Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasperny

    Za mě super, na druhou stranu ono ani těch moc vodíkových aut nemáme. I když ono to jde prostě tak nějak ruku v ruce, že aby se ten produkt dostal na trh, tak musí být uzpůsobená infrastruktura. Na druhou stranu třeba ale nabíjecí stanice pro elektromobily taky pořád nemají takové pokrytí, jaké by si ta technologie zasloužila. A to nejsem žádný velký fanda.

  • Tak to jsou hodně zajímavé zprávy z dopravy.  O tom, že něco takového už je i u nás jsem třeba vůbec nevěděla. Jsem docela zvědavá jestli se vůbec dožiju doby, kdy budou auta na vodík běžnou součástí našeho života. Myslím si ale, že to ještě pár let bude trvat. :)

  • ninuska748

    To jsem vůbec nevěděla, že jsou už vodíková auta. Nám vždycky říkali, že to je jen takový koncept a že to jsou spíš pojízdné rakve. Ale ta pravda bude asi někde jinde, jako vždycky, co? Já sama znám vodík pro použití v kuchyni. Vodíková lahev má u nás doma čestné místo a vodu s přesyceným vodíkem používáme doma prakticky do všeho. Navíc je i chutnější. :) 

  • Určitě je lepší mít dřív stanici než autobusy. Elektromobily už na baterkách vychytali, tak vyhodí baterky nasadí palivový článek a jedem. To nebude dlouho trvat. Strašák byly právě ty stanice vodíku a zajištění bezpečnosti aut při haváriích. Jinak je to bezkonkurenční technologie. Levná výroba vodíku a auta bez emisí.

  • jezdit na vodík nebo zemní plyn je smysluplná varianta,elektromobilita je omyl dokud tady budou uhelné elektrárny.

  • mun.go

    ÚJV Řež měla hybridní autobus TriHyBus se třemi zdroji energie:

    (1) palivové články (vodík); (2) trakční akumulátor Li-Ion shromažďující rekuperovanou brzdnou energii; (3) ultrakapacitory pokrývající proudové špičky při rozjezdu

    Jezdil v městském provou v Neratovicích.

    Autobusy na vodík (nejméně 3) mají jezdit v roce 2021 v Ústí nad Labem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit