví se doplní
  • Mahcake
    Docela by se mi líbilo, když už má člověk tu mačetu, vysekat si nějakou svou vlastní cestičku k protivníkům skrz rostliny.
  • prestigo88
    sakra... to byla reakce na ehm
  • zbožňuju tyto věčné kritiky realičnosti!! *2* *2* *2* Do pr. dele lidi co byste chtěli..., aby se na vás hned po prvním výstřelu sesypala banda nepřátel a rostřílela vás na sra.čku??? Všem snad musí být jasné že v reálném boji by žádný voják na světě nezabil tolik nepřátel bez vlastni újmy na životě!!!
    • Vše má ale svoje meze! Právě kvůli autoheal už není třeba hledět na životy. Kde jsou ty časy, kde se sbíralo každé procento zdraví...
      • zajímavý jak všichni nadávaj na autoheal jak je to nereálný když přitom starej systém doplňování zdraví kdy člověk musel sebrat každejch 100m nějakej first aid kit nebo obvaz neni o nic reálnější.
        co se týče gameplaye tak mi opět příjde lepší autoheal, nenastanou situace kdy má člověk před sebou shluk nepřátel, 1% hp a lékárna nikde. taky se člověk víc zaměří na hraní něz na neustálý sbírání a hledání lékáreniček, brnění a nevim čeho ještě.
        • no a v tom je velky kus hratelnosti starych her .. dnes vybehnes chytnes par kulek,rozdejchas to a jedes dal .. nic te nenuti k opatrnosti .. za starych casu se clovek snazil mit porad 100% zdravi a nejakou lekarnu v zasobe, za kazdy roh vykukoval, kryl se, kolik krat jsem si nejakou pasaz radeji dal znova a lip abych do dalsi casti nesel s pulkou zdravi .. jasne .. je to hrani, ale kdo rika ze musi byt tak snadne ..
          • Víš stačí si dát nejtěžší obtížnost a ani autoheal tě nezachrání když se dostaneš do větší palby a v čas se neschováš. Stejně jako u lékárniček stačí málo a je po tobě. Holt někteří nechtějí jít s dobou a tak raději žijí v minulosti jejich mínus.
            • jit s dobou, nic proti tomu, ale ked napr. kazda skoro strielacka vychadza s checkpoint save systemom, az na svetle vynimky, tak ma ide porazit, a to aby som si daval pozor a ze je to takto ovela tazsie, nie, nie je tazsie napr. naposledy som hral taku hru volala sa FEAR 3, a nebola vobec tazka, ale ked som par krat umrel, bolo to frustrujuce obiehat vsetko znova dookola, takze ked toto je pokrok, hm, tak radsej dalsi nechcem ani zazit, ten autoheal je ok, ked sa kombinuje s lekarnickou, ako som pisal vyssie, tzn rozdeleny zivot do casti po 20-25 hp a kazda cast ked ubudne, uz to nedoliecis iba lekarnickou, a tak by to bolo a malo byt spravne v kazdej FPS, moj nazor
            • ne vzdy staci obtiznost .. idealni reseni je ani autoheal ani typicke vsude rozhazene lekarnicky .. trefite, bud jses mrtvy nebo krvacis a umres .. pak muzes najit medika (jestli to hra konceputalne umoznuje nebo pouzit obvaz/lekarnu kterou koupis nebo vemes na logicky zvolenem miste) ..
      • Ale i dnes se delaji hry bez autohealu,sice uz jich neni mnoho ale najdou se ja si treba neumim predstavit RPG s autohealem to by uz nebylo RPG
        • Witcher 2.
          • Wither 2 je RPG jako remen ten nema cisty autoheal,TW2 ma normalne nahore v rohu zivoty a kdyz boj skonci tak se zivoty znovu obnovi ale kdyz mate dostatecne vylepsenou postavu tak se regenerace deje i pri boji,jenomze pri FPS se deje pri boji hned od zacatku a postava se nijak nevylepsuje
        • Dragon Age II ...
      • Prave mladsi generace spise preferuje autoheal a ja k nim patrim:)
  • Proč mi to jenom připomnělo jednu scénu z Ramba, jak kosí nepřátele při cestě k vrtulníku :D
    Zajímalo by mě, jak dlouho si to ten chlápek nacvičoval. To byla ale blbost. Jsem se na tu mapu díval a hned bych měl alternativnější cestu= obejít to ještě více doprava a naskočit do helikoptéry bez střílení...
    • a jak by jsi se blizil k helikoptere tak spustis skript a vyleti na tebe tech par typku .. takze je to jedno .. strilet musis tak jako tak a jediny rozdil je ze nevyhrajes jackpot za 200 zabitych nepratel ..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit