-
Chystám
se s naším autem na STK a mám trochu strach z emisích. Dá se motor a
spalovací potrubí nějak pročistit? Někde jsem četl, že je dobré stát třeba 30
minut na plynu při vysokých otáčkách kousek od červeného pole, že se výfuk a
motor uvolní a zlepší to emise? -
-
No to
nevím kde jste to četl, ale celkově dlouhá cesta a jízda při vyšších otáčkách
může pomoci k uvolnění DPFka. Obecně ale pokud se chystáte na stk a máte
strach z emisí, tak zkuste dekarbonizaci motoru. Ta dokáže kompletně
pročistit motor dokáže i snižovat kouřivost u auta. -
-
Na
kolik by mě taková dekarbonizace motoru přišla? -
-
Zhruba
okolo 3 tisíc. Není to žádná hrůza. Cena je však rozdělená podle kubatury
motoru. Já jsem si právě nechal dělat dekarbonizaci motoru od https://www.sherlog.cz/dekarbonizace Pomohlo to k nižší kouřivosti i nižší
spotřebě.
-
-
-
-
Takové info se určitě hodí. Taky budu muset asi za měsíc na STK. Prvně ale budu muset dát auto trochu do pořádku a nechat na něm udělat nějaké drobné opravy. Přijde mi, že například sbíhavost kol už není co bývala, takže s tím určitě bude chtít něco udělat. Co jsem se ale tak koukal, tak toto umí seřídit v každém pneuservise.
-
Opravdu se to s fotodokumentací tak přísné jak se píše na https://autotrip.cz/technicka-kontrola-stk-se-od-kvetna-2018-zcela-zmeni/ ? To nevím jestli projdu. *10*
-
Ještě nic nevymysleli co bo v jakékoliv oblasti něco zlepšilo, nebo zprůhlednilo. Takže to myslím bude další blábol jako vysavyčě, žárovky, nebo rychle běžící benzínové motory s obsahem 1200 cm3.....
-
Tak doufám, že nám ta slavná EU přispěje 50% dotací na nový vůz