Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímalo by mne IQ hradního pána a toho slovenského Bureše.
  • Dříve stačilo mít v Praze čtyři detektivy-Bouše, Mrázek... s píšťalkami a logickým uvažováním. Po rajonech se pohybovali "blátošlapové".(Berte to, prosím, spíše jako fór.) 

    Jinak, se státem to bude asi jako s balónkem-nafukujete, nafukujete, a když překročíte určitý objem, tak to praskne! Důležité je, že všichni MAKAJÍ!

    Přeji panu Babišoj dlouhá léta! (Voliči jsou jistě potěšeni a odpůrci budou přemýšlet, kde bude nejlepší, aby trávil tato dlouhá léta.)

  • KIMCID

    Občan se hlásí dobrovolně je to rusobijec tak nám ukáže v první linii jak mu to jde :D

  • Docela by mě zajímalo, kolik úředníků, policajtů a lampasů jsme z našich daní živili za komunistů...

    • V roce 1991, kdy začal platit zákon o policii a začala se psát novodobá
      historie sboru, oblékalo uniformy téměř 31 000 lidí. Nejvíc policistů ve
      sboru bylo v roce 2005, a to přes 47 000. Pak ovšem začal počet
      policistů v Česku klesat na necelých 39 000 na začátku roku 2014. Na 100
      tisíc obyvatel je u nás momentálně 380 strážců zákona.

  • Policisty potřebujeme jako sůl,vojáky,jejichž počty zdecimovaly pravicové vlády,jakbysmet.Sporné to je  u úředníků,u některých jejich profesí je však nárůst nutný,zejména v kontrolních úřadech,kde se úředníci  určitě vyplatí.A do budoucna?O učitelích a lékařích bude poptávka vždy,není to řemeslo,to je poslání.V rozháraném světě se u nás mudruje,že policie a vojáci nejsou tolik potřební?Toto tvrdí skalní  rejpalové,kteří byli,jsou a budou.

  • Spíš bychom měli nabírat učitele a kněze, kteří by hlásali morálku.

  • pořádek musí být!!!,ve stávajícím bordelu svobody,pravdy a lásky se už nedá pořádně ani dýchat,to i komunisti měli více rozumu než stávajíci politické strany a čím je jich víc,tím jsou prázdnější,neschopné cokoliv rozumně řešit,co politik to pablb a ještě se žerou uvnitř navzájem

  • Chceme-li mít chytré děti a pro ně zajistit vyšší bezpečí,tak souhlasím se zvýšením počtu učitelů a policistů.Nevidím však důvod se zvyšováním vojáků,kteří beztoho většinou ani neslouží v naší republice

    a jsou vyslání na pomoc jiným armádam.Měli bychom spíše usilovat o snižování počtu vojáků a také 

    snížení výdajů na obranu.

    • Chtějí-li mít rodiče chytré děti, musí se jim více věnovat.

      Z praxe: V době mé školní docházky bylo ve třídě 36-40 žáků, dnes 12-20 a učitel má asistenta, někteří žáci, nejvýše ovšem pět v jedné třídě, pak mají vlastní asistenty.


      • Musite rovnou napsat, ze Chytre deti nezajisti stat. Ne kazdemu to dojde.... Stat zajisti srovnatelne vzdelane deti (kazdemu dle celostatnich standardu!). 

        Dam priklad... Pokud chce mit urednik polovinu populace s IQ nad 150. Tak a) vsem necha narust mozky, b) snizi stupnici IQ. Pokud ukolem bylo mit stat plny  Einsteinů, tak papirove ukol splnen. 

        Stejne to je se vzdelavanim... Stat chce mit vsechny lidi "vzdělané".. jenze musi to udelat s tim co ma k dispozici.... Takze snizi pozadavky na to co znamena "vzdelane" aby do teto kategori spadali vsichni. 

        • Souhlasím, nicméně psát něco "rovnou" považuji většinou za nevhodné. Předpokládám, že v diskusi je nutné nad argumenty oponenta přemýšlet. Prostě je přijmout a opustit své stanovisko by bylo divné a v psaných diskusích se to neděje.

          Co se týče vámi zmíněné stupnice, můj názor je, že IQ vyjařuje stupeň shody myšlení zkoumané osoby s myšlením zkoušejícího. Možná je to jen jiné vyjádření názoru, že někdy lze jen těžko odlišit oligofrenika od génia.

          Ideální občan má IQ 100, ne?

          • IQ je nejaka stupnice neceho. 

            Ja ji bral ne kvuli chytrosti, ale protoze o ni vime vsichni. jen jako priklad. IQ je nastavena tak ze tvori gausovu krivku cetnosti se stredni hodnotou v bode hodnoty 100... At lidi davaji jakekoliv vysledky princip je ten ze pokud mate IQ 130 dosahl jste v testu lepsiho vysledku nez 97,5% jinych ucastniku testu at je ten test jakykoliv a at mate kolik chcete bodu, vzdy se to prevede na stupnici ktera vyjadruje  jak dobry vysledek mate v porovnani s celou mnozinou.... Klidne to muze byt tak ze vsech tech 97,5 procenta lidi melo jen o jediny bodik mene nez vy a stejne mate vysledek "IQ 130". Samozrejme ze se tvurci testu snazi jej napsat tak aby mel pokud mozno co nejvetsi vypovidaci hodnotu, ale do jake miry ten test umi fakticky zmerit jak zasadni je rozdil mezi dvema lidmi je uz otazka... Ale to sem nepatri.

            Pointa je ta, ze urednik muze naridit, ze cela stupnice se posune a aby puvodnich IQ 70 znamenalo novych 130 a cokoliv nad 130 oznacit za "130" a hotovo... Pro urednika je cil chytreho naroda mereneho IQ splnen a Vsichn a stacilo jedno narizeni.

            Aktualni stav verejneho skolstvi je takovy, ze Temer vsichni z rocniku maji maturitu... Nadpolovicni cast rocniku konci s vysokoskolskymi tituly.... Jaka je hodnota toho titulu?...  BC znamena ze nekdo vydrzel o 3roky dele sedet v lavici.  ING jeste o dalsi 2roky. Rozdil je tedy v tom jestli nekdo sedel v lavici 13let(maturita) nebo 16let(BC). Ten co ty 3roky misto sezeni v lavici stravil nabiranim praktickych zkusenosti a znalosti tim ze neco delal ma podle obecneho pretrvavajiciho nazoru horsi znalosti a dovednosti nez ten co jen sedel v lavici? Asi ne. 

            Dalsi vysledek je treba i ten,  ze co ted uci na VS se ucilo v prvnich rocnicich strednich skol. Napr.

          • IQ je nejaka stupnice neceho. 

            Ja ji bral ne kvuli chytrosti, ale protoze o ni vime vsichni. jen jako priklad. IQ je nastavena tak ze tvori gausovu krivku cetnosti se stredni hodnotou v bode hodnoty 100... At lidi davaji jakekoliv vysledky princip je ten ze pokud mate IQ 130 dosahl jste v testu lepsiho vysledku nez 97,5% jinych ucastniku testu at je ten test jakykoliv a at mate kolik chcete bodu, vzdy se to prevede na stupnici ktera vyjadruje  jak dobry vysledek mate v porovnani s celou mnozinou.... Klidne to muze byt tak ze vsech tech 97,5 procenta lidi melo jen o jediny bodik mene nez vy a stejne mate vysledek "IQ 130". Samozrejme ze se tvurci testu snazi jej napsat tak aby mel pokud mozno co nejvetsi vypovidaci hodnotu, ale do jake miry ten test umi fakticky zmerit jak zasadni je rozdil mezi dvema lidmi je uz otazka... Ale to sem nepatri.

            Pointa je ta, ze urednik muze naridit, ze cela stupnice se posune a aby puvodnich IQ 70 znamenalo novych 130 a cokoliv nad 130 oznacit za "130" a hotovo... Pro urednika je cil chytreho naroda mereneho IQ splnen a Vsichn a stacilo jedno narizeni.

            Aktualni stav verejneho skolstvi je takovy, ze Temer vsichni z rocniku maji maturitu... Nadpolovicni cast rocniku konci s vysokoskolskymi tituly.... Jaka je hodnota toho titulu?...  BC znamena ze nekdo vydrzel o 3roky dele sedet v lavici.  ING jeste o dalsi 2roky. Rozdil je tedy v tom jestli nekdo sedel v lavici 13let(maturita) nebo 16let(BC). Ten co ty 3roky misto sezeni v lavici stravil nabiranim praktickych zkusenosti a znalosti tim ze neco delal ma podle obecneho pretrvavajiciho nazoru horsi znalosti a dovednosti nez ten co jen sedel v lavici? Asi ne. 

            Dalsi vysledek je treba i ten,  ze co ted uci na VS se ucilo v prvnich rocnicich strednich skol. Napr.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit