Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Smutné, člověku už nedají ani bonbonek na vyrovnání tlaku v uších. 

    Jsem zvědavá, kdy začnou požadovat poplatek za WC.

  •    Začal jsem létat v dobách, kdy se v letadle kouřilo (a kouř nikdo necítil, protože klimatizace v kabině je velmi účinná), každou chvíli se podávalo nějaké jídlo, kdykoliv bylo možné požádat letušku o panáka, u příručního zavazadla se nedělaly problémy - když se nevešlo do přihrádky, personál ho "někam" uklidil, v chladnu automaticky roznášeli deky, před jídlem horké vlhké ubrousky na ruce, sluchátka nám téměř vnucovali, před startem a přistáním roznášeli bonbony apod. Vše v ceně letenky, navíc nikterak přemrštěné.

       Pak se začalo ubírat.

       Pokud jde o společnosti, které nenabízely skoro nic, ale měly výrazně levnější letenky, beru - zalétali si i ti, kteří by si to jinak nemohli dovolit, a vybavit se sváčou, když ušetřím pár tisíc, to se vyplatí.

       Nicméně, nemůžu si pomoci - od "normálních" aerolinek, jež jsou cenami úplně někde jinde, než společnosti nízkonákladové, by měl zákazník dostat plný servis.

       Když si koupím lístek na fotbal nebo na koncert "k stání", vědomě kupuji za menší peníze menší komfort - když si koupím "normální" vstupenku, jistě nelibě ponesu, když tam na mě vybafnou, že si musím připlatit za židli...


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit