Přejít na výpis diskuzí

Kampaň #MeToo a dámské kahotky: Kam až dojde snaha o cenzuru?

2.2.2019 10:25
red 11 příspěvků

Výrobci francouzského spodního prádla řeší nečekaný problém. Jak vyrobit reklamu na svůdné prádlo tak, aby odpovídala "šikaně" hnutí proti sexuálnímu obtěžování #MeToo? Krajkové kalhotky se totiž neprodávají pomocí obličeje modelek...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dzixy
    Jednomu se nechce věřit, že v sexuální oblasti jsou Francouzi tolik uvolnění, a přesto se najde skupinka zapšklých žen, které svými názory a postoji chtějí vylekat nejenom výrobce spodního prádla, ale všechny Francouzky. Ještě že se jim to nedaří a Francouzky chtějí být pro muže, jako všechny ženy na světě, symbolem svůdnosti, lásky i krásy ženského těla.
  • KIMCID

    Někdo si nedávno dělal legraci z české mody .Ponožky v sandálech.Teď koukám na netu Prima Zoom a ejhle Zikmund a Hanzelka první výprava v Africe a mají je na nohou.

  • Starosti těch "aktivistek"   #MeToo   bych chtěl mít! 

    Provokovat za každou cenu - to je, oč jim běží...

  • nevím proč francouzi vyrábějí kalhotky, ti by se už měli připravovat jenom na špinavé burky

    • tobro

      Voni tam ale vyrábí "kahotky" a navíc dámské... To bude něco extra ;-)

  • já si myslím, že by měla mít prsa
  • Kampaň MeToo je projevem rozkladu racionálního myšlení a arogantního pohrdání realitou. Ženy, které se nechaly uhranout inkvizitory z MeToo, ztratily ženskost a tak i smysl svého žití. Alfou a omegou ženského prádla je ženskost. A alfou a omegou ženskosti je být stále přitažlivá a být snem co nejvíce mužů. Obávám se, že konjunkturu ženskosti již má evropská civilizace za sebou, že teď pravidla ženskosti určují ti samozvaní uzurpátoři jediného správného názoru, kteří zjevně nechápou co je ženskost a jaké místo má sexualita ve vyspělé společnosti, která je už osvobozena od předsudků a různých forem davového šílenství. Zdeformovanou ženskost teď ztělesňuje zdeformované politické duo Merkelová + Macron.
  • EU má jen dvě možnosti.  1. Pošle moře pseudoaktivistů kteří si ač nikým nevolení uzurpují moc

    tam kam patří - do zadele. 2.  Nechá je dál ničit všechno co tvoří Evropu až se nakonec zřítí celá.

    Má právo volá se dnes.  Jenže ta práva mají obě strany soudruzi.  Nelíbí se vám reklama?  Nečumte na ni.

    Jiný se rád podívá.  Požadujete nekuřáckou hospodu a máte jí.  Správně.  Jenže i naopak kuřáci

    mají právo na jejich zakouřenou hospodu.  Toto právo jim však berete. Jakým právem?

    Nedávno tu byl článek aktivisté !!! ( případ klinika)-  Jednalo se o narkomany kteří neoprávněně obsadí

    budovu a odmítají odejít.   Tomu se říká aktivisté?  Zvláštní doba.  Dříve se jim říkalo zločinci. A  právem.


  • Pomalu aby se muž bál usmát na pokladní v obchoďáku aby z toho nebylo "MéééToo", dneska už "dámám" ani nedržím otevřené dveře....😬

  • KIMCID

    kampaň se stala směšnou když její zakladatelka byla sama obviněna sexualního obtěžování

    • Tato kampaň nemá jen směšnou stránku. Onu směšnost doplňuje tragická stránka, která stále víc dominuje a ničí životy mnoha lidem. Nacházím v této kampani silné společné kontury praktik středověké inkvizice, která dělala ze slušných lidí heretiky a oběti své zpupnosti, s praxí současných aktivistů z MeToo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit