Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rusko rozmístí v sousedním Bělorusku taktické jaderné zbraně. Americké
    ministerstvo obrany v první reakci uvedlo, že nic nenaznačuje tomu, že
    by se Rusko připravovalo jaderné zbraně použít. Pentagon také nevidí
    důvod k úpravě své jaderné zbrojní strategie. Situaci ale budou USA
    nadále sledovat a jsou odhodlány ctít závazek kolektivní obrany NATO.


    tak si myslím, že po téhle zprávě by si měli kolegové Trump a De Santis uvědomit, že obrana Evropy před bláznivými soudruhy z Kremlu je obranou společných hodnot nás všech a obranou i jejich rodin a blízkých a myslím, že se v případě použití jaderných zbraní Sovětským svazem se to začne týkat úplně každé země na planetě, aby byli tihle psychopaté odchyceni a neutralizováni..
    to stejné v případě soudruhů z čajny, kteří to nemají v hlavě taky v pořádku, bohužel..

  • Kapitulací Evropy a Vítězstvím Ruska. 

    Nic jiného Putinův slouha a Kimův šašek totiž nedokáže :-)

  • Diwa

    Není tenhle pán náhodou ve známosti s Arabelou ? Ta přeci měla kouzelný prsten, nebo ne ?

  • Dezinformátor by se mohl domnívat, že tu válku vedou ušatí proti Rusku skrze bolest a krev Ukrajinců. 

    Ale tak tomu docela jistě není. Jen nezištně pomáhají a bojují i za nás a celý tzv. svobodný svět. Tak jsem to četl v novinách, tak to tak bude. A říkal to i náš milovaný pan premiér. 

  • Někdy kecá, ale toto se mu povelo naprosto přesně:

    "Na otázku, zda by USA měly usilovat o změnu ruského režimu, exprezident odpověděl: „Ne. Měli bychom podporovat změnu režimu ve Spojených státech, to je mnohem důležitější."

    • To jen dokazuje, že Trump je ještě větší ......, než jsme čekali. 


  • A dluh by zaplatil Číně a taky za den

    • Je vidět, že ekonomice rozumíš! Čínský trh nikdy nemůže dohnat svobodný svět! Státem řízená ekonomika to je vždycky cesta do pekel,. před rokem 89 jsme to zažili na vlastní kůži.

      • No tak váš příspěvek na téma ekonomický rozvoj je opravdu hoden ekonomického experta a znalce čínské ekonomiky. Prý svobodný svět - to říkáme sami o sobě? A srovnávat realitu Číny dnes a předlistopadového Československa může opravdu jen odborník. Děkujeme za fundovaný výklad.

        Jen více takových ekonomických analýz. Je dobře, že jste edukoval Zdeny75. 

      • Aha proto je naše.ekomomika v haj.lu a čínská kvete.Az budou u nás stát jejich mrakodrapy,jezdit jejich vlaky a auta budu plakat nad tím že je tu komunismus

        • Tak to už začni. Nahlédni zezadu na výrobky co máš doma, na
          ty štítky odkud pocházejí. Televize, notebook, žehlička, kuchyňský robot, rychlovarná konvice atd.

          • Já to vím a ty

      • mun.go

        Ono nejde jen o čínský trh, ale také o čínskou výrobu.

        A ano, státem řízená ekonomika je špatně, takže je nutné nechat ekonomiku nadnárodním oligopolům ...

        P.S.

        O jakém svobodném světě mluvíte?

  • https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/sikana-kybersikana-skola-zaci-studenti-ucitel-pedagog_2303141225_ale

    jinak o tomhle jsem psal a říkal i kolegům, že tohle poroste. Teď je třeba zjistit, jak moc to souvisí s inkluzí ve školách, protože jejím zavedením a rušením speciálních škol tohle letí nahoru...některé děti se chodí prostě do školy vzdělávat a jiné porvat a šikanovat. Já tvrdím, že ty druhé mají dle psychologů nějaký objektivní problém v rámci specifických poruch učení, popř. chování (ADD, ADHD) a tím pádem by měly mít své třídy, popř. své školy, tzn. nic se rušit nemělo, a pokud se tak stalo, pak jste měli utvořit jako za nás - áčková třída - studijní, béčkové pro studenty, kteří to ještě jakž tak zvládají (tady už se mohli asimilovat ti nejméně problémoví z řad těch, kteří přešli v rámci inkluze ze speciálních do klasických škol) a céčko, popř. déčko (u početně silnějších ročníků) žáci připravováni na účební obory + většina inkluzivních. Není to o moc lepší, ale aspoň vám to nebrzdí ty, kteří chtějí se svými životy naložit na maximum studijně.. Nedovedu si osobně představit, že bych chodil do školy dnes s 5 Romy s vyloučené oblasti, nebo tam poslal své dítě. Nevím, jak si s tím má poradit kantor v takové třídě, když si s tím tady není schopna poradit vláda a žádná municipalita ve státě a soc. pracovníci odnikud nehlásí nějaké pronikavé výsledky v té soc. aktivizační práci s touhle komunitou, protože jen tohle povede k výsledkům, a to ještě v dlouhodobém horizontu.
    mladí romáci musí být odděleni od rodičů a většinu dne mimo domov, možná by měly začít fungovat i nějaké romské bazy, po vzoru těch sovětských :), kde by byli mladí romáci od těch 7 let celý pracovní týden a domů jezdili jen na víkendy, aby tam nezanikla vazba s rodiči. Možná by to i ty rodiče přimělo lépe fungovat.
    Principem je děcka to, že mladí přebírají negativní návyky od starých (rodičů), kteří v téhle komunitě většinou nepracují a celý den doma sedí, pijí alkohol, vyměšují, popř. souloží, což mimochodem psychologicky souvisí i s jejich vývojem už od raného dětství a tzv. frustrační tolerancí - v cikánských rodinách dítě může vše, nosí plíny klidně do 4 let,  v klasických dáte dítě na nočník a prostě se musí naučit vyměšovat, i když zdánlivě nechce - to je zkrátka Freudovské anální stádium - jinak by v další fázi vývoje právě jen jedlo, spalo, souložilo, kradlo, nebo vyměšovalo, když se mu zrovna chce - tzn. už v téhle fázi batolecí cikánské dítě ovládá mámu, tátu, což vám každý psycholog sdělí, že je ztrátou toho pocitu bezpečí (mimochodem jedno z dolních pater pyramidy důležitých potřeb dle Maslowa - humanistická psychologie).
    Tzn. už v téhle fázi by tam měl nastoupit soc. pracovník - v tom věku 2-3-4 let, aby se s tím systémově pohnulo, z psychologického hlediska. :)  Pak v pozdějších fázích to má jakýkoliv soc. pracovník těžké, pokud jen dochází do této rodiny, a ta nefunguje, jen se za ním zavřou dveře, je to veskrze zbytečná práce. A jakákoliv čs. vláda a EU chce Romáky a nepřizpůsobivé takto násilně asimilovat ve věku, kdy už je to u většiny stejně téměř nemožné, hlavně tento krok vůbec nepřinese ovoce, pokud vedle něj nepůsobí to, co popisuji výše, což je samo o sobě základ. Tady to jen narušuje stabilitu školství + výuku pro ty talentované, protože kantor musí mělnit pozornost na ty problémové. V těch speciálních školách byli pedagogové vzdělávání v oboru speciální pedagogiky, to je něco úplně jiného než ta klasická.. 
    Já doufám, že to většinu ředitelů škol napadlo, co píšu výše, a ty žáky takhle rozčlenili - po prvním, druhém roce studia, kdy se už vše vyvrbí, kdo jak na tom je studijně..

    • mun.go

      Maslowovu pyramidu základních lidských potřeb je třeba ještě doplnit o další úrovně: pod "zajištění ochrany a bezpeči" a nejzákladnější "tělesné potřeby k základnímu přežití" ještě patří vrstva "internet" a úplně dolů "elektřina", protože bez elektřiny nefunguje internet ...  

    • mun.go

      V případě Cikánů / Romů je řešení jednoduché. Mají starosty - vajdy, kteří by měli nést za své lidi odpovědnost - a proč by ne i Cikánskou policii.

      V Košicích to tak praktikují. Ač Cikáni neradi, ale vajdu musí poslechnout.

      Ostatně u městských policajtů různě po městech Cikáni/Romové působí - osobně některé znám.

  • ale začne ta USA s čajnou.. 😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit