Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 28.8.2018 Zajímavé, takové ožehavé..až téměř výbušné téma a jen patnáct příspěvků, z toho třetina taknějak "mimo mísu". Jak znám "naše" postižené, drtivá většina jich surfuje na internetovém prkně od rána do večera. A tady ticho, klid a minimum emocí. Jedno vysvětlení bych nabídnul.  Tento článek a silně zavádějící video je odloženo k ledu. Zmizelo a najít ho /pokud ho nemáte ulozené/ je nad lidské síly. Tak že úmyslné pošťouchnutí neznalé veřejnosti jak jsou postižení šikanováni a je jim ubližováno. Prostě pokus o vydírání. Proto vybízím všechny doposud zdravé co se na to dívají a čtou...nežli vzplanete a začnete vystupovat v zájmu těch slabých...Zjistěte si PRAVDU o tom co se děje a jak se to děje. I slabý dokáže velice efektivně vydírat ty silnější svou pomyslnou slabostí. Ne že by nebylo potřeba pomáhat, je! Ale seznámením s konkrétním případem a jeho řešením. Ne plošným vyřváváním o jakési pomyslné šikaně. HOVG

  • VUMLOVEC

    Pro představu parametry mojí trojkolky : Ovládání snadná: znáčknu  páčku jedu,pustím brzdím, Skútr je vybaven pohodlným otočným  sedadlem, předními a zadními světly, směrovými světly, houkačkou. Po rozložení je možné jej převážet v autě, apod.kupoval jsem ojetý za 22 litrů

    Šířka65cm  Délka130cm  Hmotnostcca 120Kg  Výkon550WBaterie2x 60Ah  Nabíječka  ano                  Max. nosnost  až 150kg    Max. rychlostaž 15km/h    Bezpečná stoupavost12 stupňů  Plynulá regulace rychlosti  a  nastavitelný omezovač rychlosti   Volnoběh  ano    Max. dojezd (za ideálních podmínek s nabitými  bateriemi)až 40km    Nastavitelný sklon řízení  ano

    výkony závisí vpodstatě na stáří baterií,jejich výkon u a stavu nabití,jezdím  třikrát týdně po městě ,tj cca 30km (samoška,poliklinika,hospoda),přes noc  v garáži dobiju,jezdím březen-listopad,v zimě do supermarketu do dcera složí do auta a já si pak jezdím po prodejně,dokonce jsem byl i v divadle!

    • Ano, o výkonu své trojkolky kterou jste si SÁM  a za SVOJE pořídil patrně informujete pravdivě. Ale...vy nejste povinen dodržovat dopravní předpisy? Pokud je dodržujete, nic proti. Jsou však lidé, netušící  jaká pravidla jsou uzákoněna pro pohyb na chodníku. A když to zjistí a nelíbí se jim, považují to za diskriminaci. V tomto článku jde o to, že se někdo nechce podřídit zákonům a vyhláškám platných pro všechny. Jestli se porušují není přece relevantní. Dodržovat se mají. A pokud přitvrdím, vypadá to na pokus postižené minority vydírat majoritu... Takový malý pokusný balonek, co si můžeme dovolit a co nám ještě projde....

  • VUMLOVEC

    jde samozřejmě o kšeft,dřív byly vozíky na ruční pohon a elektrický byl ojedinělý zázrak,jenže během posledních páru let jsou na trhu elektrické troj/čtyřkolový vozíčky,které se jako ojeté dají pořídit za 20 000


  • Koukám jak blázen...nejdříve jsem měl dojem že zase pan Čvrtníček páchá srandu, ale ono je to mnohem horší...Inu...koukám že moc lidí tady nemá potuchu jak a proč se vozíky k postiženým vůbec dostanou. Asi na základě diagnozy, která umožní pomůcku předepsat, že. V případě elektrických vozíků je to navíc několik vyšetření odborných lékařů. Mimo jiné psychologa a očního. Tito lékaři na základě vyšetření schvalují vozík...a svým podpisem také NESOU ODPOVĚDNOST že daný pacient je schopen vozík ovládat. Šest kilometrů je docela ostrá chůze.. Vozík dle potřeb je PLNĚ hrazen tou kterou pojišťovnou. Vozík je MAJETEK pojišťovny, který má na dobu užitnou /mechanický 5 let, elektrický 7 let/ postiženým ZAPŮJČEN! Pozáruční opravy jsou hrazeny do výše 90% pojišťovnou, 10% uživatelem. Ano, pár let se na předpisy nebral příliš zřetel.... stejně jako na spoustu jiných věcí v tomto státě. A teď se zeptám, jakpak by jste se tvářili, pokud by někdo chtěl rozhodovat o VAŠEM majetku..blbá představa, že. Vozíky jsou od různých výrobců a mají různé určení. Od vozíků do místnosti, po silné vozíky do terénu.A věřte, že rychlost nemá s průchodností terénem nic společného, stejně jako u auta. Faktem je, že je to vždy kompromis. A s tím musí každý postižený počítat, protože POSTIŽENÝ si vybírá  vozík, v jakém složení a od kterého výrobce chce. Pojišťovna ho má právo schválit, nebo neschválit. To je ale mezi ní a pojišťencem na základě posudků a diagnozy. Patrně se na straně pojišťovny mohou stát chyby...ale nevěřím že je jich moc. A  stejně tak na straně postiženého, který si může "naporoučet" doplňky, které nepotřebuje. Vždy mě udiví akce "Přispějte XYZ na vozík..." Buď má ten člověk obrovskou smůlu a ocitl se v "díře" mezi diagnozami, nebo chce něco na co nemá nárok...ale chce to... Doufám že lidé přispívají té první skupině která to opravdu potřebuje. A shrnutí? Dost dobře nechápu, za jakým účelem tento článek vznikl. Pokud lidé budou VĚDĚT, JAK se vozíček přiděluje, KDO ho platí a kdo za to všechno RUČÍ, bude to připadat /alespoň mě to připadá/ jak akcička zpovykanejch lidiček, co chtějí ze systému vyrazit víc nežli mají nárok..na úkor ostatních pojištěnců. Koneckonců v Německu systém  přidělování čísel na rychlé  vozíky, včetně povinosti vlastnit řidičský průkaz včetně zákazu jízdy po chodníku funguje pár desetiletí, a tamní postižení ho jako diskriminaci neberou.Do toho mají pracující nárok na vozík po 5 letech, nepracující po deseti letech! To by bylo u nás křiku o diskriminaci.. Počítám, že tento článek, pokud se budou uvádět pravdivé argumenty musí postižené dost poškodit. Protagonistů ve videu je mi líto že se do něčeho takového nechali zatáhnout.

    • No , je to dost podobne jako vzit si auto na nejaky dost blby leasing. S tim Nemeckem nevim, dost casto vidim trupiky s voziky jezdit po chodniku. Uznavam ze nejsem schopen posoudit rychlost atd. V kazdem pripade jsem dodnes nebyl zadnym ohrozen nebo poskozen. Leben und leben lassen , asi tak. 

      Jinak viz muj prvni prispevek . Nejake zdravotni predpoklady byt  musi , to je jasne a tim padem take ty prohlidky. Predpokladam ze to same plati tak nejak i v Cechach. Ovsem je faktem ze koupit si el. vozik , ne klasickou kriplkaru , ale nakonec i tu , proc ne , si muze koupit kazdy. Jsou lide ze je vyse nakladu nezajima , na opravy a tak , stejne v Cechach jako v tom prikladnem Nemecku. Takze dalsi kontinuita s autem. Jedno kolik zere , naklady , kaslu na to mam na to. Dokonce u tehle lidi odpada i ta zdrav. prohlidka . Opet jako u auta. Mam na " faro " , platim drzte hubu , ja jezdim. Na pripadne supersoudy ma take , Janousek - tezce nemocny , skoro mrtvy Kolibrik bud prikladem. Takt´ze asi tak. Jedni prohlidky , doporuceni a co jeste .. druzi proste sahnou do kesene . Netyka se jen kriplkar , pochopitelne .

      • A to je právě kámen úrazu tohoto článku. Zde je požadováno, aby pojišťovna hradila vozík s vyšší rychlostí nežli 6 km/hod. Tito lidé NECHTĚJÍ sáhnout do kešeně a zaplatit si ho sami. To by tenhle článek nevznikl..Taktně přecházejí mlčením, že vozík na 6km/hod dostávají od pojišťovny na základě diagnozy zdarma..Požadují aby jim pojišťovna rychlejší /a počítám že i trochu dražší/ zaplatila  z peněz ..nás všech. Protože každý z nás občas čerpá úhradu za nějaké léčení z onoho pomyslného pytle  který pojišťovny obhospodařují a do kterého pracující tohoto státu přispívají.. Nu, a pokud  vidíte  v Německu vozíčkáře na chodníku,  tak by na něm neměl mít číslo. Je to tedy vozík dosahující rychlosti maximálně oněch zde napadaných 6km v hodině. Pokud značku má...vidíte ho na silnici.

  • pred nejakou dobou se resit takovy problem . A sice , servirka odmitla nalit trupikovi na elvoziku v hospode pivo. S argumentem ze ridi motorove vozidlo. Pochopitelne se do toho vlozila kazdemu ceskemu danovemu poplatnikovi draha televize Zhovna mimo jine a vubec to bylo dost vesele. 

    Podobny pseudoblby problem je tady ta rychlost. Jede 6/kmh , kdyby jel 8/kmh tak by nezmokl . On tech 8 jel a stejne zmokl . Ale treba kdyby jel 10/kmh , tak by nezmokl atd atd. Nakonec bude na kriplkaru potrebovat pritlacne kridlo pro rychlost pres 200/kmh , aby to stihl pod strechu suchej. 

    Stejne tak s tim pivem. V Cechach plati sucha dasen pro ridice motorovych vozidel , coz tenhle v podstate je. Kazdy , nejen trupici , se musime v zivote srovnat do nejake late a zit podle nejakych omezeni a pravidel. Rika se jim zakony . takze se budou asi s tou 6/kmh muset smirit. Pro cesty ven si pribalit destnik a pivo si vychutnavat jen doma , pripadne na necem bez motoru. Kdyz uz chce " jet " na to pivko , urcite si ho nedava sam a la alkoholik samotar , nybrz s kamaradama. No a spravni kamosi mu jiste radi pomuzou s dopravou domu na necem bez motoru. A muzou s nim upalovat treba tech 200. Kdyz si ho privazou na spagat za kouli u auta. Vsechno souvisi se vsim , tak nejak. 

  • Ono jde hlavně zase o peníze..a pojišťovny ani tak nehledají způsoby, jak tyhle věci řešit ve prospěch klientů a postižených.,ale hlavně hledají záminky i různé jiné způsoby., jak hlavně co nejvíce brát., avšak co nejméně dávat..Kdyby se takto pojišťovny chovaly k takovým postiženým., jako v podstatě k nesvéprávným, např. v Rakousku či Německu, tak se to bude považovat za diskriminaci, vydírání a doslova i za šikanu s reálnou šancí na žalobu s dost tučným odškodněním i ostudou pro tu danou pojišťovnu.!


    • Vážený pane..v Německu vozík nad 6 km/hod má číslo na zadku, pojištění, zákaz jízdy po chodníku a postižený musí být vlastníkem řidičského oprávnění...VY svéprávná ŠIKANO. Navíc pracující, tudíž člověk tvořící hodnoty má vozík na 5 let. nepracující a pouze pobírající dávky na 10 let. Navrhněte tyhle osvědčené postupy našim pojišťovnám, ať se té vyspělé západní demokracii přiblížíme. Jen nevím co by s Vámi naši /někteří/ postižení udělali...

  • nejak to nechápu to je problém pro výrobce vozíku instalovat omezovač rychlosti? Tak jak v autě.... Jestli si ho pak invalida deaktivuje a bude ohrožovat lidi na chodníku jízdou 30km/h at se řeší s tím jedním konkrétním invalidou, ale plošně zakázat (rozuměj nepřizpívat) na výkoné vozíky které někteří nutně potřebují protože ty slabé vozíky třeba kopec nevyjedou to je HNUS HUMUS pojištovny by jen braly, ale jak maj cálovat pro potřebné to se cukaj a vymejšlej všelijaké kličky jak neplatit🤮

    • Vážený ...nevím jak vás nazvat. Je vidět že o problematice a konstrukci vozíků nevíte nic. Kopec vozík vyjede, to je o převodech a výkonu který jde z baterek. Nebo snad teréní vozy jezdí dvoustovkou?..ne plazí se pomalu a pořád. A že výkoné vozíky lidé potřebují. Tak výkoné určitě ne...A..HNUS je nevědět a poučovat.

  • hodně invalidú nemá invalidní, ale seniorské vozíky, jsou to vozíky které správně na chodníky nesmí, jejich rychlost dosahuje i 30km/h

    • VUMLOVEC

      30km ! člověče to jest rychlost koně, jezdí to max 9-12 km hod,záleží  na váze  jezdce a stavu bateriií,jinak jezdíme běžně  4-6 km hod,   ale je tu v domově jedna babka,max 50kg a ta to teda po rovině valí!


    • Ano JUra72 má pravdu. 

      Chce to rozlišovat, kdo je invalidní a kdo si chce jen ulevit, protože mu chůze činí problémy.

      S tím prvním by si  bez pardonu měly poradit pojišťovny. Ti druzí ať si platí provoz sami, jezdí po silnicích a ne chodnících. Jsou vlastně zdraví, tak ať dodržují předpisy.

  • Já myslím, že tohle může objektivně posoudit jen ten, kdo je na takový vozík odkázán. 

    My, co jsme zaplať Bůh ušetření této starosti to můžeme posuzovat asi jako vývoj populační křivky ptakopyska podivného v Austrálii.

    Tihle lidé marodí s pohybovým aparátem, nikoliv s hlavou. 

    No a problém zdravotních pojišťoven je kapitola sama pro sebe - rozhazují v motivačních programech pro nové pojištěnce a potřebným krátí úhrady. Tady je Česko!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit