Internetová reklama loni navzdory krizi rostla, přerostla i rádiovou inzerci
-
Jo, tak tomuto se vůbec nedivím. Myslím si, že pro podnikatele v současné době neexistuje lepší způsob propagace, než té internetové. Já kupříkladu na propagaci svého podnikání využívám ppc kampaně. Ty jsou podle mého nejeefektivnější. Správa PPC kampaní ale není úplně jednoduchá, proto je podle mého lepší si najmout někoho, kdo se o to bude starat. :)
-
-
Souhlas, PPC kampaně jsou super věc. Myslím si ale, že další z věcí, na které by se nemělo zapomínat je i pořádná SEO optimalizace. To, jaký rozdíl v návštěvnosti mého eshopu dokáže kvalitní SEO optimalizace udělat se mi potvrdilo poté, co se mi o ni postarali https://kvalitneseo.cz/
-
PPC kampaně určitě můžu doporučit. Být vámi, tak bych ale nezapomínal ani pořádnou seo optimalizaci. Ta také dělá hodně. Pokud by vás zajímalo jak na to, tak doporučuji mrknout na tento článek: https://www.worp.eu/propagace-webu-jak-na-vas-projekt-dostat-prvni-navstevniky/
-
Díky moc za tip. Do internetové reklamy se také chystám brzy investovat nějaké peníze. Nicméně si myslím, že ani klasické způsoby propagace by se v dnešní době neměly podceňovat. Třeba i něco tak obyčejného jako hezky udělané vizitky dokáže přilákat spoustu klientů.
-
-
Nedivím se, kdysi jsme ve firmě volili rádiovou reklamu a dali jsme za ním téměř 500 tis za 14 dní. Poté jsme začali investovat do internetové reklamy a tuto částku máme na celý rok. Přineslo nám to daleko větší odezvu a hlavně na celé roční období. Využíváme hlavně PPC reklamu a remarketing od http://www.ppc-reklama.eu/