Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • evropan
    Každý dlužíme cca 150000 Kč. To jsme na tom ještě dobře, každý občan USA dluží cca 1700000 Kč a jsou v klidu.
  • O státním dluhu se může psát a mluvit do aleluja a při tom z toho vychází jedna zásadní věc,že politici kteří jej způsobují jsou nad všemi zákony.Pokud vím,nejsem právník,existuje u nás zákon ve smyslu špatného hospodáře s veřejnými prostředky a z toho mi vychází,že politik má neomezené možnosti zadlužování a to beztrestně.Na běžného občana by už dávno skočila naše ublížená lumpama saturovaná exekutorská elita.Kteří politici to už si každý dokáže dosadit sám.A Jégl je pouťový řečník a bezduchý žvanil.
  • Pane Jégle, "stabilizovat dluh" znamená také, že se nebude prohlubovat. A to již záslužné je, a velmi.
  • Zel.am
    žádný dluh jsem nedělal a nemám, proč mi stále někdo podsouvá, že já jsem si přes stát něco půjčil...
    • Takto nějak Vaše naše dluhy vznikají, https://www.novinky.cz/domaci/451398-cesko-posle-dalsich-20-milionu-do-iraku.html , samozřejmě i tunely politiků a jejich stran, rádi darují i dotacemi to co jejich není.
  • HLAVNĚ: Je potřeba si uvědomit kdo byl ministrerm financí, když se po mnoha letech snížila celková hodnota státního dluhu, a výsledek státního rozpočtu (také po mnoha letech) byl loni konečně v kladných číslech. A podle toho volit.
    • A proč to asi tak vyšlo ??? protože přišel mimořádný balík dotací z EU a investice vlády spadly k nule , takže ministrova zásluha taky nula .....
  • A to Vajíčko Sobotka prohlásil: Musíme přijmout Euro. Co si to dovoluje? Je to možné, co z huby vypustil? To nemá obdoby. Mongol ze Sokolnic bede říkat, co ČR přijme a čím budeme nenávratně platit. To se s tím Hanákem v Brně ožrali nebo už konečně dostali po kebuli? Za OKD a Lithium se smažte pekle Socani zlodějští.