Přejít na výpis diskuzí

Dokopat se k pravidelnému cvičení je snadné, chce to jen pár triků

31.3.2019 17:02
6 příspěvků

Pohyb je bezesporu zdravý. Mnohdy je ale těžké se k pravidelnému sportování donutit a raději vymýšlíme různé výmluvy, proč to zrovna není možné. Jak s nimi skončit a zajistit si, aby nás sportování bavilo? 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Težko jsem se vůbec přinutil k cvičení. Když už jsem se rozhoupal a zakoupil činky v bazaru, vydržel jsem asi tři měsíce pravidelně cvičit. Pak přišla náročnější práce a návraty domů v pozdních hodinách. Cvičení šlo stranou a na činky se už práší.  

  • Ale ten snímek v titulku - to je propagace cvičení "jako ulitá" - nevhodné oblečení (v trenýrkách na rotoped/bicykl - o tričku nemluvě), mizerně seřízený sed na rotopedu - dolní končetina na pedál na spodní úvrati musí být napnutá, nebo aspoň skoro napnutá, chybí lahev s pitím - pitný režim na rotopedu, kde se má šlapat aspoň 20 min. je nezbytný, ručník k otření potu, aby nekapal na podlahu, atd., atd.....

    • Naprostá pravda...

      A ještě dodávám - raději ne na sluníčku a řidítka výš...🙂

  • Některé cvičení může být nudné, zvláště pokud ho provádíme sami. Ne všem se líbí běhání nebo plavání, ale je mnoho aktivit a sportů, které je možné provozovat ve skupině. Vyberte si sport, který se vám líbí, a zapojte do něho přátele a rodinu, zejména do aktivit pod širým nebem.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kromě kola a plavání slaňuju ve skalách. ALE NIKDO SE MNOU NECHCE JÍT!!! Každý když slyší o té propasti, když visím na laně, bere nohy na ramena. 😯

  • Vstaň dřív o půl hodiny a choď pěšky, opravdu dobrá rada.

  • Kdo má pevnou vůli a umíní si, že bude cvičit, nakonec propadne cvičení jako droze a neustále zvyšuje dávky cvičení, přidává kila a kilometry...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit