Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit

  • Chystám
    se s naším autem na STK a mám trochu strach z emisích. Dá se motor a
    spalovací potrubí nějak pročistit? Někde jsem četl, že je dobré stát třeba 30
    minut na plynu při vysokých otáčkách kousek od červeného pole, že se výfuk a
    motor uvolní a zlepší to emise? 


    • No to
      nevím kde jste to četl, ale celkově dlouhá cesta a jízda při vyšších otáčkách
      může pomoci k uvolnění DPFka. Obecně ale pokud se chystáte na stk a máte
      strach z emisí, tak zkuste dekarbonizaci motoru. Ta dokáže kompletně
      pročistit motor dokáže i snižovat kouřivost u auta. 


      • Na
        kolik by mě taková dekarbonizace motoru přišla? 


        • Zhruba
          okolo 3 tisíc. Není to žádná hrůza. Cena je však rozdělená podle kubatury
          motoru. Já jsem si právě nechal dělat dekarbonizaci motoru od https://www.sherlog.cz/dekarbonizace Pomohlo to k nižší kouřivosti i nižší
          spotřebě.  

  • Takové info se určitě hodí. Taky budu muset asi za měsíc na STK. Prvně ale budu muset dát auto trochu do pořádku a nechat na něm udělat nějaké drobné opravy. Přijde mi, že například sbíhavost kol už není co bývala, takže s tím určitě bude chtít něco udělat. Co jsem se ale tak koukal, tak toto umí seřídit v každém pneuservise. 

  • Opravdu se to s fotodokumentací tak přísné jak se píše na https://autotrip.cz/technicka-kontrola-stk-se-od-kvetna-2018-zcela-zmeni/ ? To nevím jestli projdu. *10*
  • Ještě nic nevymysleli co bo v jakékoliv oblasti něco zlepšilo, nebo zprůhlednilo. Takže to myslím bude další blábol jako vysavyčě, žárovky, nebo rychle běžící benzínové motory s obsahem 1200 cm3.....
  • Tak doufám, že nám ta slavná EU přispěje 50% dotací na nový vůz

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit