Přejít na výpis diskuzí

Dobeš ustupuje: Platit se bude pouze za překročení délky studia

27.2.2012 13:51
9 příspěvků

AKTUALIZOVÁNO. Ministr školství Josef Dobeš (VV) vládě navrhne, aby místo školného studenti více platili za překročení standardní délky studia. Víc by se připlácelo i za studium na další vysoké škole. Poplatky by se mohly vyšplhat až na 26.000 korun ročně. Dobeš to dnes řekl novinářům s tím, že je to...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jeho ústup je správným směrem i když odstup by byl přijatelnější.Proč tady neplatí cízí studenti z východu,ale i západu? Vysvětlete mi to někdo ,já mám jen selský rozum.
  • Školství ztratilo význam "vysoká škola". Dříve to byl respekt a z VŠ vycházela většina dobře připravených odborníků. Dnes je skoro v každém okresním městě vysoká škola (nevím k čemu) a plodí vysokoškolsky vzdělané lidi, kteří se nechytnou nejen v tuzemsku, ale o zahraničí ani nemluvě.
  • Opět nedomyšlené jako vše.At vstoupíme kamkoli,mstekávamě se snaprostou neodborností a to všude at jdeme do banky hlásit nefunkčí internetové bankovnictví,koupit počítač nebo u operárorů poskytovatele jakékoli služby at jde o půjčky,telekomunikační služby či jdete o cokoli žadat.
    Všude na světe i vt+ěch nejrozvojovějších zemích se klade důraz na vzdělání a to nejen vysokého školství,ale i vzdělání mentálně slabých osob přiměřenéjejich intelektu a chápe se jako mocný ekonomický nástroj i kriminální prevence.Výuka je kategorizována podle duševních schopností žaka,studenta azakotvená povinnost do školy chodit a je i motivovana různými bonusy-osoba ktráje donucena se učit v jakékoli škole a co nejdéle nemá čas na flákání a lajdání ani možnost vytvářet gangy nic nedělajících jedinců,kteří z nedostatku jiného programu konzumují alkohol,drogy apachají trestnou činnost.Sedí li potomci ve škole,rodiče jsou v klidu,že se nikde neflákajía nicje neohrožuje plní pracovní ukoly sčistou hlvou,jejich pracovní výkon je nezatížen stresovými vlivy a roste i hodnota jejich prace a tím i ekonomická stabilita státu.Školství by se mělo diferencovat a rozšířit praktické škoství na kategorie ,které vy sdružovaly nepřizpsůbive do jedné a sdružovali je, do druhé klidné,leč mentalně slabé, dotřetí agresivní, do čtvré psychicky narušené domácím násilím,do páte psychicky narušené z důvodů genetického postižení,do šesté lidi spodprumernými schopnostmi, sedmá průmernéschopnosti,kategorizace mimořádně nadaných např. na jazyky, umělecké předměty,matematiku a vypustila bych z hodnocených předmětů ty,které vyžadují talent,často kazicí studijní průměr žáka.
    Napřiklad má li někdo absolutní hudební hluch nemůže zpívat na známky ani kdyby se sebevíc snažil je schopen se naučit noty mačkat podle nich nějaké klávesy víc ne.
    Hodně dětí,mladistvích trpí stresem zvlastní nešikovnosti-nezvládne šplh o tyči ,běhat
    nebo skákat přes kozu-ale bezpečně ovládá matematiku jazyky-toto mu nejen narušuje
    průměr,ale i prestiž v okolí,které vyšplhá na cokoli ,ale nezvládne diktát.V současné době hodně dětí i dospělých se narodilo získalo očnítupozrakost,která je obtížně zjistitelná,
    protože bežně vidí, ale díky této skryté vadě zraku nezvládne technické kreslení ani psychotesty založené na grafice bodovém rozlišení stejně jako nositel brýlí nepřesně rýsuje.Toto je mnohdy přičinou chyb podhodnocených výsledků IQ dětí i dospělých-azkresluje výsledky testů-když špatně vidí neznamená to,že je menfálně slabý nebo má nizké IQ,ale nejistitelná vady zraku ani brýle ostrozrakost nevytvoří.Jakákoli škola a vyuka dá i mentalně nejslabímu určité navyky kodexy podle kterých v budoucnu jedná akteré ho nejdokonalejší rodič nenaučí,protože neni tzv.cizí autorita.Za vysledek muže dostat knižku jako nejlepší žak,nejaký papír ,který si povesí na zed.Další stuia by se měla podporovat ne platit,aby byl občan polyfunkční a odvádel statu conejprofesionálnější výkon a tím poroste i HDP.Existuje např.hodně samouků,kteří zacházejí s PC lépe než absolventi vysokých škol,alezaměstnavatelé nemají zajem.pro 99% je důležité atraktivní vzhled bez ohledu na to,co dotyčný umí a pal to tak vypadáJe nesmyslnádigitalizace,když 99%osob postrádá PC gramotnost stejně jako ten,kdo ono rozhoduje a platí nesmyslné častky za vytvoření databze,které zvládne kancelářský balík softwaru a a každý kdo mu trochu rozumí.Malé děti časo jezdí do vzálených mist acesty jsou pro nebezpečné,školy by měly být rozšířené tak,aby byli dostupné všem nejen dopravně anezvyšovaly rodinnou zatěž a mělo by být kontrolováno,zda výuka má nějaké vysledky ne ji rušit. Všude na svete jsou statní školy ,detské a seniorské domovy chraněné objekty-neplatí najem,energie.jen u nás učtuje stat sám sobe nájem daně i energie a pokládá své vlastní instutuce a podniky,což vede k sebepoškozování statu v ekonomické infrastruktuře-ve svete nelze,aby se zadlužila statní instituce nebo podnik.
    učet má v národní bance,odkud se refundují a přerozdělují jen prostředk ze závislé činnosti mzda zamestnanci,sociální a zdravotní individuální pojištení zakaždého jednotlivce
    .když nekdo nezná obsah a nerozumí mu muže ohrozit podstatně i vřejnopravn prestiž země ve které žije,protože nemá adekvátní znalosti realně vyhodnotit opravilstav k co nejlepšmu výsledku- ne naopak,aby svým přikazem poškodil nebo uzamknul tvorbu všehobecně prospěšné prostabilitu globálního institutu ekonomické infrastukrury at podniku,procesu,školy ši sociální stabiltu.
    • ... co jste očekávali, po slavném listopadu? Přece když někdo spunktuje antipuč na dny kdy nacisté likvidovali školství, tak je to jako kdybych chtěl změnu vlády na 24.února a ještě si vybral nějaké vhodné znamení jako ti co s tím zfanatizovali neinteligentní dav (68 postavené na hlavu *1* 89)
  • je to slabý ministr,ustupuje nátlaku......
  • Pane Dobeši,v celku jste rozhodl správně.Nemajíce dostatek peněz v současné době--to je pro studenty dobrá zpráva.
    • Souhlas, jen aby si to zase nechtěl rozmyslet. Ono to tak bývá, že o věčné studenty není co stát (stejně nakonec nic neumí!!), ale když na to mají, tak ať si studují.
      Ještě by se mělo hodně přitvrdit s akreditacemi. Aby byla místa na vysokých školách pro 70 % populačního ročníku (řekl na dnešní tiskovce Dobeš), to je nenormální! Tolik lidí přece nemůže na studium stačit, snad jen v Plzni. A to není o co stát.
  • Nechci platot zmých daní repetenty a další než nutné vysoké vzdělání ev.ani to ne, má přínos pouze pro neúměrné výdělky a proto si na ně musí bvzít půjčku
  • Tfuj, ve mě hrklo radostí, četl jsem dobeš odstupuje, pak nastalo velké zklamání že jen ustupuje *13*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit