-
Už jen zbývá do nich naložit nezvané hosty+Bureše,Sralbotku,Dinsbeera,sluníčka...a hajdy s nima na jih:-))))
-
-
Rybanolopato si nějak pleteš pojmy.Ještě k nim přilož klidně i sebe.Dávat všechny do kupy se sluníčkařema a Diestberem je takové pomatené.A to má být jako směšné, nebo legrační ?
-
-
Pomaten jsi mírně asi ty,právě že tady všechna legrace končí.To ti ještě nedošlo?Slizounku:-))
-
-
-
No na fotce je ale Praga V3S /vojenský třítunový specijál / Má sice motor Tatra 912 řadový šesti válec vzduchem chlazený. Je to "babička" záčátek výroby někdy kolem 1950. Ale jinak Tatry jsou špičkový vozy!
-
-
V3S se začaly vyrábět r. 1953
-
-
A v roce 2010 vyhrála v Íráku armádní soutěž v průchodnosti terénem.
Podvozek je sice pomalý, motor zastaralý, nosnost nízká ale přes to všechno.
Podvozek má vyníkající světlost a uzávěrky všech náprav i mezinápravový diferenciál
Motor vzduchem chlazená olejnička ake v poušti nevyvře ani když má na válcích 200°C
Nosnost stačí pro dvacet plně vyzbrojených vojáků v terénu ze kterého jde strach.
Pancéřování alá žebřiňák - kulka proletí škody nenadělá.
Je to nadčasový stroj. Dnes se nic podobného nevyrábí a to co se vyrábí vypadá úplně konstrukčně stejně krom motoru. Kdyby chtěla armáda koupit něco podobného musela by jít asi do Mercedesu Unimog. Jen že krom řádově vašší ceny žádné vyšší parametry tohle auto nedosahuje. *1*
-
-
-
Tatraplán patří také k Tatře nebo ne? Auto jako auto. Klučičí nesmysly. *2* *2*
Mějte pěkný den pánové.
Vaše? máte peníze a pohodlný kurník? Pak ráda vaše.
kokodák Simča. *2* *2* *2* *2* *2* -
-
Škoda 1201 je taky Tatrovka v četně trubkového páteřního rámu.
-
Ty už nevíš, co bys ještě pokazil, kazišuku. Admine, ty to vidíš...
-
-
Já jsem holka zlato. Pokud ti to vadí vyhledej odbornou pomoc sexuologa ju.
Měj se tu pěkně kecko. *14* *14* *14* *14* *14*
-
-