Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemohu si pomoct, ale musím připomenout toto:

    https://youtu.be/eCWOCPxPmus

    Báječně se to hodí k tématu. Jinak článek super, zejména pro pravidelné hraní. Už jsme měli i tu nepříjemnou zkušenost hráče vyhodit, protože splňoval velkou část příkladů a domluva nepomohla. 

  • Problém s nereagováním na navrhovaný termín hry je bohužel celkem běžný a taky mě to vytáčí nejen v roli vypravěče, ale i hráče. Člověk si chce zorganizovat víkend a do poslední chvíle neví, jestli se bude hrát. Pak je sám za blbce, co se nedokáže rozhodnou dva dny dopředu u nějaké alternativní akce. Využívání technologií jako sdílené kalendáře tomu bohužel taky nezabraňuje. Pak je tu další oblíbená věc, kterou je chození o víc jak půl hodiny pozdě ideálně bez omluvy a pravidelně. Občas pomůže domluva ve stylu: "Příště, prosím tě, přijď včas, ať něco stihnem." Ale opakovat to pokaždé už přijde člověku trapné.

    Pokud jde o nulté sezení, tak si vlastně ani nevzpomínám, že by bylo někdy potřeba. V posledních letech jsem se buď přidal k existující skupině a rozjeté kampani nebo začínal novou hru se známými hráči. Technikálie jako zasazení, postavy a atmosféru jsme vyřídili na dálku a na prvním sezení jen doladili detaily. Pro založení nové skupiny s více než jedním neznámým hráčem ale určitě bude užitečné sednout si spolu a popovídat si o očekáváních, pravidlech a prostě se seznámit. A i s tím jedním novým je fajn se sejít aspoň ve dvou někde u piva.

  • Super článek, díky.

    Už se těším na článek o nultém sezení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit