Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak tohle by měli zavést ve vládě a na ministerstvech - když klesají příjmy (rozpočty) tak propustíme zaměstnance, hlavně ty co na svoji práci nestačí,jako různé právníky jejichž práci musí nahrazovat různé offshourové společnosti a interní firmy. když šetřit tak tam kde se nejvíce rozhazuje i když k tomu není důvod - příjmy nerostou, ale státní úředníci dostanou přidáno. Taky bych jim přidal, ale bejkovcem na hřbet
  • Vzhledem k tomu, jak se v česku bez omezení obchoduje s důvěrnými daty zákazníků, je to pochopitelné. Můžeme se těšit, že teď nám bude volat Koza Nostra osobně.
  • Měla jsem telefon od operátora T-mobile. Věčně mě otravovali a nabízeli různé 'výhodné' tarify.Hlavně mi chtěli posílat měsíční účty a chtěli mou adresu a jméno.Vím jak důvěřiví zákazníci pak končí a jsou vydáváni na pospas exekutorům.Upozornila jsem je že o takovou službu nemám zájem a pokud mě budou otravovat že jejich simkartu zahodím a přejdu k jinému operátorovi. Stalo se. Nyní mám sim kartu od Blesk-mobilu a telefon si dobíjím dle svého uvážení.Žádné účty,žádná identita. Jsem spokojena. Karelana
    • Já mám u T-mobile dobíjecí simku od roku 2000. Žádný problém, důležité je nic nepodepsat.
  • Tuhle se mi jeden známý pochlubil, že jedna tato společnost udělala jeho firmě nabídku, která se neodmítá. Volání za 61 haléřů, SMS za 50 haléřů , žádný měsíční puušální poplatek a v rámci vlastní sítě zdarma. To by se mi taky líbilo, Jenže, proč potom ten stejný operátor chce propouštět, to mi hlava nebere. *1* *1* *1*
    • Ci se vám-dvěma mínus klikačům nelíbí? Rád bych to věděl...ale protože jste zbabělé skety, bez jakéhokoliv názoru, tak se to nedozvím. Že korekrore.... *1* *1* *1*
      • Je vidět, žes nezklamal, hned tvé tři mínusáky... *1* *1* *1*
    • To neřešte , to byste nepochopil . Zkuste do začátku pochopit proč nabízí takový tarif .
      • Rád se poučím někým moudřejším. Prosím.... *1* *1* *1*
        • To je jednoduché . Když nejdou kšefty jde se s cenou dolů a hledají se zákazníci za každou cenu . Na druhou stranu se šetří a kdo je postradatelný jde . Jasné ?
          • Pane vachmajstr, voni jsou hlava...že jsi neporadil těm operátorům rovnou, ať ty ceny nešroubují, že budou za pitomce...ehm, ty si vážně myslíš, že toto opatření bude mít nějaký perspektivní význam? Tedy, oficiálně oznámené propouštění....? Ta má poznámka přeci není plošná, ani oficiální, že? Mně nikdo volání nezlevnil, já se "bráním" jiným, klasickým způsobem. *1* *1* *1*
  • Propustí své zaměstance v domnění, že ušetří, ale existuje řada marketingových firem, které pak volají zákazníkům a neustále nabízejí rádoby nové a lepší a levnější tarify do omrzení. Z čeho jsou tyto pracovníci a tyto firmy placeny? Docela záhadná síť takovýchto firem se stejně záhadným marketingem a ještě záhadnějším financováním a hlavně z čeho?
  • Na prvním místě je pracující člověk! *2* *2* *2* *2* *2* *1* *1* *16* *16*
    • ? ? ? ?
  • vzhledem ke kvalitě služeb by potřebovali ještě více pracovníků, aby věčně nevypadával internet a na filiálkách nemuselo se čekat takovou dobu na vyřízení ... jen se furt hrabou, aby zase vylákali peníze na """zvýhodněný""" tarif a hlavně platit složenou 26,- Kč slavné Poště ...
    Neumějí SIPO ... pro důchodce jediné možné, protože s tím navýšením důchodu je to akorát na 2 složenky ... *12* *12* *12*
    • Si myslíte, že důchodci neví, co je internetové bankovnictví? *11* A můžete jít jinam nebo mít předplacenou kartu a jste bez složenek (ty nepoužívám již několik let).

      Kdo nemá doma internet může zajít jednou za měsíc do nejbližší knihovny a tam si vše vyřídit online a je to. Existují i trvalé příkazy.
  • propustí díky ČNB, která svým navýšením sehnala více pracovních míst. *1* To si opravdu myslí rada,že jsou lidé tak hloupí. *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit