Přejít na výpis diskuzí
Neporazitelný konkurent? Lidl se pustil do boje o americký trh
5.7.2017 | Lukáš Strašík
5 příspěvků
-
Lidl,Kaufland a Penny prodávají absolutně největší shity na evropském trhu.Do USA míři jen a pouze do černošských,mexikánských a čínských čtvrtí a oblastí,jinde by neměl šanci.Největší h o v n a v celé Evropě jedí Češi a Slováci,proto je u nás v přepočtu na obyvatele nejvíce Lídl poboček na světě....jsme h o v a d a,která umírají na rakovinu trávícího traktu právě a jen proto,že jíme h o v n a.Je nám líto za kvalitní potraviny utrácet peníze.Řadovej Čech jí chemikálie,ovoce,zeleninu téměř nejí a za ušetřené peníze si koupí Ochcávku či Hjundaje.A takhle to chceme,dobře nám tak....
-
Máme tedy očekávat přílivu nekvalitního zboží nehodícího se v USAckém řetězci?
-
-
je vidět český,tupý jardo,že jsi v usa nikdy nebyl a ani se tam v té své malosti nikdy nepodíváš.Jsi zvyklý jíst chemické sraččky prodávané v česku,jistě jezdíš škodovkou a nakupuješ v lídlu a na dovolenou jezdíš na slapy nebo do chorvatska.Tam se ti to líbí,také tam mají lídl :-)..
-
Je třeba si vybírat - něco koupit v Lidlu, něco v Kauflandu, něco v Penny.
Moje žena má přehled, už jenom málokdy koupíme něco nevýhodně.
Ve většině měst jsou SM soustředěny poblíž pohromadě, tak to není problém. -
Mě to polské stačí *1* *1* *1*
-