Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Rána, kterou Poláci u Smolenska utrpěli" je důsledkem nerespektování bezpečnostních pravidel při přepravě členů "věrchušky" do zahraničí!

    Nacpali se všichni do jednoho letadla, tlačili na pilota, aby přistál právě tam, i když ruští navigátoři ze země chtěli, aby letadlo změnilo tradu a přistálo o 80 km severněji.

    Je chvályhodné a pochpitelné, že chtěli uctít památku polských důstojníků, zavražděných u Katyně sovětskými vrahy na příkaz arcilotrů Stalina a Beriji.

    Ale pokuď se proti nim "příroda spikla", měli povětrnostní podmínky respektovat a nenutit polské piloty, aby přistávali na neznámém letišti - navíc na letišti vojenském, pro civilní dopravu neurčeném - v povětrnostních podmínkách, za kterých by nevzlétl ani japonský kamikadze za II. světové války!
  • "Rána, kterou Poláci u Smolenska utrpěli" je důsledkem nerespektování bezpečnostních pravidel při přepravě členů "věrchušky" do zahraničí!

    Nacpali se všichni do jednoho letadla, tlačili na pilota, aby přistál právě tam, i když ruští navigátoři ze země chtěli, aby letadlo změnilo tradu a přistálo o 80 km severněji.

    Je chvályhodné a pochpitelné, že chtěli uctít památku polských důstojníků, zavražděných u Katyně sovětskými vrahy na příkaz arcilotrů Stalina a Beriji.

    Ale pokuď se proti nim "příroda spikla", měli povětrnostní podmínky respektovat a nenutit polské piloty, aby přistávali na neznámém letišti - navíc na letišti vojenském, pro civilní dopravu neurčeném - v povětrnostních podmínkách, za kterých by nevzlétl ani japonský kamikadze za II. světové války!
  • Poláci už dávno zblbli.
  • při troše hledání a znalostí se dá na netu najít jak závěrečná zpráva vyšetřovací komise (která nebyla "ruská", VŽDY je kvůli nestrannosti mezinárodní), níž se jasně říká, že pilot který -samozřejmě pod nátlakem- přistával za podmínek IFR na letišti, které pro to není vybaveno, za dohlednosti pod stanovená minima, (takže jedině správně chtěl divergovat na záložní letiště) zřejmě sledoval výšku dle radiovýškoměru, jenomže před prahem dráhy je 50m hluboké údolí. Takže sklesal až pod rovinu ranveje a když před ním začal terén stoupat, už to dokázal zdvihnout jen natolik, že koncem křídla zachytil o vzrostlý strom... dá se najít i autentická, necenzurovaná verze záznamu hlasů v kokpitu, kde je slyšet opilého lampasáka, který před přistáním pilotovi vyhrožuje, že jestli se nepokusí přistát a odletí na záložní letiště, bude to jeho poslední let v životě... Dokonale srozumitelná jsou i pilotova poslední slova: "Kurwa!"
    • bože ty jsi sedmilhář *11*
  • Poláky vedou dokonalí neschopové a cvoci a tenhle pán je jedním z neproslulejších
  • Tak Macierewicz je člověk s absolutním nedostatkem soudnosti, stejně jako celá současná Polská vláda, která nemá důvěru obyvatelstva. Všechny důkazy svědčí o chybě pilotů, respektive o tlaku jejich nadřízených.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit