Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak to si nemyslím, většině evropanům prostě japonské vozy vůbec nesedí a já sám jsem toho příkladem. Také jsem uvažoval nad hondou, ale na klasickou škodu octavii to prostě nemá. Zašel jsem tedy na https://www.autopodbaba.cz/ojete-vozy , kde jsem si koupil kombík s objemem 1.9 L a myslím, že lépe jsem nemohl udělat.

  • B-kohl
    Pamatujte, že smyslem práce novinářů není manipulovat se čtenáři, ale nabízet jim kontext a podnět k zamyšlení nad jiným úhlem pohledu.

    To myslíte vážně, vy novinářský prostitutky?
  • B-kohl
    Přesně tak! Raději auto s píčou ve znaku než ty japonský hrůzy, jejichž reprezentantem je ta příšerná Toyota. Do r.43, výrobce šicích strojů. Měli u toho zůstat, košťata. Taková Carina, Corolla, Avensis-to je ale katastrofa! HDJ 80, Supra, Celica turbo to byly auta ale Yaris, ta předražená hopsající stvůra, chce se mi zvracet. Ty japonský skřeti budou v rauši z vynikajicích českých, francouzských a německých sýrů a my budeme zvracet z toho japonskýho auto-hnoje, předělanýho z pravostranýho řízení. A blbě. Kvůli nákladům. Naturlich.
  • Nejde jen o kupní hodnotu vozidla, ale i o cenu, kterou jeden zaplatí v servisu. A auto, které servis nikdy ve svém "životě" nepotřebovalo -NENÍ!
  • Rád soudruhy pisálky upozorním že neexistuje žádná škodovka a taky že vlastní jména se píšou s velkým počátečním písmenem.Jde o trochu hrdosti na jména našich podniků a výrobků.
    • velké a malé - Škoda (fabrika) a škodovka (autíčko)
      viz: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kapitalizace
    • Máš pravdu škodovka neexistuje. Jsem hrdý na to že Škodovku vlastní Němci. Co ještě vlastní Němci abych mohl být hrdý na naše výrobky.
      • B-kohl
        Je to Škoda a ne Škodovka a němci se nepíšou s velkým písmenem na začátku. Označení státu, for example, Německo, ano.
        • Neopravuj odpověz
  • Ficus1
    Já přesedat nebudu, já už v Landcruiseru sedím.
    No ale nemám tu novou verzi, mám LC100 r. 2006, t.j. po faceliftu s pětikvaltem. No a přesedat nebudu, ani mne nehne! Asi Karel měl bud 120, nebo 150, anebo 200. Všechny ty verze nejsou uplně dobrý, nikdy by mne nenapadlo tohle starý prodat, a jít do nový verze... Takový už nedělají... *9*
  • Brzy budeme jezdit všichni jenom na velbloudech.
    • B-kohl
      Velbloud je sice z anatomického hlediska velmi zajímavé zvíře ale jinak je to pěknej hajzl. To se netýká velbloudic. Ty se ochočit nedají. Jeho schopnost měnit metabolismus kvůli úspoře tekutin, odolat písečné bouři a nenávidět ty přiblblý turisty, je ale obdivuhodná. Bond. James Bond! Těší mě. Bloud. Velbloud!
  • To je zase blbost
  • To chce nejdříve studenou sprchu..a nebýt zas tak naivní., protože všechno bude nakonec úplně jinak..Snad si někdo naivně nemyslí., že už nyní nejsou vymyšleny způsoby., jak všechny rozdíly, modernosti a jiné "výhody"..od lidí dostat zas v penězích i jinak..zpět a ještě víc na tom vydělat, než před tím..
  • Měl jsem Landruiser a už nikdy více.Vše fungovalo dobře jen 24 měsíců a 3 týdny.Přesně po této době odešlo turbo,následně po dalších 6ti měsících naftové čerpadlo.Pak to jezdilo asi půl roku bez větších investic a přesně ve 150 000 km odešla převodovka...navoněná bída za ty peníze.Jsou to bambusácký plečky s předraženým servisem a díly.Nebavím se o tom,že v těžším terénu se auto zahrabe a všechny ty staré otlučené Patroly,Cherokeea kdoví co ještě prostě projedou....Japonce či Korejce nikdy,raděli P I Č U na kapotě-aspoň je evropská...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit