Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Michio Kaku:

    FYZIKA BUDOUCNOSTI

    Jak bude věda do roku 2100 utvářet lidský osud a náš každodenní život

    Velice doporučuji přečíst! 😯🙂

  • "Opravdu potřebujeme tak vysoký počet absolventů vysokých škol humanitního zaměření..."

    To snad není možné, aby něco takového řekl nositel vysokoškolského diplomu!!! To jen dokazuje "úroveň jeho vzdělání. 😯

    Homo sapiens sapiens (člověk vědoucí a moudrý) se liší od zvířat především tím, že si neustále klade otázky: Kdo jsme, odkud jdeme a kam, jaký je smysl naší existence?

  • ... a po revoluci, nebo "revoluci" přijde zase - atentát

  • Marx-leninismus naruby. Komunisti po těch študenttech VÚMLU chtěli také aby dělali něco praktického a nesli za to co dělali a říkali odpovědnost, v tom jsou dnešní žgryndači na úrovni o stupeň (módně  level) výšší, jsou naprogramováni na naprostou nezodpovědnost za své žgryndy, jako paní co je na obrázku a co  v článku tak zmateně blekotá..

  • Doporučuji opravdovým zájemcům projít si alespoň názvy grantů, které tito "vědci" realizují za stovky milionů korun ročně. 

    Potom se pusťte do sbírání víček, když bude někde chybět nějaká ta korunka.

    "Chci studovat něco, kde není matika a kde to můžu okecat!" přání 89,6% maturantů dneška.😛 Potom už jenom teplý kancl, pružná pracovní doba a benefity a nekonečné "kreativní" žvanění o ničem. Tak se rodí nový typ inteligence. Všemu rozumí a mohou dělat cokoliv. Pusou. 

    • Kdyby pusou, vždyť to má sprosté nenávistné tlamy.

  • felix.julec

    >Technické obory nejsou všechno........<


    ale jen ty školí studenty,kteří jsou pak schopni produkovat (na rozdíl od humanitních škol) občany užitečné sobě i státu.

    Školy humanitního směru jsou jistě potřebné,avšak v min.množství,jinak vychovávají jen další neproduktivní parazity přisáté na státní cecík.

  • Nad tím článkem zůstává člověku rozum stát. tohleto opravdu někdo myslí vážně,

     nebo je snad Apríl?

    • To Drahazwa a filius:

      S oběma naprosto souhlasím. Výstižněji bych to sám nenapsal.

    • Děkuji. Článek jsem četl dvakrát a potřeboval rychle najít nějaké stéblo reality, jehož bych se zachytil - váš příspěvek byl naštětí hned po ruce.

  • Ten článek je přesně ve stylu " mužeme dělat jaké koliv blbosti, ale pak si je vědecky zdůvodníme". Většina absolventů humanitních oborů jsou lidé naprosto odtržení od života, hledající problémy tam kde vůbec nejsou a nasledně je vytvářejí. Přímo vzorovým vrcholem debility jsou genderová studia, kde pošahané feninistky si honí své ego, a s fanatismem sobě vlastním jsou chotné zničit kohokoliv kdo jen trochu není dle jejich gusta. Tito lidé jsou pak tím nejlepším materiálem pro politické neziskovky, které jim v podstatě prostřednictvím lehce dosažitelných zisků davají na jednu stranu najevo, jak jsou důležití a nepostradatelní pro společnost, aniž by pochopili, že jsou lehce manipulovatelní pro zájmové skupiny , stojící za těmito neziskovkami. Můj strýc, lékař , říkal, že problém se dá udělat z každého prdu, ale za chvíli zápach pomine a vše jede dál jako by se nic nestalo, a jen blbci o tom melou do nekonečna.

  • ferda.borek

    Hmm, humanitní obory. Na netu se dají najít diplomové práce studentů z UK a Masarykovy univerzity nad nimiž zůstává rozum stát. V minulosti jsme byli velmi technicky založeným národem chytrých inženýrů a zručných řemeslníků. Po roce 89 to nová vládnoucí garnitura úplně překopala. Zničila učňovské školství, že prý budeme národem samých vysokoškolsky vzdělaných manažérů a zavedla neskutečně dlouhou plejádu nesmyslných a zbytečných studijních oborů. Jestli absolventi humanitních škol mají přebrat v budoucnu otěže moci, jak hrdě tvrdí jejich učitelé z UK a dalších univerzit, tak potěš pánbůh. https://jurnecka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=608503 https://docplayer.cz/45419035-Univerzita-karlova-v-praze-fakulta-humanitnich-studii.html

  • ... a po revoluci atentát

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit