Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sranda bude až všem kdo fiktivně plnili normu a uplatňovali slevu na mýtném protože maj EURO IV nebo kolik Rakušáci s Kapsch doměří poplatky jako ušlý zisk. *1* *1* *1*
  • Klid v tomhle závodě jsem o kolo pozadu. Nebuď nervní. Až ti začnu dýchat na záda ostatní diváci tě jistě začnou více povzbuzovat *1* *1* *1*
  • Není možná!
  • Tipovat jako sázet, typ jako druh
  • Amerika fůůůůůůůůůůůj!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale Obama, to byl miláček davů, i u nás, že jo, cha cha chááá. Po zlosynech Reaganovi a Bušovi konečně správnej chlapík, co spasí svět, a hlavně levičák :-)))
  • Já chcu taky nemuset plnit normy jako škodovkáři a Vwáři! Pro všecky stejný metr! Nebo to snad dělajó kvůlivá zaměstnanosti v Bolce?
  • ... si magor :)))
  • ... fakt nejsi odborník :)))
  • No ,ale tomu je třeba pomoci,sami se Bruselští vyžírkové nezruší
    http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/06/PETICE-za-referendum-o-VYSTOUPEN%C3%8D-Z-EU.pdf
    ministr ničeho Dynzbeer stanovil že má bejt 250000 podpisů tak podepisujme,každý hlas se počítá...
  • Tak je to, zájem je jen všemožně poškodit ekonomiku EU, jako i s "uprchlíky". Smutné je, že soud v Hagu "obsluhují" taky hoši z US! A z této bryndy se budeme těžko a dlouze dostávat.
    Stále stejná písnička od "nadnárodní společnosti", řízenou pod praporem světovlády.
  • Nejsem odborník, ale ten dým, co vidíte při akceleraci jsou snad jen vyplavený spáleniny, co se od motoru po výfuk někde po cestě usadí klidnou jízdou. Tzn pokud to budete drtit jak blázen pokaždé, když nasednete, žádný oblaka se nekonaj ani při akceleraci. Protože to je jak čistit komín, pokud ho po každém špalku protáhnete, taky se vám tolik nezanese. Vím by Vás mělo znepokojovat, pokud něco v tom dieslovém ústrojí nefunguje jak má, tak to kouří permanentně a není to ten černej dým jak z komínu. Taky bych to tak hrozně neviděl, když jsou tu ty mega přepravní lodě, které jsou mnohonásobně horší, než celý světový automobilový průmysl. V Améru se vztekaj, že maj falešný testy, ale aby tam ty dovozový auta dopravili, tak vypustí do ovzduší víc škodlivin, než ty auta za celou dobu jejich provozování....
  • Jakou hodnotu CO2 má jejich automobil nebo kolik pevných částic NOx vypouští jejich turbodiesel, věřte tomu, že ani jeden z nich nebude vědět.
    Jak je vidět v tom co je co má hokej i autor. Oxidy dusíku jsou plyny. 4 jsou jedovaté a jeden ničí ozónovou vrstvu. Tak že pevné částice asi těžko.
    Oxid uhličitý CO2 *1* Pomůžu si Wikipédií *1* ----- Oxid uhličitý se podílí na vzniku skleníkového efektu. Celkově má však na skleníkovém efektu nižší vliv než vodní pára, která se na něm podílí z více než 60 procent. Nárůst oxidu uhličitého v ovzduší je obecně považován za hlavní příčinu globálního oteplování. Existují však i opačné studie, které naznačují, že naopak nárůst obsahu CO2 je způsoben zejména nárůstem teplot a že změny obsahu CO2 jsou zpožděny za změnami teplot.[6] Oxid uhličitý podporuje bujení pozemské vegetace. Pozoruje se tak při jeho nárůstu zelenání pouští
    Saze....Tedy pevné částice. To je kapitola sama pro sebe.
    Zajímala by mne pouze jedna věc. Jakým zázrakem je možné aby se zvýšila spotřeba auta proti starším verzím ( například jedničková oktávka ) a přitom klesla produkce CO2 / NOx a sazí.
    V principu:
    Postaru 5kg uhlíku shoří s 10kg kyslíku za vzniku 15kg CO2
    Ekologičtěji 7kg uhlíku shořet ze 14 kg kyslíku za vzniku 21 kg CO2 co je na tomhle ekologičtějšího mi hlava nebere.
  • USA - druzí největší znečišťovatelé ovzduší na světě "křičí" nad znečišťováním ovzduší evropskými motory. Jistě uspějí a "nějaký" ten dolar vysoudí pro podporu místního automobilového průmyslu!
  • 16 velkých kontejnerových lodí vypustí do vzduchu za rok víc škodlivin, než všechna auta na světě... O ekologii tu nejde.
  • Ten poslední odstavec mě dostal - vlastně se o emise vůbec nemusíme starat, hlavně když máme ve svém miláčkovi skvělé tédéíčko od folksvágnu! To mě tedy emise zajímají a přesto, že nemám v oblibě ekoteroristy a ekoaktivisty, snažím se být k okolí šetrný. Nějaké CO2, které je přírodě prospěšné, vůbec neřešim. Ale pevné částice (rakovinotvorné) vypouštěné těmi skvělými diesely a jedovaté kysličníky dusíku, by měly zajímat každého, mimo totálních ignorantů. Když vidim při akceleraci nafťáků ten černý oblak sazí za nimi, je mi jasné, jakým způsobem tyto motory procházejí emisními testy *16*
  • Vše, co vymysleli darmožrouti z EU bylo k ničemu. Vždy to bylo pouze, aby se někdo napakoval. Byla to hovadina, někam vlézat. To jen ti naši pohlaváři, aby se zviditelnili horovali o vstup. Nyní se to ukazuje s uprchlíky. Každý by chtěl nařizovat. Ona stejně EU skončí krachem. *16*
  • ještě že mám Traboša...:-))))
  • EU je hnuj vite jak to bylo s GM ten vlastni mimo jine i Opl a kdyz byl pred trema roky Opl ve ztrate a GM chtel v nemecku propoustet prisla EU s tim ze do Oplu nasipe nejakou tu miliardu ale naoplatku musi GM prestat v EU prodavat vsechny auta vyrabena mimo evropu... Jo predstavte si ze by kia zaplatila Hnůjdej aby se ztahla z EU to by panecku EU prskala a hned kartel a monopol odsuzovala, ale sama se chova jeste HUR!!!
  • spíš bych typoval že se někdo snaží zbavit silné konkurence..... *16* *16* *16*
  • Neschopnost EU její nesmyslné normy a další šlendrián podtrhují účelové vytažené emise dieselových motorů v USA. Automobilky Chevrolet, Ford apod. jsou v úpadku a německé automobilky Daimler, BMW i VW vtrhly na hřiště USA. A proto se nyní po 7mi letech vytahují nesmyslné konspirace.
    Můžeme to přirovnat k uprchlické invazi do Evropy.
    USA to naprosto vyhovuje a neustále přiživuje negativa Evropy. Rovněž aktivní Rusko nahání hrůzu štváčům z Wall Street.
    Takže sečteno a podtrženo :
    Amerika se snaží oslabit evropskou ekonomiku a podněcuje ve světě vše jen ve svůj prospěch.
    Dobře napsaný článek. Dávám redakci plusové body.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit