Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pre hracov Call of Duty, Battlefieldu a Halo museli byt Bioshock a Fallout 3 fakt ako zjavenie, inak si fakt neviem vysvetlit tu obrovsku chvalu, hlavne hratelnosti...
  • Jack1947
    Kéž by i dneska vvycházeli rakovéhle nové hry které byli nečím vyjímečné pamatuji si jak jsem to furt hrál a nechtěl přestat za zečátku ten svět podvodou byl nesmírně kouzelný a atmosféra byla parádní a konekonců ( až na posledního bosse) byli ostaatní dobře napsané vykreslené a měli co dát. 2jka už byla slabší racel se člůověk zpátky a nebylo to úplně ono a 3jka byla už úoplně o ničem jiném. Kdyby bylo pokračování kéž by se vrátilo zas pod vodu... to byla doba která přála novým neprozkoumaným věcím.
  • Bioshocky muzu hrat neustale dokola, je to srdecni zalezitost. Rad bych se zeptal tech, kterym se nelibi gameplay ve smyslu strelby a podobne, co je tedy jejich etalonem dobre akcni hry?
    Gameplay mi vyslovene vadil az ve druhem Burialu, stealth nenavidim, ale na lehkou obtiznost sel i ten hrat akcne.
    Hra je udajne inspirovana knihou Ayn Randove "Atlas shrugged" mnohem vice, nez jen prochazkou kolem Rockefellerova centra a hospodarskou krisi. Ale neb jsem knihu necetl, tak netusim. I v knize pry podnikatele odchazeji "nekam"?!

    Zasazeni do historickeho prostredi je genialni, nudnych zakladen budoucnosti je vsude plno, nacisticka zakladna je taky klise, ale mezivalecna era je mimoradne opomijena. U nas by slo par scen z Bioshocku natocit tak v Lucerne, ale New York je pres demolice v 70. letech stale podobnou (a Columbijskou taky) architekturou presycen.
    Zajimave by tak bylo, nakolik mel Levine ono zacykleni vsech Bioshocku promyslene uz od pocatku ;)
    Spise myslim, ze ne.
    Az ve druhem Burialu si vymyslel, ze budovy Raptury jsou z hliniku(!), montovane na povrchu, privezene naplocho na lodi(!!) a spustene na dno do kotviciho prstence.
    Kazdopadne je to mistrovsky kus a doufam, ze se nekde nasly zapomenute dvere, za kterymi muze pribeh pokracovat.
  • mne bioshock nikdy extra neučaroval. jednotka je síce skvelá hra, ale niekdy som nemal nutkanie pustiť si ju opäť a k dvojke, resp. trojke som sa ani nedostal. ale podľa nadšených reakcií hráčov je to asi veľká chyba a diera v hernom vzdelaní, ktorú by som mal zaplniť.
    Vďaka za článok, dobré čítanie.
    • Dvojka je kvalitni remeslne dilo. Presto, ze nema tak sokujici momenty jako jednicka, se mi hrala lepe a lokace jako chudinska ctvrt, nebo vezeni mi utkvely v pameti vic.
      Levine dvojku udajne nesnasi.

      Infinite je pak kapitola sama pro sebe, hrat ho podruhe je kvuli pochopeni co se vlastne stalo, nutnost.
  • Bioshock mne nudil gameplayem. Atmosfera genialni, v kazdem pripade
  • Vždycky som hodnotil hry podla toho, ako ma dokazali vtiahnuť do seba...je to proste komplex 1000 maličkosti, ktore vytvaraju celok. Nie je to iba bla bla bla grafika, alebo bla bla bla hratelnosť , alebo inteligencia nepriatelov. Ide o to, či ja uverim tomu, že som ten, na ktoreho sa hram, a TEJTO serii, sa to darilo znamenite, tekže BRAVO...to je všetko, ďakujem.
  • Díky za zajímavý článek. Osobně je pro mě Bioshock jedna z nejlepších her ever. Včetně všech tří dílů. Nedávno jsem si po delší době zase přejel celou kolekci (tentokrát na PS4) a vychutnal jsem si naprosto vše. Vizuál, příběh, hratelnost, všechno parádní. A to jsem se toho už za život hodně nahrál. *4*
  • Proc mam pocit, ze ti nejvetsi boreckove tady jsou uz tak yntelechtualne navysi a naprotsto vyjimecni mimostadni jedinci, ze uz ani nic nehrajou protoze vsechno je konzolemi spraseny mainstream/trapne hipsterske indie a kdyby to hrali, nebyli by uz tak jedinecni a skveli...
    • Tady někdo trpí komplexem méněcennosti...
      • Jo, to by mohla byt jedna z pricin jejich chovani...
        • Ne ne, tvojeho, to je ten vtip. Smutný je, že si to neuvědomuješ. Si to totiž ty, kdo má problém s tím, že někdo neholduje zjednodušování her. Asi jako kdybys postával před luxusní restaurací, kam chodí vzdělaní lidi s vybraným vkusem na jídlo a pokřikoval na ně, že si hrajou na výjmečný a intelektuály, zatímco ty žeřeš párky a stačí ti to. Prostě jen typická primitivnost a zakomplexovanost...
          • Proboha, to jsou žvásty ...
            • Žvásty jsou to jenom když se nad tím nedokážeš zamyslet, nebo je to tvůj případ. *15* Ale i tak díky za hodnotný protiargument, fakt si mě setřel.
          • To jako vazne...?
  • Opravdu kvalitnín a ceněným meteriálem se neplítvá, proto se na skutečné události začlo pracovat teprve nedávno a mezitím se vyplil prostor několika zbytečnými díly Bioshocku. Proti tomu se dá protestovat ale nic to nezmění.
  • Fakt by mě zajímalo, jaký hry si vy, co tu nadáváte na Bioshock, užíváte.
    • Čo sa týka FPS tak klasiky ako NOLF, kingpin alebo quake 2. Celkovo FPS z prelomu storočí. Tie hry sa na nic nehrali. Hlavná bola hratelnost, na ostatné sa aj tak zabudne. Za 10 rokov si nikto na nejaký Pozéršok ani nespomenie.
    • Asi ty opravdu kvalitní hry a ne hry které jsou kvalitní jen díky hypetrainu...
      • To ovsem neni BioShock, ty hypertraine.
        • Jednička ne ale Infinite je jeden velký hypetrain a nic jiného za úspěchem té hry není.
          • jednička byl taky konzolový mainstream
            • ano, byla, ale nebyla to pozérská hra o ničem. Mě asi nejvíce zpětně bavila dvojka, tedy abych to upřesnil, nejvíce si ji pamatuji co se týče pozitivních věcí, které přebíjí ty negativní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit