-
Z toho mám taky strach, ale snažím se nad tím nepřemýšlet a řeším to, co je teď. Zatím jsem ve fázi založení s.r.o. , rozkoukávání se po trhu a hledání nových, potažmo opakujících se zákazníků. Potřebuju investovat do reklam atd. abych se mezi tou konkurencí nějak zviditelnila. Plány jsou, jaká bude realita se uvidí.
-
Jako pěkný článek. Vlastně trochu demotivační, ale ve velké míře je to prostě opravdu takto a ne jinak. Rozhodně si ale nemyslím, že východisko špatného podnikání je zakládání firem znovu a znovu. Neříkám, že je špatně začít znovu někde jinde. Ale nemyslím si, že by se to mělo dít bez nějakého rozmyslu. Sednout si a říct si, co jsem kde udělal špatně. To si myslím, že je opravdu smysluplné. ;-)
-
Díky za článek. Musím se přiznat, že jsem velice rád, že to, že by podnikání nevynášelo teď už naštěstí vůbec nemusím řešit. V mém případě je to totiž přesně naopak. Během tohoto roku se mi podnikání rozjelo natolik, že jsem dokonce musel pronajmout nové skladové prostory. Za to může hlavně to, že moje firma tento rok značně rozšířila portfolio produktů, které nabízíme. S tím bylo spojeno mimo jiné i to, že jsem jim musel nakoupit nové čárové kódy, aby produkty šly zařadit i do běžného maloobchodního prodeje.
-
-
Šťastný to muž!
Poznámka: Lídl / Kaufland řeší čárové kódy tak, že nepoužívá prefix výrobce (858 Slovensko, 859 Česká republika), ale má interní číslování s prefixem 2xx.
-