Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morraw
    Když se zmíní Halo, tak si vzpomenu na skvělou AI a vozidla, ale také na opakující se level design.
    • Mno u jedničky určitě. Pak už to docela šlo :)
  • half-life/doom/prvy quake/hexenI+II/aliens vs predator/fear/undying/stalker/kingpin/........halo
  • Kdyby z toho radši udělali radši tu strategii... *11*
  • Library...
  • fear>halo>half life....
    • fear>half life>far cry 1>vietcong
    • uaxpk
      Half-Life vždycky první (co se týče FPS), pak si dodejte co chcete *4*
      • flash789
        motate paty pres devaty, halo zacalo moderni eru FPS her, tak jakej Duke a Hexen. Samo kazdej ma nejakej zebricek, ale to je subjektivni, to s tim co Halo pro vyvoj FPS znamena nema co delat.
      • Jedi Outcast > Half life > Max Payne > FEAR >Hexen+Heretic
        System Shock a Deus Ex jsem za střílečky nebral, protože jsou to žánrové mixy
        • Jedi Outcast a Max Payne taky nejsou uplne FPS...
          • uaxpk
            jo, máš pravdu. Taky jsem tam psal pouze standardní FPS.
    • Half-life>Crysis>Fear>.............>Halo
    • opravím stalker>fear>Duke nukem 3d>doom>half life>halo>...................jakýkoliv CoD co vyšel od MW 2. Posuzuju čistě SP část, pokud se budeme bavit jenom o mulťáku, pořadí se výrazně změní
  • JJ Legewnda maximálně na Xboxu , který potřeboval vlastní FPS značku ( podobně jako Killzone na PS2 ). Na PC bylo Halo už silně podprůměrné .. vlastně jediné čím byla tahle hra jasně odlišitelná byla přemíra recyklace a level design kdy se vám (ne)zdálo , že neustále procházíte tou stejnou chodbou ...
  • TheGGG
    legendární série, hlavně HALO 3 považuji za vrchol.... skvělé lore a nepřátelé co zaujali...
  • https://www.youtube.com/watch?v=AEVz0KyQDt8

    No přiznejme si to, slintali jsme jak posedlí. *1*
    • uaxpk
      Souhlas, z toho jsem byl opravdu jak na trní.
    • Jo pak na to na PC bylo špatný... To si pamatuji dobře. Zejména některé blbé levely. Mega zaměřovač, ai atd.....
    • já se dostal k halo až v roce 2005 na PC takže moje dojmy byly těžce underwhelming a vzhledem k tomu, že ten trailer jsem viděl až teď, tenkrát bych asi slintal, ale dneska - představ si reakci theggg na indie hru a výjde to dost podobně *1* nejvíc mě oslovily ty díly, co na pc nevyšly
    • Jj dodnes si vzpominam jak me tenhle trailer uplne rozbil. Ta hudba je dokonala a v ty dobe to vypadalo proste dokonale.... no a pak jsem si zahral PC verzi Halo a to nadseni me hodne rychle preslo.
    • Jj dodnes si vzpominam jak me tenhle trailer uplne rozbil. Ta hudba je dokonala a v ty dobe to vypadalo proste dokonale.... no a pak jsem si zahral PC verzi Halo a to nadseni me hodne rychle preslo.
      • Taky jsem měl větší očekávání, ale hra mě bavila.
    • tywe, to bejvali časy... Tohle a jeste trailer na prvního Maxe Payna, z toho jsem tehdy poslintal klavesnici :D
    • flash789
      Mno, ja kvuli tomu koupil Xbox za bratru asi 18 000 tenkrat, ale jelikoz tam pak bylo plno dalsich her tak to dneska vidim jako dobrou koupi.tenkrat na me sli mrakoty kdyz sem to kupoval:)
  • flash789
    Prvni Halo je tak zasadni hra ze si to malokdo uvedomuje. Spolu s Half Lifem odstartovaly eru modernich FPS her, a z obou dodnes vsichni cerpaji.
    Halo byla neskutecna hra ve svoji dobe. krasna grafika, super AI, perfektne vyvazene zbrane, vozidla, a stovky detailu ktere nemaji hry ani dneska. treba to ze kdyz clovek strilel do zdi tak jiskry odletovaly presne v tom uhlu z ktereho hrac strilel. Umela inteligence, obvzlast na obtiznost legendary byla skoro dokonala. Jeste dneska si pamatuju jak jsem se s jednim emzakem honil kolem nejake mimozemske struktury asi hodinu a nebyli jsme schopni jeden druheho zabit, Porad ustupoval, nekde za rohem vyckaval, podnikal zakerne utoky zezadu, klidne obesel celou stavbu jen aby se mi dostal do zad. Nekteri nepratele meli takzvane weak pointy a daly se zabit tak daleko snadneji. Prilepovaci granaty se kterymi byla spousta svandy, a takto zasazeny nepritel poznal ze je v hajzlu a kdyz byl blizko tak nasledoval kamikadze utok, pac by stejne chcipnul.
    Jo a postupne automaticke doplnovani stitu, ketre je dneska v kazde druhe hre pochazi prave z prvniho halo. Proste legenda. Dalsi dily byli uz z mojeho pohledu vyrazne horsi.

    PS: hlavne at zase nekdo neprijde s tim ze knihovna je nejhorsi level v historii FPS, NENI, je super, jen tam kazdej tak 30x chcipnul, tak se hatuje:)
    • x_ander
      Jenže ona ta knihovna stála dost za prd :-D Já jsem si celé Halo užil a rozhodně si ho ještě někdy zahraju, ale v té knihovně to bylo fakt o ničem. x pater jak přes kopírák. Tam jsem 30x chcípnul tak maximálně nudou :-D

      Ale no flame, jinak je ta hra parádní.
    • Halo přineslo možná tak to, že se FPSky adaptovaly na gamepad, jinak prakticky všechno o čem mluvíš už tu bylo před Halo, např. V Terminatorovi, Quake, System Shockovi nebo Duke Nukem...
      • uaxpk
        v těch hrách bylo dobíjení štítu (automatické)?
        • Myslíš převlečený autoheal? Asi ne, ale kdybych zabrousil do her typu Mechwarrior / TerraNova...
          • uaxpk
            Jo, autoheal. Nepamatuji se žádnou FPS před Halo s podobným mechanismem. I když, první Halo mělo ještě pět "životů" (i lékárničky) poté co se štít vyčerpal. To mi přijde víc vyhovující než "full autoheal" jako CoD 2 (tenkrát mě to dost šokovalo a dodnes mě absence lékárniček nebo podobných funkcí u her mrzí - ať žije Black Mesa)
      • flash789
        vsechny hry ktere zminujes jsem hral, a ne, nebylo. Konec diskuze:)
        • Konec diskuze by to byl možná, kdyby si uvedl co konkrétně tam nebylo... jinak si budu muset myslet, že kecáš. *5*
    • V čem konkrétně byly další díly "výrazně horší"?

      Knihovna možná není nejhorším levelem v historii FPS, ale v historii Halo her určitě ano.
      • flash789
        neprinesly uz nic omracujiciho a zasadniho. u dvojky mi vadilo hrani za emzaka a kvalita sla dolu, treba ty jiskry co jsem zminoval uz zadnou ralnou fyziku nemeli, prkotina, ale je na ni videt ze se uz lajdacilo.
        AI byla o dost horsi, nepratele se zasekavali o prekazky atd. Trojku sem hral asi pul hodiny a prestalo me to bavit..uz to pro me jaksi nebylo ono.
        Ehm porad ta knihovna, me prisla super, close shotgun combat, malem sem z toho mel doma infarkt jak to bylo intenzivni.
        • Hanzales
          Já hral jedničku na Xboxu a pak na PC (opravdu hrůza a škoda těch kdo si o celé sérii udělali obrázek z toho portu. Pak jsem hrál dvojku na Xboxu, a pak až 4ku a ta mně taky hodně bavila. Právě že nejvíc to taktizování v boji. To když vám někdo sundá štíty a pak vás dorazí ten nejmenší capart, situace k nezaplacení ;o)
          K těm žebříčkům to budu mít stejně (Half-life určitě na prvním místě, tehdy u mne přebil i krásnější Unreal, ten čekal až se vyřádím v HL) :)
        • Dvojku jsem nikdy nedohrál a docela mě to mrzí. Akorát jak teďka pátrám, tak se to vůbec nedá koupit digitálně (?). Já už léta nemám DVD ROM. *4*
          • flash789
            Tak plno her z puvodni distribuce MS se neda koupit digitalne. Treba Mechcommander 2, Halo 1+2, Fable 3 a jiste par dalsich. Aspon o tom nevim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit