Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pomalu typické pro zdejší diskusi. Člověk se zde dozví spoustu informací o spoludiskutujících, jací jsou to úplatní bolševici, jací jsou to agenti CIA a já nevím co ještě, ale o bitvě u Monte Cassino zhola nic.

    Ono je vlastně jedno o čem článek je, hlavně, že se můžeme napadat. A alespoň na dálku chladit ego. 

    Zajímalo by mě, jak by se asi aktéři vyjadřovali, kdyby stáli proti sobě osobně.😛

  • fero

    Rudí švábové přehlížejí i fakt, že západní Spojenci (UK+USA)
    vstoupili do války proti OSE již v r. 1940-41. Když kremloboti, pseudohistorici
    a antiamerikanističtí trollové stále dokola repetírují svou písničku o tom, jak
    se Američané zapojili do II. světové války, "až když bylo skoro
    dobojována", resp. "jak téměř celé břemeno války na fašismem
    spočívalo na bedrech Rudé armády", rádi přehlíží nepříjemná fakta, která
    se jim nehodí do krámu:  



    1) Že západní Spojenci se zapojili do války proti Třetí říši
    již v r. 1940, kdy se Britové a Francouzi zapojili do bojů v Norsku a jednotky
    V. Británie a Commonwealthu se vylodily v Belgii a Francii, kde navíc – stejně
    jako při invazi do Řecka o rok později – narazily na německé tankisty a piloty
    vicvičené v SSSR a tanky ze sovětské oceli poháněné sovětskou naftou. 



    2) Že v r. 1941 měla americká armáda plné ruce práce v
    Pacifiku – od Aljašky po Havaj, kde se pokoušela zastavit japonskou invazi,
    ohrožující i Austrálii. 



    3) Že prologem otevření Západní fronty ("Operace
    Overlord"), potažmo zapojení amerických jednotek do boje proti Wehrmachtu,
    byla fakticky již "Operace Torch" (zahájená v sev. Africe v listopadu
    1942) na kterou navázala invaze na Sicílii v r. 1943 ("Operace
    Husky") ... tak kdepak potom vidí soudruzi nějaké otálení či vyčkávání? 



    4) Kdyby bombardéry USAF a RAF nečistily "vítězné"
    Rudé armádě cestu (masivními nálety od Dánska přes Polsko a Slovensko po
    Rumunsko), nedorazila by do Prahy ani do Vánoc 1945 



    a 5) a především, že USA neměly nejen žádný racionální
    důvod, ale ani jakoukoliv morální povinnost zapojit se do evropské války a
    zachraňovat režimy, které si v podstatě vesměs nezadaly s německým či italským.
    Mohly se klidně spokojit s programem Lending & Leasing a evropské bojiště
    sledovat ze zámoří, a to již proto, že zde – kromě případu Beneluxu, Francie či
    Československa − de facto zpočátku ani nešlo o nějaký boj dobra se zlem. Vždyť
    Antonescu, Horthy, Pilsudski a Tiso si v r. 1939 mohli klidně podat ruku s
    Mussolinim. O režimu sovětském, který se fakticky na rozpoutání války podílel,
    už ani nemluvě.... a odpočítáme-li znovudobytá (či nově nabytá) teritoria SSSR,
    je i z letmého pohledu na mapu http://www.cadpress.sk/mapa_osvobozeni_evropy.jpg  (nebo http://www.cadpress.sk/operacni_prostor_spojencu_wwii.jpg
    )  jasné, že většinu Evropy OSVOBODILI
    ZÁPADNÍ SPOJENCI!, přičemž při dobývání východní Evropy pomáhalo Sovětům
    spojenecké letectvo, jehož bombardovací svazy likvidovaly zbrojní závody,
    naftové rafinerie, letiště a železniční uzly na území celého Německa,
    Protektorátu ČaM, Polska, Slovenska, Maďarska, Rakouska, Rumunska i Jugoslávie.



     Chytrákům zpochybňujícím podíl Ameriky na výsledcích 2.
    světové války doporučuji přečíst si aspoň stručný článek ruského autora
    Stanislava KOROLEVA: "Důležitost americké role v 2. světové válce" (http://ferohrabal.blogspot.sk/2017/06/dulezitost-americke-role-v-2-svetove.html  ) a práce jeho kolegů (když už mají averzi k
    jakýmkoliv západním pramenům anebo neovládají žádný jazyk).

    • KIMCID

      i.iote nebýt nezměrné oběti SOVĚTŮ tak ty tu nejsi

    • Naprostý souhlas. Jen ještě dodám, že USA poskytly CCCP všestrannou materiální pomoc. Bez ní by se v Moskvě mluvilo německy.

      • KIMCID

        No ty bys nemluvil vůbec ale to ti ta jedna mozková buňka moc nebere co?

        A prosík kolik té všestranné pomoci dojelo do středu Evropy? 

  • Tak už se podle "diskusních" příspěvků vyjasňuje kdo je soudruh xxdef a čí koho pokyny plní. Jen není jasné, jestli dostává odměny v Kč nebo v rublech. 😉

    • Snad bys nezáviděl. Ty máš za své trapné agitky výplatu v dolarech a taky ti to nikdo nevyčítá. Přej druhému to co máš a děláš sám. To je rovnováha sil, víš.....🙂   znali to už Taoisté že síly Světla a Temnoty musí být v rovnováze....nemůžeš si celý virtuální prostor nárokovat pouze ty sám pro své hlouposti....

      • Příteli realisto, jako reakce je to vtipné a proto jsem Ti přidal bodík a to hlavně za ty Taoisty 🙂 .

        Ale musím Tě ujistit, že zde nepíši žádné agitky, ale pouze vyjadřuji své názory, za které však nejsem placený ani v Kč, natož v dolarech. Naopak redaktor Tiscali si zahrál na soudce a v neveřejném "soudním" ("redakčním"?) řízení mi jako trest udělil týdenní BAN. A dodnes nevím přesně za co. 😯

        Samozřejmě nepatřím k té Straně, která prý měla (a zjevně stále má) vždy "pravdu", takže se mohu mýlit. V tom případě uvítám, když mne kdokoli upozorní na mou neznalost.  🙂

        ...A žádný virtuální ani reálný prostor si rozhodně nemohu nárokovat sám pro sebe. 🙂

        ... A jestli mé názory považuješ za hlouposti... hmm... to je věcí názoru. 🙂

        • škoda, ty by sis těch pár špinavých dolarů zasloužil, za ten ohnutý hřbet

        • Výborně příteli Občane. Když zde tedy pouze píšeš své názory za které prý nejsi placen, přiznej stejné právo druhé straně. Protože je celkem nejen možné, nýbrž pravděpodobné, že i opačná strana píše pouze své názory za které nemá žádný honorář. A člověk často posuzuje druhé podle sebe. Pakliže tedy podezříváš druhé že prý jsou údajně placení agenti, logicky se vnucuje stejné podezření u Tebe. A body mi milostivě udělovat nemusíš. 😀  Opravdu nemám potřebu léčit si nějaké "komplexy" naháněním bodového hodnocení. Je mi úplně jedno zda mám bodů sto anebo nula. Tím si mne nekoupíš....😉

          • Příteli realisto, děkuji za slušnou a věcnou reakci. Samozřejmě i druhá strana může psát pouze své názory a přitom se mýlit, stejně jako já. Pokud bych chtěl něco tvrdit jako jistotu, musel bych to věcně, logicky, matematicky nebo experimentálně dokázat. 😉

            A pokud jde o ten bodík, rozhodně si tím nechci nikoho kupovat. Jen jsem chtěl vyjádřit, že se mi ta reakce na můj příspěvek líbila. 😀

            A ještě dodatek. Snažím se respektovat citát připisovaný Voltairovi, který jistě také znáš:

            "Vůbec nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do své smrti se budu bít za vaše právo říkat to." 🙂


            • Na hrob bych si to napsat nenechal🙂

  • Kapitalisti financovali a vytvořili nacisty, klerofašisty ,fašisty :i radikální islamistické organizace alkajdy :: důkazy :::  http://www.youtube.com/watch?v=J8BdpBRHdHs

    Kdo financoval Hitlera - dokument BBC 1998 české titulky youtube 

  • propojení USA a Hitlera není novinkou,stejně jako propojení banderovských nacistů dnes  řízených USA  rodina Bushů sponzorovala NSDAP Adolfa Hitlera a průmysl USA vyzbrojil  

    Hitlera do války 

    Prescott Bush - How Bush's grandfather helped Hitler's rise to Power

    https://www.youtube.com/watch?v=TnHnjmCYjy4

    s Hitlerem kolaborovala katolická církev společně s USA chránila desetitisíce masových vrahů z Německa a Chorvatska filmový dokument  Ustašovci, Krysí díry , havloidi ,dnešní klerofašisti jsou obhájci banderovců fašistů je to stejná krevní skupina jako Adolf Hitler 

  • německo se nikdy nevyrovnalo s nacismem ten pokračuje v USA a jmenuje se  patriotismus kde děti každé ráno na školách přísahají věrnost vlajce USA což je obdoba nacistického heilování, ¨

    žádná denacifikace Německa neproběhla přesně naopak 

    ze všech členů NSDAP se přes noc stali demokrati CDU-CSU konzervativní pravice , další desetitisíce kterým něco hrozilo utekly do USA kde se zapojily do vládní agendy , vedli CIA , NASA, i dnes USA odmítá odsoudit oslavy nacismu v Osn, a sami vytvořili nacistické banderovce ..........západ a USa jsou dnes pokračovatelé Adolfa Hitlera 

    • Pouze pro Vaši informaci soudruh Uljanov vybudoval bolševickou revoluci za peníze kapitalistů z Německa a to další již víte,z čehož plyne že i socialismus byl experiment kapitalismu a současné režimy v Rusku a Číně čím dál víc padají na úroveň nacismu a pokračovateli Hitlera jsou spíše oni i když zlehčování 2 sv. války a nacismu se  jednou šeredně nevyplatí a je to vidět i v USA.

      • No oni nacisti také budovali socialismus. NSDAP = Nationalsozialistische deutsche Arbeiterpartei (Národně SOCIALISTICKÁ německá dělnická strana).😯

        Proto se také Uljanovovův nástupce Džugašvilli paktoval s Hitlerem (Pakt Molotov-Ribbentrop).😉

        • Nenechte se zmást názvem socialistická strana ,Hitler byl spodinou společnosti , aby mohl nahoru potřeboval podporu většiny ,ale za jeho vládnutí oligarchie v Německu vzkvétala jen musely páni fabrikanti přibrat pár vyvolených a šlechta která se dnes  tváří  že bojovala proti Hitlerovi ve skutečnosti doufala že jí tenhle ymrd vrátí majetky a postavení.Jako vždy ne to co se tak jmenuje je tím co se děje ve skutečnosti.Hodně rodin vlastnící fabriky v Německu  by nerado vidělo aby se toto otvíralo , otrocká práce v koncentrácích a nucené nasazení a pod.viz BMW.Dodnes  mají Izrajelské státní zakázky v Německu 10 % slevu , pravděpodobně součást neveřejné dohody aby se minulost již nevytahovala.Co Německo nedokázalo tanky dokáže dnes kdy jeho ekonomika vyžírá lidský potenciál  států východní Evropy neb se ukázalo že migrace ze zemí pečící kebab nějak tomu průmyslu nesvědčí a někdo bude muset vydělat na tu sociální politiku a bezpečnost ,kde rostou výdaje kvadraticky.

  • Obrovské kulturní škody jdou za tím nacistickým dobytkem a dneska nám budou Germáni dávat školení z toho jak se máme chovat. Je to podobný jako když nám komunistický, rusínský udavač dává školení z morálky a koblihy mu tleskají.
    • Rozdíl je ovšem v tom, že Němci se s nacismem vyrovnali a ještě dnes když vypátrají nějakého bývalého nacistu, tak ho postaví před soud, i když dotyčný stařec už ani možná neví kdo to byl Hitler. Naproti tomu u nás máme "překabátěné" rudé fašisty alias komunisty v parlamentu.

      • asi jsme fakt blbější, ačkoli ono těch nácků se tam schovalo také dost a nejenom tam, třeba ikea je podnik založený nacistickým papalášem
        • Krásně řečeno a nikdo bohužel nezkoumá nakolik se majitel přátelí s nacismem ,hlavně že má švédskou skříň z komunistické Číny levně.Jo kde jsou doby kdy člověk mohl podpořit svůj kraj nákupem místních výrobků a věděl že jsou místní.Jinak Ikea je švédská ,majitel co by hrdý Švéd žije a platí daně ve Švýcarsku a zatlouká že jeho rodná zem po celou dobu války byla "neutrální "asi tak dlouho jak potřebovali Němci jejich ocel a kdyby Hiler jen drobet chtěl tak z neutrálního Švédska a Švýcarska byl okamžitý satelit se vším všudy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit