Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasperny

    On ten německý automobilový sekundární trh už dávno není taková maňána jako to bývalo před pár lety. Hlavně příval různých obchodníků z východu z toho udělal tak trochu divoký Západ. :) Jako třeba prodej náhradních autodílů bych tam nerealizoval už vůbec, protože nevíte, co kupujete. To už fakt radši v Čechách, kde máte tu jistotu, s kým se bavíte.

  • Jakou zkušenost máte s provozem BMW? Docela dost dlouho už přemýšlím o pořízení BMW X6. Díval jsem se po bazarových autech, ale i autech na zahraničním inzerátech. Jaký motor zvolit? 

    • Na zahraniční inzeráty bych se vykašlal. Ta doba, kdy se to opravdu vyplatilo už je pryč. Hele mnohem lepší je koupit auto z většího bazaru u nás, kde koupíte pořádné prověřené auto i s nějakou zárukou. Já mám auto od https://www.aaaauto.cz/

  • Až se naučí dělat auta pořádně (což nebude nikdy) tak se tam Mercedesy a BMW nebudou prodávat. Americkej krám má minimalně pětilitrový motor co má výkon jako německý dvoulitr, žere dvakrát tolik a nevydrží ani půlku. Převodovka je třírychlostní a Mercedes má kvaltů 8 nebo dokonce už 9. O zpracování interiéru, bpvzhledu atd ani nemluvě. O čem se chce Trump bavit? 

  • Proč ne 10% když EU má to samé. Trump je obchodník jako Babiš. Přitom každý dělá úplně něco jiného. Babiš bere miliardy s EU do vlastních firem a miliardy nechá odčerpávat ze zahraničních firem do jiných států. Podle statistiky by to mělo dělat kolem 300 milard, hned by bylo pro všechny dost. Trump naopak zdaňuje dovoz zboží, které mohou vyrobit doma a tím miliardy dolarů zůstanou doma a lidem zůstává více peněz. Jak malicherný a přízemní je Babiš, dovede jenom urážet z každého dělá zloděje, když neměl nic na práci, tak zakázal kouřit a uzákonil chození v růžových vestách s hospody. Když mluví o tom jak navýšil důchody jak on navýšil důchody a platy, to jsou naše peníze ne jeho on na ty důchody vydělal? Co Babiš udělal? Navýšil tisíce státních úředníků, to se má čím chlubit ubožák. Proč máme nejdražší hypotéky s EU. dělal ministra financí to je jeho práce. Teď mu dochází dech už říká, že tady věčně nebude.     

  • PavelN

    Spojit se s Čínou a uvalit na USA 100% sankce na úplně všechno co z tama přijde.

    • Před tří čtvrtě stoletím se české stádo spojilo s Džugašvilliho východostepní říší a na půl století jsme tady měli východostepní chanát, který udělal ze svobodných občanů nesvéprávné mužiki.

      • KIMCID

        Teď se spojilo s Eu říší a nic moc líp se nemáme.

  • Jaguaros
    Degenerace američanů je na daleko pokročilejší úrovni než ta naše. My jsme na půli cesty, zatím. Zlaté časy kdy šlo všechno kupředu pomalu, na prvního Mercedesa 450SLC (1974) jsem čekal víc jak jeden rok a celý rok jsem se na něj těšil jako někdo kdo čekal v Praze jeden rok na televizi. Oba jsme prožívali stejnou radost. To už dnes není a občanská společnost zdegenerovala na úroveň té americké kolem milénia. Jinak se vůbec nic nedělo když se zboží proclívalo, všechno trvalo déle, nikdo se neštval jako dnes, továrny měly sklady pro případ výpadků čímž nebyl na silnicích takový stres a chaos, Systém globalizace udělal z lidí dravou vystresovanou zvěř, psychicky nemocnou. Ale Češi to tak chtěli a ne nadarmo se říká kdo chce kam, pomožme mu tam. Nyní to čeká Ukrajinu, ti hlupáci nevědí co je čeká. Jsou ochromeni tak se nám daří. My vlastně navenek oblbujeme sami sebe i ostatní kolem nás, za naší reálnou situaci se stydíme. I na západě to tak bylo a proto jsme byli Radiem Svobodná Evropa mylně informováni. A Ukrajinci to pochopí také, za dalších 30 let. Zažil jsem desetiletí oba systémy, dnes jako  důchodce to vidím jinak. Dnes je mi občanů líto, to že se jim daří lépe než před rokem 1989 je sice pravda, ale to psychické zatížení toho neustálého boje o přežití, existenci a životní standard za to nestojí. 
    • Zajímavé, že ti "degenerovaní" Američani jsou v mnoha oborech vědy a techniky nejméně deset let napřed oproti ostatnímu světu. Kdo tam někdy byl, tak mi to potvrdí.

      • mun.go

        To je věc názoru a dialektického přístupu. V každé zemi existují vynikající vědci a technici.

        Zásadní problém je v tom, k jakým účelům se výsledky vědecko-technického výzkumu využívají. Pokud k vývoji zbraňových systémů, pak se věru nemáme čím chlubit.

        Už jsem se tady ptal na inženýrské stavby: Kolik postavili Američané v U.S.A. za posledních 15 let mostů a přehrad - tedy takových, které by stály za zmínku kvůli jejich technickému řešení?

        Jistě, Hoover Dam je super přehrada - ale stavěla se mezi lety 1931 a 1936.

        Také Golden Gate Bridge je kouzelný - ale stavba začala v roce 1933  a trvala do roku 1937.

  • Trochu je to popletené... skrz   Huawei se  bude b budoucnu  řídit celé hospodářství a třeba i bezpečnost... kdež to   Trumpův výšplecht  na VW se týká  podvodu s emisemi .. tudíž podvod  na  ekologii.. taky špatné.. ale  ne tak celistvé jako Huawei..

    • Pavel.Jegl

      Cla nemají co dělat s emisemi. Cla u aut budou zdůvodněna ohrožením národní bezpečnosti USA.

  • Kdo byl nějaký čas v USA ví dobře, jak naivní až hloupá je většina Američanů.Vůbec bych se nedivil, kdyby i druhý pokus o eliminaci evropských automobilů z trhu v USA, po "dieselgate", vzali běžní Američané úplně vážně. Jejich vlastní produkty v této branži jsou skutečně technicky velmi zaostalé.

  • Jo jo, nový "emerický auta" stojí s kvalitou za hov.o a proto vznikla "diselgate" aby se nedovážely kvalitní německá auta, bohužel všichni se toho na rozkaz z USSA chytli jak houno košile a bylo vymalováno, od začátku je to jen snaha zlikvidovat konkurenci když jejich slavnej Detroit je pomalu mrtvý město, stejné je to s Huawei.

    • Pavel.Jegl

      • „Americká auta už se téměř neprodávají proto, že designéři zapomněli, jak se navrhuje americký sen. Co na tom, jestli si koupíte auto dnes nebo za půl roku – auta už nejsou krásná. A proto má americký automobilový průmysl takové problémy – žádný design, žádná touha.“ (Karl Lagerfeld pro Vanity Fair, únor 1992)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit