Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak chcete, aby učitel byl autorita, když už dnes ani rodiče nejsou autoritou? Dnes si rodiče zoufají! Časy se mění.
  • Pak ale máte ve škole jedině dva možnosti: Buď to docela přirozeně učitelky nebudou zvládat a zároveň skupina půjde tempem nejpomalejšího - tj. školství půjde prudce dolů, což už jde - ale ještě se ten pád zintenzivní - nebo se umožní slušným dětem řádně chodit do školy a učit se.
  • Protože se to zvrtne a peníze půjdou na nevychovatelné cikány to je tam kde je to vzhledem jejich k mentalitě a duševním schopnostem stejně nanic.Ajestl itoto nechápete tak i vám by slušel psycholog nebo spíše psychiatr.
  • Psychologové tvrdí že přísností rodiče snižují sebevědomí svých potomků a brání tím rozvoji jejich osobnosti. Nevím, ale zdá se mi to jako nehorázný nesmysl. Přísností podle mne rodiče pouze vymezují hranice chování které by dítě již nemělo překročit. A trváním na dodržování pravidel vytvářejí v dítěti návyky k respektování svého okolí.
    Podívejme se např. na filmy jako jsou Cesta do hlubin študákovi duše nebo Škola základ života. V obou filmech je hezky vidět přístup k výchově dětí potažmo studentů.
    V dnešní době bych uzákonil Studijní smlouvy ve kterých by bylo jasně zakotveno několik základních pravidel jako třeba kamery ve třídách i na chodbách, že žák je reprezentantem školy i mimo školní pozemek. Rovněž bych do této smlouvy dal vratnou kauci pro případ poškozování vybavení školy,... apod. A co je hlavní podmínky za kterých je možné žáka přijmout nebo vyloučit.
    Hodný student, bez ohledu na schopnost učit se, se nemá čeho obávat. Student který se nebude chovat podle školního řádu bude moci přijít o část nebo o celou kauci - pokud způsobí škodu, nebo by mohl být (ne-)podmínečně vyloučen.
    Myslím si že v takovém případě by si rodiče rozmysleli jaký budou mít přístup k chování svého potomka. Propadlá kauce = složit novou = zásah do rod. rozpočtu (to nikdo nemá rád). Vyloučení = najít si jinou školu = ta nemusí být ve stejném městě = dojíždění = zásah do rod. rozpočtu (to nikdo nemá rád). Jelikož by byl žák reprezentantem školy i mimo její pozemky byly by rodiče nuceni (alespoň zčásti) se starat co dítě dělá.
    A jelikož by byly Studijní smlouvy ze zákona byly by na všech školách stejné podmínky.
    Toto opatření by dle mého názoru dokázalo školám mnohdy ušetřit nemalé peníze. Díky monitoringu by byli viníci jasně identifikovaní a škody by tak mohly hradit v plné výši, rovněž rodiče by nemohly popírat že mají doma darebáka. A z opačné strany dalo by se prokázat zda učitel není na nějakého žáka nějakým způsobem vysazen. I případná šikana mezi dětmi by se asi trochu zmírnila.
    Psychology do škol bych nedával. 11% žáků je využilo - co bylo jednáním těchto žáků? Studijní schopnosti, potíže s učitelem, potíže se spolužáky, potíže s rodiči, ... A kolik z těchto sezení bylo zakončeno úspěšným vyřešením problému 10% ? Tedy efektivita takového psychologa je asi 1% možná míň. Kolik bere takový psycholog, je to VŠ, to asi nebude mít 15 v hrubým. Jako investici to pokládám za naprosto ztracený peníze.
  • Častěji by se měli léčit rodiče! Hlavně některé mladé maminky by potřebovaly i čtyři ruce!
    Jedna-mobilní telefon u ucha.
    Druhá-cigareta.
    Třetí- kočárek nebo ruka dítěte.
    Čtvrtá-pejsek.
  • "Duševní zdraví"nezáchrání žádné miliony.Je to atribut normální,průměrně vyvinuté,lidské společnosti.
  • 50 milionů na"DUŠEVNÍ ZDRAVÍ" školních,již napůl zmutovaných potomků ? A kolik milionů bude potřeba na"DUŠEVNÍ ZDRAVÍ",těch"vyvolených psychologů ?
  • Tak to je zajímavé, myslím že obyčejná facka nebo rákoska by byla daleko účinější, to vypadá že když bude student blbej tak mu psycholog poradí co dál, no nevím, budeme jak v USA, každej bude mít svýho psychologa..., a budeme čím dál blbější.. *1*
  • ano s tím souhlasím když jsem chodila do školy žádné psychology jsme nepotřebovali je to všechno o výchově doma tak ve škole musí být učitel autorita jinak to nejde co je dnes to je zkrátka hrůza a děs tak nějak to jde všechno někam.
  • !!!

    http://nadhlad.com/content/ucitelia-chcu-sprostych-ziakov
  • drážo,jak pravdivé a ůčelné. *4*
  • Jirous,a ci je to vina?Deti nesmi dostat na zadek ,na dospivajici musi rodice pohlizet
    jak na dospele ,rodice se nesmi branit utoku potomku.Kam to speje?Vzdyt je to postavene
    na hlavu.Kdo potrebuje vychovat ,rodice nebo deti?
  • Znám geniálně jednoduché a laciné opatření. Funkcí psychologa pověřit vždy pana školníka. Ten by vyfasoval rákosku a byl vyplácen dle počtu úkonů. A na stěžujícího si rodiče by od inspektora vyfasoval speciální, vylepšenou rákosku pan ředitel!
  • Správně, dneska v tomto pitomém režimu je polovina dětí zralá do cvokárny, je to dobrý nápad.
  • A proc je to debilni napad? Mne to prijde jako dobrej napad. Stejne ani nevis, co to znamena specialni skola, natoz o vzdelavacich problemech techto deti. *12*
  • To řešení je ale debilní nápad skoro jako od placeného politika.
  • Souhlasím, když jsem byla hubatá a v pubertě, tata mně seřezal hadicou od vysavače, dostala jsem důtkami, dnes mu nebožtíkovi děkuji a omlouvám se v mu duchu, bohužel už mu to nemohu říci. Dík těm nářezům jsem udělala gyml, vysokou a nebyla na UP. *4*
  • Školství je podfinancováno, myslím tím školy. Tam peníze, které se rozfofrují např. na nových maturitách a jiných nesmyslech hroznů příživníků - prostě chybí. Tzv. speciální školy přestávají fungovat - ony děti se hrnou do běžných ZŠ. To při maximálním počtu dětí ve třídách. Učitelé přitom nemají k dispozici nikoho, kdo by jim např. dělal sekretářku či pomocnou sílu, jako je to u lékařů, inženýrů, právníků. Učitel si musí úředničit sám, a to mu ubírá čas na učení. Celé je to postavené na hlavu: Jestliže chtějí dát do normálních ZŠ děti z bývalých zvláštních škol, je nezbytně nutné zajistit ve třídách odborný personál.
  • Špatně..........Hned od začátku mít v záloze rákosku a dle potřeby nařezat. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit