Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přejít zpět na model, který tu fungoval už za Rakousko-Uherska - až do dob stupidních reforem 1948 - 89

  • No to je úžasný, takže přeskočíme 10 let jakoby nic a budou tady mladí nevyhořelí perspektivni učitelé, pokud za 30.000 měsíčně, tak to bude úspěch. Nebo za průměr republiky, takže každý si zase s nimi vytře pozadí. Dneska je blbá učitelka, ale že matka neumí poradně sčítat a násobit a y a i, to už je nějak jedno. Hlavně že děťátko bude mít maturitu a nemusí se živit rukama. Takže nejsou elektrikári, pokryvači, truhláři, obkladači, zedníci obuvníci atd, všichni maji maturitu a budou studovat pavědy jako sociálně právní, zdravotní uměnovědy a jiné paskvily. 

  • Nové školství budou řešit ti, kteří ho dovedli ke stávajícímu stavu. Co myslíte, že vymyslí?
    • Tak tak. Mění se jen výlohy, ale v regálech je stejné špatné zboží.

      Kdo nevejde dovnitř, soudí jen podle pohledu do výkladní skříně. 

  • vanhorne

    Skoly zrusit a predelat je na domovy duchodcu, ucitele prekvalifikovat na pecovatele.

  • Si snad dělají v Praze kozy?Opět se řeší podružné kraviny. Ale kdy konečně někdo závazně  napíše a dá na papír, jak si kvalifikovaně poradit s ultrahlupákem nebo smečkou hlupáků ve třídě? Trotlů, kteří nemají mezi normalními dětmi co dělat?Magory, kteří brzdí vzdělávání ostatních?Kteří napadají učitele a spolužáky? PČR nic neudělá, odkazuje na sociálku.Ta je líná a sama neví co se smradama dělat.Všichni okolo darebáků trpí - ale darebák je vysmátý a v klidu.A to nemluvím o "inkluzi" - namačkávání dementů mezi ostatní děcka. Dement brzdí celé měsíce vyučování ostatních ve třídě. Za potlesku státu.

  • Já mám strach z toho, že do koncepce školství se budou politické strany snažit zakomponovat také politické cíle.

    Tak, jak se například pochybná společnost Člověk v tísni snaží už dnes zasahovat (protiprávně, ale nic se neděje!!!) do škol, tak určitě i Piráti nebudou chtít zůstat pozadu. Vycházím z jejich ambic a z jejich silně protinárodnímu programu. Převážná většina mladých lidí, kteří je volili, program vůbec nečetli, jenom obdivují jejich "háro".

    Škola by měla vzdělávat, dávat jim vědomosti a ne cpát do nich politiku. To je špinavost. Vadí mi to hlavně dnes, kdy ti "nositelé jediné správné pravdy" zapomínají na naši zem, na naše tradice, na naše lidi. Vůbec jim nevadí, že za cizí prachy cpou do škol cizí zájmy.

    Ani nejsem příznivcem předmětu finanční gramotnost na základních školách v té podobě, jako je to dnes. Copak by dítě nemělo mít více času prožívat dětství? Na co je mu, aby znalo pravidla bankovnictví?

    A například učebnici dějepisu na základní škole napsali skuteční magoři, kteří neznají nic jiného než svůj "dějepis". Ty věty šroubované až do extrému,  využívající přemíru odborných pojmů jsou pro odborníky, ne pro žáka na základní škole. Jsem sice příznivcem toho, aby žáci znali dějiny, hlavně v dnešní době, kdy je v médiích snaha zkreslit historii, ale stačilo by v mnohem menších podrobnostech. Pak to má smysl.

    A pokud budou tvořit koncepci politici, ne odborníci, pak to bude zase devastující. Už tak se dnes ve školách dělá spousta blbostí namísto, aby učitelé učili a věnovali se vzdělávání a také výchově dětí.

  • Pajďák nebo-li peďák byl poslední záchytnou štací pro zoufalce, kteří se nemohli dostat na vytoužené fakulty, a vůbec na nějakou vysokou školu. Proto pedagogické školy v hojné míře produkují absolventy VŠ, kteří mají problémy jak s logickým myšlením, tak i se svým uplatněním v životě. I proto mnozí kantoři zamířili do politiky. Těžko může něco kloudného vyrašit mezi žactvem, které je častokrát vedeno nýmandem, jehož představy jsou zapouzdřeny a na hony vzdálené realitě. Chabé školství je navíc deptáno intelektovou impotencí školských šéfů, kteří se snaží školy přeměnit na ideo-diverzní buňky aktivistů prosazujících nejzvrhlejší nápady, jako např. inkluzívní šílenství, hidžábové šílenství či genderové šílenství. Stav školství je ukazatelem stavu společnosti, která stejně jako školství postupně padá pod taktovkou eurohujerů do eurohujerské žumpy, což má za následek rozklad a následný zánik evropské civilizace. Islamizace, genderizace, merkelizace a další uplatňované metodické postupy Evropu nezachrání, naopak zničí.
    • Souhlasím, až a ty "eurohujery" a "eurohujerskou žumpu". To, prosím, nevím co to je. 😯

  • Čím víc se vymýšlí, tím víc pitomostí se vymyslí. Hlavně, že to některé dobře živí.

    Co je školství tak složitého? 

    Naučit děti slušnosti, zdvořilosti, respektu, pořádně číst, psát a počítat. Aby jim bylo jasné, že mají povinnosti, mají někoho poslouchat atd. Aby uměli něco z přírodopisu, zeměpisu a neumřeli ve světě hladem - uměli se domluvit. 

    Když zvládnou tohle, tak to vůbec nebude málo (viz. analýzy o schopnostech a dovednostech - kompetencích žáků ZŠ - které nevyznívají dobře).

    My své děti předhodíme jako kořist různým kreativcům a zamindrákovaným osobám (viz. Valachová). 

    Pak "zlatého Ámose" vyhraje učitel, který si do třídy nasadí klaunský nos, válí se s dětmi po zemi a chová se jako oni. Pokud je tohle vize současného "vynikajícího" pedagoga, potom je to na zváženou. Co naučí? Co ty děti umí a dovedou, to by mělo být měřítkem.

  • KIMCID

    2030 to tu furt bude 1990

  • KIMCID

    Kdo nic neumí učí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit