Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cim vice o tom vim tim mene se tesim :-(.....snad to bud easpon z polovicky dobre jak jednicka
  • smejki
    to jejich okecání berličky pro blbce není logické, ať si říká kdo chce co chce. sami říkají "you see the yellow highlight telling you you can interact with those objects", tohle je primární záměr, který se jen okecal, nikoliv důsledek logiky světa.

    logická by byla augmentace zvýrazňující nepřátele, neb jde o specifické objekty, ale augmentace co mi zvýrazní ze všech beden na scéně je ty, co mi s nima designéři dovolí hýbat, a jen ty dveře, co jdou otevřít? To prostě nedává smysl. neděkuji.
    • V realnem svete lze hybat vsim, v omezenem hernim svete nikoli, proto je v poradku, ze jsou tyto aktávni predmety zvyrazneny. Podstatou teto hry prece neni patrani po predmetech, kterymi lze hnout.
      • A kdo vidi smysl v patrani po predmetech, necht si zahraje nejakou starou adventuru, tam se muze nabazit pixel huntingu. Ja smysl a zabavu v deus-ex vidim jinde.
        • A kde jinde vidis smysl stealth akcni hry s prozkoumavanim prostredi a moznych nenasilnych cest kde ziskavas informace o konspiraci? ze ti namalujou sipky kudy jit?! no flame - ale kolik ti je? ja bych nemel radost z dohrani hry kterou jsem vlastne hral dle navodu. kdyz budu mit zakys (slovo co asi uz moc hracu nezna) kouknu na net. me se u her libilo, ze mohou podporovat rozvijet mysleni atd.. a ne vodit za ruku a jen ukazovat kde co udelat. :/ proste pockam s koupi na ohlasy pametniku.. :/
          • Souhlasím, taktéž počkám.
  • Když už jsme u té herní logiky - souhlasím s tím, že by augumentace dovolovala svému nositeli tak snadnou orientaci v prostředí, že by na všechno užitečné upozorňovala -ok- ale ukažte mi (aspoň minimálně inteligentní) přístroj, vylepšovák, udělátko, které se nedá vypnout.
    Za mě - hru se zapnutým zvýrazňováním asi vyzkouším, co já vím, třeba to tak i dohraju. Ale určitě je dobře, že to půjde vypnout.
  • Urug
    Když jsme u té logiky, máte doma akvárko?
    • Nemám, a víš Ty, co to znamená? Že až Tě někde potkám, tak Tě bude pořádně bolet prdel! *1* *1* *1* *1* *1* *1*
  • Core
    Mě je zcela jedno jestli je to logické či ne, osobně tuto možnost vítám...
    • highlights? tak to bude asi PEGI +3 hodnocena hra, ne?
  • tjn, ale me i to highlights prijde jako dost velka zmena obtiznosti.. a vadi mi jak si o hracich nejspis mysli ze jsou blbci... ale co nadelam. :D
  • sry - uz vim : "jak bys"
  • mozna by mohli udelat augmentaci hry - aby se hrala a dohrala sama. LOL
  • Podle mého názoru by měli psát na krabici kromě přístupnosti i pro jaké země to je určené. Například v Americe bych nevydával nic složitějšího než Tetris. A i tam bych zakomponoval nápovědu, na kterou stranu se má kostička otočit.
  • Pokud budu hajit toto zvyrazneni tim ze je to "augumentace" a vylepseni vychazejicic z podstaty "zlepseneho tela" tak logicky prvni co bych si zlepsil jako "vylepseny dex ex clovek" by byla strelba (autoaim) coz je samozrejme pro hru totalni nesmysl.ale "logicke" pro "zlepsenou realitu" by to bylo...takze nazveme to pravym jmenem.."zasra*ne zjednodusovani" a ho*no logika...dobre ze to dali pryc..jeste museli detickam nechat moznost prepnout obtiznost kdykoli kdyby je to nahodou prestalo bavinkat ze se zasekli a musi pouzit mozecek , chudatka male dnesni moderni...
    • autoaim augmentacia vychadza exkluzivne pre konzoly.
    • prej augmented reality. pomuze ti to najit dvere atd jak je videt z videa...(nejsem dement preci! ty umim najit a pouzit sam!) :/ tohle zjednodusovani mel i bioshock. takze karel ma pravdu. vyvyjeji hry primarne asi pro dementy.. skoda - docela budu vahat s koupi deusu.. pockam si mesic na reakce hracu a uvidim. btw shift 2 je docela dobrej braska gridu. (hratelností)
    • o změně obtížnosti nikdo nic neříkal. Je možnost pouze kdykoliv zase augmented reality zapnout nebo vypnout, ať si zvolíš jakoukoliv obtížnost. A netuším, proč je někdo tak sprostý a útočný pod článkem a videem, které přináší dobrou zprávu...
      • mozna by pro Tebe bylo lepsi nez hrat hry ucit se anglictinu, mozna by jsi jim pak rozumel co rikaji...
        • Prosím? Moji angličtinu nech být, nejdřív se nauč normálně mluvit, až pak oslovuj jiné lidi. Jestli jsem něco přeslechl, ok, ale aspoň nepíšu "by jsi". Jestli jsem zklamal v učení cizímu jazyku, ty nezvládáš ani svůj národní.
          Nechápu, proč mají někteří diskutéři takovou touhu psát útočné příspěvky...
          • sry ale jak je to by jsi spravne dle tebe?
            • BYS, odjakživa a snad navždy. :-)

              Jinak, opravdu v tom videu není zmínka o změně obtížnosti v průběhu hry. Pokud ano, prosím, ukažte mi ji někdo.

              "Even if you choose difficulty level by default, you can always go back into the options and reverse THOSE OPTIONS (myšleno highlight options) to another state (state myšleno jako stav, pokud se nemýlím, a stav je ON nebo OFF, nikoliv výběr ze tří obtížností)"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit