Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *1* *1* *1* Takhle nás chránili naposled rudoši. *1* *1* *1* Ve finále Rusové sami sebe obeženou ostnatým drátem aby s toho blaha nemohli zdrhnout za kopečky. *1* *1* *1*

    Myslím že k velké lítosti obyvatel Ivanových Varů jsme to letadlo nesestřelili my. *1* *1* *1*
  • zlejtroll
    Čau, tlustá, použitá kvokvo s kozama po kolena. *15* *15*
  • Asi jste nečetl pravidla Tiscali. *16* *16* *16* *16*
    Pravidlo 1. Pussy má vždycky poslední slovo.

    Použitá? *16* *16* Jsem pořád mladá a zachovalá. Prošla jsem ložnicí pana učitele,
    pana ředitele i pana šéfa. Kouřila jsem cizince za Olomozckým nádražím.
    A nikdo si nestěžoval. Nejsem tlustá ani nemám povadlá prsa. *14*

    Dokvokala jsem A neopovažte se mít poslední slovo. *16* *16* *14* *14*
    Pa broučku.
  • zlejtroll
    O tvoje použité zboží nestojím, kvokvo. Roztahuj svýmu šéfovi. Tomu to přeju. Muhehe.
  • Vy muži si hrozně fandíte ale trefit se do záchodu nebo do orgasmu
    to je pro vás nadlidský úkol *2* *2* *2*

    Většinou jsem řvala jen aby ten funící alkoholem navoněný zákazník nepoznal
    že to neumí. *15* *15* *15* Znuděná jsem myslela na Brada Pitta. *14*

    Sladké sny zlato. Tvoje? Pokud vyhraješ nebo zdědíš majlant pak ráda. *14* *14*
  • zlejtroll
    No jasně. Můžem bydlet u nás v azyláči s mýma dvaceti kámošema, kterejm budeš dávat zadarmo. My ti pak koupíme čokoládu a budem se s tebou dívat na bednu pod mostem. Tam můžeš řvát, co hrdlo ráčí, stejně tě nikdo neuslyší. Muhehe. *15* *15*
  • Mám hrozně ráda americký seriál ženatý se závazky. Znáš ho?
    Pokud ne stáhni z ulož to. Opravdu to stojí za to.

    Já nejsem náročná. Stačí pokud máš TV, čokoládu a kapesník. U mexických
    telenovel jsem vždy papala a plakala. Vezme si chuan chudou Rositu? *11* *2* *2*
    A hlavně pohodlnou postel. *14* *14*
    Koupila jsem si krásné kalhotky s americkou vlajkou. Předvedla bych ti je