Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Redakce, co to má spolešného s Rathem?

  • Předvolební průzkumy by měly být zakázány jakožto ovlivňování voličů v tajných volbách. Stačí informacer a rozhovory s kandidáty a ať se pak každý u voleb rozhodne sám. Není důvod zveřejňovat, kdo by vyhrál v tu a tu dobu před volbami.

    Dokážete si představit, že by třeba Sazka uveřejňovala den před oficiálním tahem čísel, jaká čísla by byla tažena, kdyby se losovalo den předtím? 🙂

  • tobro

    Neptejte se mne prosím proč, ale volte Jaroslava Baštu.

    • Všechny co znám, budou volit Jaroslava Baštu. 

      A neptejte se mne proč. 🙂🙂🙂

  • Gorobilypes

    Dobře 

  • Průzkum se uskutečnil před Babišovým osvobozujícím rozsudek. Jeho preference nyní nejspíše o trošičku stouply, o hlasy nerozhodnutých zejména. Průzkumům věřím tak z padesáti procent. A zejména věřím, že volby budou cinknuté, tak jako to bylo patrné u poslední volby prezidenta Zemana. Průzkumy jej vysoko vyzdvihovaly a v závěru (přísun posledních hlasů) šel s hlasy velmi dolů. Podvodům se už nezbavíme. Dají se dělat různě. Například babičkám dáte 300 korun a řeknete jim, koho má volit.

    • Všimněme si, jak agentury pro výzkum veřejného mínění zasáhly do
      volební prezidentské kampaně u nás. Už v lednu loňského roku, jako by
      vedena touhou ukázat našim nevidomým lidem cestu, zveřejnila ještě před
      podáním prezidentských kandidatur přední světová agentura Kantar
      výsledky svého průzkumu, provedeného od 17. do 19. ledna loni, a to na
      vzorku pouhých 800 dotázaných. A jak to tehdy dopadlo? Nuže zhruba tak, jak to vypadá dnes. První
      byl Babiš, druhý Pavel, třetí Fischer, 4. Němcová a pátá Nerudová. Lidé tedy na cestu, kterou jim ukázala agentura  Kantar, vstoupili a
      disciplinovaně po ní kráčeli až do listopadu téhož roku, kdy jiná
      agentura, a to Data Collect, a to jako první už po podání prezidentských
      kandidatur a na vzorku 1238 osob, zjistila toto pořadí kandidátů: První
      Pavel, druhý Babiš, třetí Nerudová, čtvrtý  Fischer, pátý Středula.
      Ovšem s tou odchylkou od průzkumu prvního, provedeného v lednu agenturou
      Kantar, že lidé už věděli, kdo se volí nejvíc, takže odstup první
      trojice od pelotonu jejich pronásledovatelů se značně protáhl. A protáhne se ještě víc při skutečné volbě, která nás čeká o víkendu.
      Ten odstup bude ovšem další naší demokratickou prohrou, stejně jako
      prohrou mého přítele a prohrou mou i vaší. Postoje občanů jsou také ovlivňovány různými průzkumy nálad a postojů občanů. Čtou je lidi ? Čtou. Takže i tak lze stádem manipulovat.

  • Výsledky průzkumů Ipsos v Austrálii jsou zveřejněny v The Sydney Morning Herald (SMH), The Age a Australian Financial Review (AFR).  Po šokujícím výsledku australských federálních voleb v roce 2019, kdy koalice vyhrála volby proti všem předpovědím průzkumů veřejného mínění, se však skupina Nine Entertainment, která vlastní SMH, Age a AFR, rozhodla ukončit svůj vztah se společností Ipsos.  Od té doby a od roku 2022 noviny neinformovaly o žádném politickém průzkumu, ale nadále informují o výsledcích jiných průzkumů Ipsos."

  • goyim

    "The results of Ipsos polls in Australia are published in The Sydney Morning Herald (SMH), The Age and the Australian Financial Review (AFR). However, following a shock result of the 2019 Australian federal election, when the Coalition won the election against all of the opinion polls' predictions, the Nine Entertainment group, which owns the SMHAge and AFR, decided to discontinue its relationship with Ipsos. Since then and as of 2022 the newspapers have not reported any political polling, but continue to report the results of other Ipsos polls."

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit