Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když jsme chtěli přestavět náš dům na dvougenerační, měla jsem pocit, že zvládnu všechno sama. Topení jsem měla dávno rozmyšlené, že bude dřevem. Jenže když přišlo na požárně bezpečnostní řešení, zjistila jsem, že je to pro mě úplná neznámá. Nechtěla jsem riskovat, že udělám chybu, a tak jsem hledala odborníky. Našla jsem https://pbr.cz/ a hned jsem věděla, že jsem na správném místě. Byli rychlí, spolehliví a hlavně věděli přesně, co je potřeba. Všechno zpracovali do posledního detailu a předali mi dokumentaci, kterou stavební úřad bez problémů přijal. Nejvíce oceňuji jejich trpělivost při vysvětlování, protože jsem měla spoustu otázek. Cena mě mile překvapila, čekala jsem vyšší náklady. Byla jsem maximálně spokojená.

• Daří se vám bez nějakých problémů vytápět větší dům pomocí krbové vložky? Lze to? 

• Pokud si vyberete dostatečně výkonnou krbovou vložku, tak v tom není vůbec žádný problém. Koupil jsem od českého výrobce výkonnou krbovou vložku, který je teplovodní a zvládá bez problémů vytápět dům o 240 metrech obytné plochy. 

• Od kterého českého výrobce jste krbovou vložku prosím kupoval? Mohu se na to někde podívat? 

• Taky jsme dříve topili dřevem, ale po výměně kotle jsme přešli na o něco efektivnější topné pelety, které se nám téměř okamžitě osvědčili. Je s nimi totiž mnohem méně práce, což se mi jako časově vytíženému člověku dost hodí.

• ivannavratil386

Tak tomu se vůbec nedivím. My na topení dřevem doma přešli před několika lety a zatím rozhodně nemám v plánu vracet se k plynu. Finančně to výjde mnohem výhodněji. Je ale pravda, že při topení dřevem člověk musí věnovat i nějaký čas jeho přípravě a hlavně ho musí mít kde skladovat. Já třeba dřevo skladuji za domem a mám jej přikryté zakrývací plachtou, díky které vydrží v suchu klidně i celou zimu.

• ivanka386