Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A když přestaneme nakupovat hlouposti tak nemusí jezdit tolik nákladních aut a plout obrovských lodí. A když začneme chodit pěšky tak bude mnohem menší spotřeba benzínu a hned bude víc místa na silnici. Jenom nevím kdo bude tahat pluhy.....
  • A kdypak parlamentáři zahájí těžbu energie ze zásuvek ????
    Ano přátelé - v zásuvkách je energie neomezené množství. *1* *1* *1* *1*

    Parní motor má nižší účinnost než benzínový proto se neuchytil u aut. Pro vysoké výkony a zisky je však benzínový motor již příliš velký a má řádově menší životnost. Tím pádem parní elektrárna sice produkuje špinavější energii kterou ze ztrátami v síti a akumulátorech budeme krmit auta ale nevadí. Kupředu levá. *16* *16* *16*

    Někdo by měl dostat zavčas přes rypák. Tak primitivní lhaní do vlastní kapsy na úrovni europarlamentu si nic jiného nezaslouží.

    Mimochodem - Tesla a jiní elektrohybrydi používají články s 1000 nabíjecími cykly. To je 2,7 roku v každodenním provozu nebo můžete jezdit 5 let obden. Náhradní baterie do Toyoty Primus stojí 160 tisíc korun. Pět let stará ojetina má tedy hodnotu mínus likvidace nebezpečného toxického odpadu Niklu a Kadmia. *16* *16* *16*
  • Nahradit klasická paliva za elektro nebude hned. Větší problém je spalování uhlí. Dle mého názoru pokud se snižuje podíl kyslíku ve vzduchu, tak má na to vliv lidstvo, pokud ne tak má na to vliv slunce, ale rozdíl jsem zatím nikde nečetl ani neslyšel.
    Změny přicházejí, někdo říká pomalu někdo zase rychle. Změny přicházejí, tak jak mají, můj názor je ten, že se nám zahřívá slunce a stím žádný politik nic neudělá. Mamuti zmrzli ze dne na den a kdo za to mohl, ti mamuti?
  • Omyl. Apokalypsa už nastala. A to v tom momentě, kdy svěřili mamrdóólové psaní propagačních a vlastizrádných článků takovým blbům, jako jsou na liskali se. *7* *7*
  • tak ale před tím přestanou čoudit činské a indické továrny a létat proudová letadla *7*
  • Porsche vymyslel první auto s pohonem na elektromotor...nikdy auta na ropu nemusela jezdit,
    jen jsem zvědavá jak nás budou zase chtít obalamutit ,zdanit,oškubat:-)))
  • Pokrok se nedá zastavit a i silné automobilní lobby nakonec zmizí v propadlišti historie. Jednou v budoucnosti budou dnešní auta předpotopními přepravními prostředky.
  • Rol 2050 je srašně daleko z hlediska dnešního technického vývoje.Na spadnutí je vývoj nových elektrobaterií, které umožní velmi rychle přejít na elektroauta, když né přímo na osobní kvadrokoptery.
    Jediné co tomu může zabránit jsou ekonomické a mocenské zájmy.
  • Oč bude víc elektromobilů, o to bude větší spotřeba elektrické energie. A protože Německo a jiní velcí hráči odmítají jádro, bude se spalovat plyn a uhlí, protože vítr a slunce nedokáží elektřinou zásobovat rovnoměrně.

    Nebude se kouřit s výfuků ale z komínů elektráren. Nehledě na to, že možná nebude dost surovin na takové množství akumulátorů. A co s opotřebovanými? Zase se budou muset rozebírat a kovy z nich přetavovat - t.j. další emise.

    Automobilismus je třeba zcela zakázat a vrátit se k pěší chůzi a bicyklům, v nejhorším ke koňům. To je teprve skutečný technický pokrok. A ne aby si každý jezdil svým autem kam by chtěl a kdy to potřebuje!

    To bude teprve ten pravý "udržitelný rozvoj!!" Překrásný nový svět. Čistý, hladový a plný blbů.

    *7*
    • Jestli budou auta rozdávat zaměsnavatelé (za nějaké vylobované úlevy z daní, jako dycky) tak by to nemuselo nutně znamenat zhoršení. Právě masa autobaterií umožní "skladování" a racionální využití nespolehlivé solární energie zachycené na střechách továrních hal. Auta na firemních parkovištích se budou dobíjet především během slunné části dne a přesunovat se ráno a večer na poměrně krátké vzdálenosti. Možná nastane podpora masové investice občanů do "solárních" zastřešených stání, do vzájemně kompatibilní (modulové) drobné stavby z libovolného materiálu ale se standardizovaným solárem na střeše a se zásuvkou, místo garáží a parkovišť. Mohly by tvořit propojené parkovací-nabíjecí plochy a plošky. Kdyby to solární stání šlo zapřáhnout za kouli a převážet...architekti by se mohli trochu vyřádit, ne?
  • Pane Ondráček,vy jste úplně vedle.Elektromobily byly vyvinuty dávno,jenže k vůli naftovým magnátům musely být zešrotovány.
    • peters
      JJ, a v Arizoně tajně žije mimozemšťan. To přece všichni vědí.
    • Krásný dokument o tomto problému se jmenuje:"Kdo zabil elektromobil".Doporučuju shlédnout....
    • ale prd nikdo nic nesrotoval jen tahle slepa ulicka ceka na zazrak v podobe levne a 10x po vsech parametrech lepsi baterii. A ZAZRAK SE STALE NEKONA a ta Tesla na prvni pohled vypada nadejne ale jak si muzete precis i tady vtom clanku na 69000,-USD ceny (ktera je 2x vetsi nez stejne vybavene auto se spalovacim motorem musite jeste pripocist dalsich 45000,-USD tedy cena naprosto mimo (a to je Tesla stale ve ztrate) Elektromobil je proste stale slepa ulicka dokud nebudou lepsi baterie tak nic! A ty se za 60let moc neposunuly a myslet si ze zazrakem do 35 let to najednou stihnou si muze jen €roposranec.... mimochodome vite ze celosvetove se automobily podily na celych OBROVSKYCH 2% produkce CO2 *1* to je co? myslim ze rezervy jsou zcela JINDE treba v tech zbylych 98% prumyslu/lodi/uhelnych elektraren!!!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit