testovaci text

Diskuse pro Článek

Čína dobyla automobilový průmysl. Její elektromobily ale zatím krásou neoplývají

10. 11. 2017 – NEDD

Čínská podpora elektromobilů mění automobilový průmysl, je jejich největším výrobcem i distributorem. Peking se vidí v roli lídra na poli futuristických technologií, problém ale je, že i přes vysokou ...

zpět na Článek
1

komentářů v diskuzi: 7

napsat komentář

Hroch (inkognito)

5 souhlasí, 0 nesouhlasí

Co je to krásné auto? Co se jednomu líbí, může jinému připadat ošklivé.
Jsou také vozy tak ošklivé, až jsou krásné, jako Kachna 2CV.

Mě se třeba vůbec nelíbí Nissan Juke, v zelené barvě vypadá jako žába, a stejně se úspěšně prodává.
Nebo Fiat Multipla, z toho se stal téměř kultovní automobil, a má svoje fandy dodnes.
Design by měl být hlavně nadčasový, neměl by být podřízen nějakému okamžitému módnímu rozmaru.
Taková Praga V3S, ta byla krásná v roce 53 a je krásná i dnes. Vývoj nového automobilu stojí tak astronomickou sumu, že se v ní odměna pro špičkového designéra ztratí jako kapka v moři, takže nechápu, proč s tím mají Číňané problém, ten asi bude v jejich jiném vkusu.
11.11. (12 dnů)
vlákno reagovat

OK2017 (inkognito)

2 souhlasí, 0 nesouhlasí

Plně souhlasím, další příklad přímo hnusného auta je záď prvních modelů auta Renault Megane, a taky se jich prodala spousta. O prodeji aut naštěstí nerozhoduje jen vzhled, ale taky (a to hlavně) technické parametry. A pochybovat o tom jestli Čína v tomto segmentu elektromobilů uspěje ? Autor článku si patrně nevšimnul, že v posledních letech vše, na co v Číně sáhli, tak mělo úspěch. Autor by se měl podívat, co všechno z toho co má doma bylo vyrobeno v Číně. Takže buďte si stoprocentně jistí - Čína uspěje i zde.
12.11. (11 dnů)
vlákno reagovat

Terminator tiscali.cz

15 souhlasí, 0 nesouhlasí

Jejich elektromobily sice neoplývají krásou, ale mají je. My máme kulový a to pisálka štve.
10.11. (12 dnů)
vlákno reagovat

suvarsky tiscali.cz

I u nás se v této oblasti začínají věci posouvat, ale i tak elektromobily mají smysl pouze pokud jdou ruku v ruce s přestupem z fosilní energetiky na energetiku zelenou. Nepříjemnou pravdou je, že u nás se ještě pořád vyprodukuje polovinu elektřiny z uhlí, takže u nás elektrovozy jezdí de facto na fosilní paliva a emise příliš nešetří. Já ale obnovitelným zdrojům fandím a věřím, že jejich využití bude do budoucna jen přibývat. Pokud vás téma ekologičnosti zelených aut zajímá blíže, přečtěte si můj článek, který by měl k diskuzi mnohé co říci: cz.energyhub.eu/zprav...-uvidi

Šuvarský Jaroslav
13.11. (9 dnů)
vlákno reagovat

vejprty wo.cz

0 souhlasí, 14 nesouhlasí

Technologickou jedničkou ve světě nadále zůstává USA.
10.11. (12 dnů)
vlákno reagovat

Bora (inkognito)

1 souhlasí, 0 nesouhlasí

To vypotil kdo? usa vlezdoprdelník?
11.11. (11 dnů)
vlákno reagovat

OK2017 (inkognito)

1 souhlasí, 0 nesouhlasí

Trochu pravdy na tom že USA jsou technologickou jedničkou je, ale vzhledem k tomu, že USA jsou zadlužené až po uši, a jejich hlavním věřitelem je právě Čína, tak se dá říct, že ta světová technologická špička je financovaná právě Čínou, takže tak trochu (přesně řečeno docela dost) ta americká technologická špička Číně patří. A je to nakonec vidět i na přístupu současné administrativy USA k Číně - chová se k ní podstatně uctivěji než předcházející vlády, protože od Číny bude leccos potřebovat. A Trump se bojí toho, že se blíží doba, kdy přijede čínský prezident do USA ne na státní návštěvu, ale prohlídnout si všechno to, co mu patří. USA se totiž z dluhů hned tak nedostanou.
12.11. (11 dnů)
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

Do této diskuse nelze psát anonymně. Musíte se přihlásit.