Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  •  Když měla dcera problém s češtinou tak, jsem jí zařídil přístup na online výuková videa, která jsou natočena přímo pro děti. Vše je tam vysvětlováno velice mile a pomalu, tak aby mělo dítě co nejvíce času to všechno pochopit. Za pár korun na webu primauca .cz se dají zprovoznit, a to až na 5 počítačích 

  • Komunisti nenávidí intelektuály a nepotřebují vzdělaný národ, tudíž jsou logicky proti.
  • Další hloupost a devastace našeho školství.Dám příklad, můj syn je talent na jazyky od mládí jsem ho dal na němčinu,protože je to jazyk sousedů,později dělal angličtinu a španělštinu.Ruštinu se učil na ZŠ.3roky latina a také zapomíná.Výsledek: v práci používá angličtinu občas němčinu,ale musí jí udržovat jinak zapomene.Španělštinu již nic moc.A ruštinu díky devastujícím poměrům v tomto státě také.Dnes pochopil,že krátkozraká politika nic neřeší a rusky se začíná opět učit.Druhý syn technický talent,ale jazyky katastrofa.Ruština ve škole nic moc a angličtina rovněž.Já jsem pro jeden jazyk a další nepovinné.Jazyk se učit bez předsudků,protože za to nemůže a hlavně rozvijet český jazyk a ne co potkalo mojí generaci porušťování a nyní samá angličtina.Oboje mě tahá za uši.
  • jejich děti se díky mnohonárodnostnímu státu zcela přirozeně nenásilně a automaticky naučí cizím jazykům poněvadž otec byl Němec matka Francouzka a prarodiče Italové. A dítě jim všem rozumí.
  • Ten kdo dal pokyn k zavedení druhého povinného cizího jazyka je s prominutím blb.
    Druhý cizí jazyk v životě bude potřebovat mizivé procento z těchto žáků.
    Spíš bych kladl důraz aby znali dobře jeden cizí jazyk a naučili se logicky uvažovat.
    Velké procento žáků ani nezná česky, úpadek základních znalostí žáků je katastrofální,
    viz poslední světové statistiky.
    Proto bych tedy považoval za logické výuku zkvalitnit co do hloubky a ne přidat další jazyk. Je to asi jako se vším o čem rozhodují lidi, kteří jsou hlupáci dosazení vládnoucí politickou garniturou na teplá místečka a devastují s velkým úspěchem naši zem.
    • Naprosto souhlasím, Chybí kvalitní učitelé, děti neumějí logicky myslet, neznají pořádně češtinu, o matematice ani nemluvě. Bylo by potřeba, aby děti vycházely ze školy opravdu připraveny pro další život. Zmizelo všechno, co bylo užitečné a potřebné. Chce to jeden cizí jazyk, mateřštinu, matematiku. Dějepis bych vynechala, tělesnou výchovu také a nové písmo? K čemu, stejně píšeme tak, jak jsme si to přisvojili v dospělosti. Zbytečné zatěžování dětí hodinami, které nic nepřinášejí a které by se mohly využít právě ke zkvalitnění znalostí žáků.
  • Ano nejdříve pořádně zvládnou mateřský jazyk, ve 4 třídě jeden cizí a na střední třeba další a ne na základní škole.
  • Cim vic umis jazyku,tolikrat jsi clovekem se rikavalo a je pravda,ze neni na skodu,znat co nejvic,i jazyku.Ml,by se meli zajimat o vedeni,aby meli vseobecny prehled o vsem,nez cucet na hry v pocitaci apod.,co jim jen zabiji cas,zivot...Meli by mit moznost cestovat a vyuzit jazyka,co se uci,i poznavat,jak je jinde,aby se mladi zdrave rozvijeli vedenim a ne jen tyto moznosti maji rozmazleni snoby,co nejsou omezovani penezi,jako zde v Cechach lide,jsou vetsinou omezeni,v bide...Venku ml.maji moznosti se rozvijet,cestuji,i za nakupy,je tam mnohem vyssi uroven a vic si koupi,co zde,co tu mame ctrvtinove platy a jsme tu chudaci,bida.Driv se jezdilo na handl,vymena,do zemi,to uz mladi ani neznaji slovo handl.I za komousu byli vymenne tabory,kde se poznavali ml.z ruznych zemi,ci v rodine byla ruska a v Rusku zas byl kluk,z one rodiny,co Ruska u nich cas bydlela a poznavala zvyky tu..Naucila nas ruska ruzne hry,i s kartama,bylo to fajn obdobi novych zazitku...Nyni je uboha doba,ml.jsou osizeni o moc,co byli driv,jen plati za braky,ochucovadla,E a sizeniny,ke vsemu vse predrazene...Film zena za pultem,ukazuji,jak levne byly chlebicky,syr Niva apod.,jak nestacili doplnovat zbozi,lide hojne nakupovali,zili naplno,lidi vsude bylo...Nyni vic nakupuji po vyplate,nikde,nikdo....Zlata doba driv...
    • No, nic proti tvému názoru, umět více jazyků. Ale je to jen idealismus, Emo,. Praxe sama dává důkaz. Např. bratr chodil do školy za okupace a 7 let se uči německy povinně. Poté v dospělosti uměl z němčiny pouze tři věty: Zehn bier, bitte. Noch einmal. Zallen. To bylo vše. Já už jsem se od 4 třídy učil povinně rusky 8 let a pak ještě na VŠ , kde jsem i složil zkoušku a stejně dnes rusky neumím. 5 let jsem se učil i anglicky a po úspěšném složení postupové zkoušky ( ne státní) jsem dneska schopen si přečíst a přeložit anglický text, ale když na mne začne Anglán drmolit ( a to nemluvím o Amíkovi), tak nerozumím ani slovo a když mu chci něco sdělit, tak myslím česky obsah a hledám v paměti výrazy a vazby - příšerné. No, 30 let jsem anglicky nekváknul, toť vše a s ruštinou je to zrovna tak. Psychologicky vzato - cizí jazyk se může naučit každý, genius třeba i rychle, ale nejrychleji se jazyk naučí jenom ten, kdo sám chce a ví, že jej bude potřebovat, anebo člověk, který se do cizí země odstěhuje a bez znalosti jejich jazyka se neobejde. Výuka jazyků ve školách, natož základkách naučí děti maximálně několika slovíčkům a větám. Je to totiž "nechtěná povinnost" a bez motivace nutné potřeby ten jazyk znát, jej všichni ostatní berou jen jako povinnost, která je jim nepříjemná a kašlou na ni, udělají, jen , co musí, aby prolezli třídu, ale ne aby mluvili cizím jazykem. Staré filmy typu "Škola, základ života", či "Cesta do hlubin študákovy duše" ukazuje , že to tenkrát s výukou latiny , či němčiny bylo stejné a profesoři padali do vývrtek, čemuž jsme se všichni smáli. Něco jiného je ale např. latina na medicině - lékař se bez ní neobejde A zde se ji musí naučit pro své povolání a také se ji naučí a jině jazyky také. Rozhodující je nutná potřeba cizího jazyka, jinak to skončí jenom trápením s konečným směšným paskvilem. Zavádět do všeobecného vzdělávání řadu cizích jazyků je nesmyslné trápení dětí pro nic !!! Vlastně ano - pro karieristické blbce na MŠMT, kteří si myslí, kdovíjak jsou moudří., když nutí děti do biflování slovíček, zkoušek, písemek, kulí a podobně.....realizace je ovšem pak na kantorech, nehledě na to, že kdo umí perfektně cizí jazyk, tak jej nepůjde učit za pár šupů na základní školu, protože je schopen si najít daleko výnosnější povolání. Takže i sehnat kantora je pro ředitele škol tvrdý oříšek.
      • Ucila jsem se Neminu sama,slovicka,pak vety,cetla jsem dost nemecky,i v televizi byli lekce neminy kdysi,i aniny,francouztiny,pamatujes, ? rozumela jsem pak i nemec.filmum...a jezdim do nemecka,2 domov.Jak jsem umela slovicka,nemina se mi ucila uz lehce,i jsem 2 roky se ucila u ucitelky a dopisovala si se znamou z prazdnin u Baltu..Neminu casto jiz nevyuzivam,ale stale ctu a v Nemecku mluvim jen nemecky,Cechem tam byt nechci,aby na me koukali jak na chudaka...Je skoda zapomenout jazyk cizi.Venku mlady jedou na rok do Ameriky,aby se naucili apod.,tam maji podminky k uceni,i pro sve podnikani,maji tam ruzne vyhody k podpore se vyvijet,maji auta,kterymi ml.amici jezdi i do skoly apod.a zde ml.nemaji ani na jidlo,kdyz se rodice o ne prestavaji starat,ze nestaci s placenim,deti uzivit...Zde jsme financ.tlumeni,nemuzem se vyvijet tu,je tu bida...,venku je vyssi zivot.uroven.
  • ... druhý jazyk? Děcka neumí mateřštinu a ani počítat. Školství zlikvidované za necelé čtvrtstoletí, tj. na Nobelovu cenu.
  • Opět je nedostatek základních škol nebo tříd. To je ta genialita buržoustů, kteří je rušili společně se školkami a jeslemi, aby v nich mohli prát své nakradené peníze ve zde zřízených hernách a bordelů. Však oni mají dost peněz, aby své děti dali na soukromé.
    • Lze jen konstatovat, že soukromé školy jsou ještě větší malér než státní.
  • A budou peníze na kvalitní učitele? Nebude to jen další výkřik do tmy? Učitelů co neumí učit třeba matematiku jsem zažil dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit