testovaci text

Diskuse pro Článek

Elektromobily nejsou tak ekologické, jak se zdá. Emise s nimi nemizí

4. 3. 2018 – NEDD

Elektromobily, které si lidé kupují, aby šetřili přírodu, nejsou tak ekologické, jak na první pohled působí. Pokud je majitelé - byť nevědomky - nabíjejí elektřinou vyrobenou z fosilních paliv, emisí ...

zpět na Článek
1

komentářů v diskuzi: 14

napsat komentář

Hroch (inkognito)

5 souhlasí, 0 nesouhlasí

A kde se budou recyklovat ty hromady vyšeptalých baterek?
5.3.2018
vlákno reagovat

njn (inkognito)

1 souhlasí, 3 nesouhlasí

tak davno pote co baterie jsou v aute nepouzitelne jeste dlouho dobu muzou slouzit v domacich stanicich kde nejsou takove naroky na kapacitu/hmotnost a a z pak doslouzi i tam daji se docela dobre recyklovat *3*
6.3.2018
vlákno reagovat

Pan Vajíčko (inkognito)

0 souhlasí, 5 nesouhlasí

Češi jsou prasata, dokud je Němci nenaženou do klecí tak tu budou český vesnice furt smrdět a auta jezdit v žalostném stavu. To je fakt!!! Kotlíkový dotace....hahaha
5.3.2018
vlákno reagovat

Ukazuje se prozíravost EU (inkognito)

1 souhlasí, 4 nesouhlasí

s jejími investicemi do cyklostezek. Všichni budeme jezdit na kole, ubude aut, vážných nehod, smogu a kardiovaskulárních chorob a celkově se zlepší fyzická kondice obyvatelstva. Jediné z čeho mám obavy, že režim zavede povinné ručení a STK na kola.
5.3.2018
vlákno reagovat

Hells Angel (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

tak určitě to bude skvělé; a ta zaměstnanost černých přivandrovalců z Afriky, až jich místo každého dodávkového auta bude padesát šlapat do pedálů u nákladní rikši. Jenom nevím, jak budou dělat ty šlapací kamióny??? A čím budeme pedálisty krmit, aby jim "od výfuku" neunikal metan, který jak známo poškozuje ozonovou vrstvu??? *1* *1* *1*
5.3.2018
vlákno reagovat

vzpomínám (inkognito)

1 souhlasí, 0 nesouhlasí

že v dětství jsme měli šlapací autíčka. Ta byla stoprocentně ekologická. Jezdili jsme na tatranky a nugátovou čokoládu.
5.3.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

2 souhlasí, 11 nesouhlasí

Domnívám se, že i když spotřeba elektřiny stoupá, úměrně tomu stoupá i její ekologická výroba. Zpochybňovat ekologičnost elektromobilu proto není na místě. Neekologická je také výroba benzínu a zpracování ropy na naftu a další, kde nelze zavést ekologické zpracování ropy. Proto elektromobily vždy budou v ekologickém provozu vždy mnohem šetrnější k životnímu prostředí, než benziňáky a diesláky.
5.3.2018
vlákno reagovat

Spring (inkognito)

Výzkum ukázal, že zelený Prius je energeticky náročnější než terénní Hummer

www.nazeleno.cz/techn...r.aspx
5.3.2018
vlákno reagovat

ivo.charvat tiscali.cz

Dá se nalézt analýza využití energie z primárního zdroje (fosilného paliva). V té tedy zatím elektromobily docela prohrávají, protože konverze paliva na elektřinu a pak v elektromotorech není zdaleka tak účinná, jako využití energie v současných dobře propracovaných spalovacích motorech a turbínách.
7.3.2018
vlákno reagovat

RAT (inkognito)

3 souhlasí, 5 nesouhlasí

To je ale novinka! Elektromobily jsou zkaza motoristu i prirody!
5.3.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

10 souhlasí, 0 nesouhlasí

V některých zemích přemýšlejí více a vidí dále.
9.3.2016 Jistý Joe Nguyen, šéf singapurské IT společnosti, zatoužil po sedanu od amerického výrobce elektromobilů Tesla. Vybral si jeden ojetý Model S v Hongkongu a přivezl si jej domů. Ale protože se Tesly v Singapuru oficiálně neprodávají, auto muselo kvůli přihlášení podstoupit několikaměsíční homologační proces. Tato procedura přitom zahrnovala také emisní testy.

Singapur totiž elektromobily nepovažuje za bezemisní vozy, ale počítá jejich emise - byť "nepřímé", neboť nevznikají přímo za jízdy - na základě spotřeby elektřiny a emisí vzniklých při její výrobě. Tamní úřady prostě berou v úvahu skutečnost, že elektřina potřebná pro provoz elektromobilů musí někde vznikat.

Koupená Tesla tedy podstoupila test, po kterém jí vyšla spotřeba 444 watthodin na kilometr, což prý po přepočtu odpovídá emisím na úrovni 222 gramům CO2 na kilometr. Tato hodnota pak dělá z Modelu S neekologické vozidlo, proto singapurský dopravní úřad (LTA) vyměřil majiteli pokutu ve výši 15 tisíc singapurských dolarů (v přepočtu asi 268 tisíc Kč).
Zdroj: www.denik.cz/auto/maj...9.html
5.3.2018
vlákno reagovat

Hells Angel (inkognito)

*1* *1* *1* *1*
5.3.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

Je to podobná "propaganda" jako byla u úsporek. Poukazovalo se na účinnost klasických žárovek a aby se ta nízká účinnost zdůraznila, zavedl se pojem: "odpadní teplo" a málokdo přemýšlel nad tím, že nejvíce se svítí v podzimních, zimních a jarních měsících a mluvit v obytné místnosti o jakémsi "odpadním teple" je dost nesmysl.
A hlavně nikdo neřešil celou ekologickou stopu.
Alespoň já nikde nečetl srovnání výroby a likvidace klasických žárovek s výrobou a likvidací "úsporných zářivek". Při takovém srovnání by už mohlo všechno vypadat úplně jinak a to se přeci nechtělo *1*
5.3.2018
vlákno reagovat

tru (inkognito)

7 souhlasí, 3 nesouhlasí

Tak to je snad jasné přece si někdo nemyslí že ta elektřina žádné emise nemá... Ale je tu obrovská výhoda místo ve městě kde se pohybují miliony lidí čmodí komín mimo obydlenou zónu klidně i v té uhelné elektrárně jenže ta má pod přísným dohledem udržované odfiltrování a komíny pod neustálým monitoringem narozdíl od vylágrovaných vykuchaných DPF filtrů či cinknutých motorech které emise splNují jen při kontrole a v normálním provozu normu překročí klidně 100x v porovnání s tím ikdyby elektromobili nebíjela pouze uhelná elekřina (a ne také ta z čistého jádra) porát budou mít daleko menší REÁLNÉ emise...Na eletromobilech se mi líbí jedna věc šejkové za pár let zase budou jezdit mezi rujnama měst v poušti na velbloudech *1* *1* *1*
já už se těším na svůj elektromobil dám si na něj svou značku na přání: BYE PETROL
4.3.2018 upraveno v 21:31
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

Do této diskuse nelze psát anonymně. Musíte se přihlásit.