Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Záleží v které části trati se příhoda stala. Informace kde k tomu došlo je pro posouzení zcela vágní.
    Ze Satalic vede jednokolejka, která se však připojuje zhruba na úrovni Černého mostu ke dvojkolejce od Lysé nad Labem kde je hradlo s výhybnou. Odtud až do Vysočan vede tedy trojkolejka. Pak dále dvojkolejná trať, která se připojuje na dvojkolejku od Ústí nad Labem a dále pokračuje dvoukolejně na Hl. nádraží a současně jedna kolej, která odbočuje klesáním na Masarykovo n.
    Dále je zcela nesmyslně dramatizována skutečnost "všimnutí si červené". Nejde o všimnutí ale o povinné sledování. Při jízdě autem taky nemohu mluvit o všimnutí si červené, jako náhodné reakce na ni! Stihnout se to dá zcela pohodlně, jelikož existují ještě předzvěsti, které signalizují dopředu stav na následujícím hradle. Ale co bychom mohli chtít po novinářských inteligentech, kteří rozumí všemu během pěti minut a nejlíp.
    • Rychlík R 1148 (Praha-Vršovice - Tanvald) zastavil na kilometru 24.0. Jako cestující rychlíku jsem na kámen s tímto označením hleděl asi 1 hodinu 20 minut, než jsem byl s ostatními cestujícícmi evakuaován. Kde zastavil spěšný vlak nevím. Nebyl vidět z oken rychlíku, dohlednost tratě byla odhadem 700 metrů..
  • V době našeho rozvinutého socialyzmu bylo fšecko lepčí. Tenkrát by se ty vlaky zrazily protože se fšecko dělalo pořádně. Čest!
    • Vlaky by se nesrazily - tečko fašistická , protože by proti sobě ani nevyjely. HOWG.Borčus je až nyní v tržní ekonomce v kapitalismu, i se válčí v Evropě, což za totáče od druhé světové nebylo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit