Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vanhorne
    "Nakolik je reálné, že za pár "
    Que sera, sera.Muze take byt, ze auta budou, ale nebude nikoho kdo by je ridil a take se muze stat, ze vsechno bude jen nebudou mit po cem jezdit.☺
  • A co letadel? Letadlo spotřebuje více vzduch za jeden let než auta za rok?
  • Během 20 let stejně tak či tak dojde (nejen) v Evropě k zákazu sériové výroby a používání osobních aut k soukromým účelům (i těch na elektrický a případně na vodíkový pohon). Budou sice udělovány výjímky na zvláštní povolení, ale to se bude týkat jen bohatých elit. Za těch 20 let už tu má být plně nastolen nový globální režim, korporátní fašismus vlády elit a pro podřadný plebs budou určeny jen vozidla hromadné dopravy s autonomním řízením a to jen k přesunu do zaměstnání a zpět. Na cestování po světě plebs bude muset zapomenout, tudíž zanikne i hromadná letecká přeprava a zůstanou je soukromé tryskáče boháčů. O tom všem již dlouho mluví světové vědecké elity k vůli omezení uhlíkové stopy ve světě a co se plánuje nedávno potvrdila i německá kancléřka Merkelová při návštěvě technologického kampusu v Buenos Aires.
    • Bohužel, všechno tomu nasvědčuje.
      Pakárna postupuje neustále vpřed, co pamětníkům připadá absurdní, mladí již berou jako naprostou samozřejmost.
      Dělat imrvére, nemít čas se ani vyspat, dovolená jenom po několika dnech, odvolávání z ní do práce....
      Nyní v době konjuktury jsou vykořisťovatelé a jejich poskoci úplně nepříčetní, cítí blízkost peněz a z podřízených by stáhli kůži.
      Už aby přišla úleva v podobě očistné krize.

      Zajímavé je, jak ti, co doopravdy skrytě řídí svět, do rolí svých politických loutek vybírají bezdětné lidi.

      Takový člověk je za mrzký peníz schopen všeho, po něm potopa.
  • Netušil jsem, že mám "fosilní" automobil! Musím se ho co nejrychleji zbavit!
  • Makak
    Slušnej pokus rede...
    Teď na trochu závažnější téma:
    Najväčšia hrozba pre ľudstvo - Úniky z Fukushimi 2017/2018
    https://www.youtube.com/watch?v=a_nBMvETQN0
    Pročpak se o důležitých věcech mlčí a média se snaží zabavit nás sračkami?
    *11* *12*
  • Británie je samoliskačská banda, která svoje vlastní lidi nechá znásilňovat, okrádat a vraždit pod rouškou pseudohumanity.To stejné platí o nesmyslných ,omezujících zákonech o autech...je to k smíchu , v čem tam ti chudáci musí jezdit......nicméně tady se to pomalu ale jistě ubírá stejným směrem-nafta, cng , lpg a podobný ubohý nesmysly.At si každý jezdí v tom ,na co vydělá-to je svoboda a proto volím 5 litrů V8 a směju se těm chudákům v těch vyturbených vracích *1* *1* *1*
    • dokud to tam pod palcem měli Doyle a Bodie. Když se proháněli ve svých sporťácích, všichni teroristé měli bobky. Ovšem dnes jsou v důchodu a než přibzučí zdvořilý strážník v elektromobilu je polovina Londýna v povětří. *6*
  • Článek nemá ekonomickou logiku. 1) Je prakticky jisté, že již vyrobená auta se nevyhodí. Jejich životnost (i přes veškerou snahu všech ji zkrátit - kromě majitelů *10* ) je ještě 20 let a do r.2020 se budou vyrábět další. 2) Pumpaři mají dost času stát se dobíječi = nabízet a budovat svoje přípojky ve firmách i domech a tarify v sítích přenosové soustavy. Monopol si jistě ohlídají pod záminkou bezpečnosti, certifikací a akreditací. 3) Podnikatelé ve výrobě prostředků pro dopravu nejsou žádné chudinky. Je to ryze podnikatelské riziko a rozhodnutí, do jakého výrobního zařízení budou investovat. 4) Jestli se bojí ztráty hodnoty akcií (aktiv), ať je prodají. Zaměstnancům, organizacím zelených, vládám v zemích, kde montovny stojí, ale dříve, než současné kapacity materiálně, morálně a patentově vykradou, a uvidíme. Navíc, mohou už dnes investovat do solárních dobíjecích stanic na každém parkovišti. 5) Trh si poradí. Sdílení nerozbitných konstrukčně primitivních elektromobilů a elektromopedů majitele auto-aktiv děsí víc.
  • Těžko odhadnout., jaká bude za desítky let struktura osobní dopravy či spíše podpora veřejné, protože už nyní je mnohde takřka nemožné běžně zaparkovat v jedné čtvrti, natož dokonce před vlastním domem i vchodem., bez ohledu na to jaký má kdo motor a další a další komplikace..Je to i důvod, proč mnoho lidí ve velkých městech i tzv. v centru.,často auto ani nemá..a řeší to např. i tzv. sdílením., pronájmem aut na krátkou dobu, taxi atd..Hodně zamíchá kupní silou obyvatel a nejen co se týká aut..i tzv. "průmyslová revoluce 4.0", která z mnohých zaměstnání, kde dnes pracuje např. stovky lidí..udělá firmy, kde bude pracovat max. jen desítky lidí u "automatů"., spíše v roli "ajťáků a seřizovačů",než "dělníků"., což znamená, že mnoho lidí bude mít vůbec problém mít práci, zaplatit "inkaso" i jiné věci..a auto i vše co sním souvisí.. bude spíše to poslední, na co budou myslet, nemluvě už i o tzv. nepodmíněném příjmu.., což je ještě větší "legrace", kterou dnes nikdo neumí odhadnout..Ideální by byla, co největší podpora veřejné dopravy, taxi služeb atd..za ceny, které si budou moci lidé dovolit, ale to už by pak znamenalo totální změnu politického i ekonomického systému i v jiných věcech..až v podstatě do "celosvětové revoluce"..většin, nad "menšinami", což už je zas na úplně jiné téma....
    • Nic než souhlas. Pokud člověku vychází, že cesta os. autem je levnější než veřejnou dopravou, je to špatně. U vlakových spojů obzvláště. Kdysi bylo výhodnější jezdit do zaměstnání veřejnou dopravou na dělnické, měsíční a t.d. jízdenky. (A to byl 1l benzinu za 2,50 později 4 kč.)Proč ne dnes?
    • Možná za pár desítek let auta díky zákazu spalovacích motorů budou o trochu dražší, ale arabáci zase budou jezdit na velbloudech a jejich ničím nezasloužené bohatství a celá Dubaj se zase v prach a písek promění a to mne nevím proč strašně těší *3* *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit