Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • naprostý souhlas, ale ono to by to "postaru" taky moc nefungovalo...
  • Ztrátové miliardy se určitě válej na účtech odpovědných. Takže zabavit.
  • Svatá pravda, do té doby vždy nákladní doprava dotovala osobní...
  • Amatéři a manažeři z bank, ale zejména dosazený ředitel Dopravníh podniku hl. m. Prahy, provedli za posledních 20 let tolik reorganizací na Českých drahách, že to v historii naší železniční dopravy, ale taky v celé Evropě, nemá obdoby. Chaos v řízení byl nepředstavitelný. Dokonce to došlo až tak daleko, že na nádražích vládli dva přednostové a nikdo z nich nebyl jediným vedoucím odpovědným za celkový chod na nádraží. O ostatních výmyslech ani nechci mluvit /likvidace opravárenské základny vozidel, likvidace strojních stanic na opravu železničního tělesa/. Majetek drah byl rozprodán, údajně jako nepotřebný. Dnes opravy vozidel i železničního tělesa provádí soukromé firmy za nepředstavitelné finanční částky. Nedivím se tomu, že vymyšlené společnosti krachují, když je řídí lidi, kteří nemají patřičné odborné vzdělání a možní ani nikdy nejeli vlakem. Obsazování funkcí podle nomenklatury politických stran sklízí jako všude bohatou úrodu v podobě shnilého ovoce.
  • Měl by se zodpovídat ten který rozprášil České Dráhy na malé podniky. To byla sabotáž.
  • Ono by možná nebyla ta ztráta tak markantní,to by ale nesměl vrcholový managment prodávat vozy typu Fals divným způsobem v Rumunsku.Provozu schopné vozy byly prodány jako šrot.Následně přelakovány,a jezdí v Maďarsku.Tak proč se podivovat?Standartní byznys.
  • Měl by dostat medaili. Nedají-li mu medaili, tak ho mají zavřít.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit