Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sranda z Ukrajiny už i v Německé TV .... http://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw#t=45
    Co bude dál? Že by se hnuly ledy? U nás asi těžko.
    • rád bych viděl neco podobného od našich rádobyumělců,jenomže u nás máme umělce typu ožralý havel
  • https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q0FIhgBY8Aw

    *5*
  • takže dneska mají bohnice vycházku?Ukázka správné češtiny.Tak kde je ten prďola,co tady čepuje tu češtinu,chtělo by to na dnešní diskuzi výchovnou hodinu.
    • Ne,ne mamá, to jenom komunisti vyslali předvoj svých chytrých hlav sem na tiscali
    • Dobrý večer.Super,že jste tu.Už jsem si myslel,že dneska žádná lingvistická moralista nedorazí.Vítám Vás soudružko učitelko.
      • Bohužel jste se spletl,já nejsem učitelka ,ale váš přítel z bohnic mi káže morálku o češtině.Ale jelikož jste přisluhováč sprosťáren ,tak nic nechápete.
  • kašlu na vás ,jedu za Plzeňákem do kauflandu,uspořádáme tam v uzeninách klobásovou šermovačku,pa mějte se
  • mám z vás radost vy rudý trumpety,už jsem se vylekal,že tu má někdo z vás mozek,nikoliv,rudý výkaly kam se jen člověk podívá
  • ješte se tady někdo opřete do tečky a zmasakruju vás vy holoto fašistická,sbohem,jdu do kauflandu
  • Cynická h o v a d a bez špetky cítění vyjma své vlastní osoby, zrůdy, jimž nikterak nevadí vraždění žen, dětí a civilistů ruské národnosti, masakrování lidí ruské národnosti, žijících do té doby řadu let na Ukrajině, což je zdokumetované na otřesných fotkách, fandové ukrajinských fašounů, zde pravidelně a opět i dnes předvádí zrůdnost svých nechutných, zavrženíhodných povah. FUJ !!!
    • vykašlu se na Plzeňáka,budu jen tvůj,múj genaralisime
    • nezlobte se na mě pane komunisto,ale úplně jsem se z toho vašeho textu vzrušil,určitě by jste potrestal všechny ty banderovské fašity,fašistické z USSá ty tyrany ruského národa,vem si mě hned Voloďo