Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prozatím, tato slova zástupce VW autor článku neuvedl.
  • ještě že jsou co nevidět volby,jinak by to se škodovkou dopadlo jako s tím lithiem.
    • Nebo jako s uranem. Ten označil CCCP za "válečnou kořist" (?!) a naši nejlepší lidé ho museli dobývat pro ruské "mírové atomovky" k šíření stepní ideologie po světě. Velká Britanie nám za uran nabízela nevídaný blahobyt na desetiletí...
  • Není důvod něco měnit.

    Škodovka šlape jako ještě nikdy, prachy proudí do Říše.
    • Cože???!!! Prachy proudí do východostepní Říše???!!
  • Pokud jsme připustili vstup strategického partnera,firmu Volkswagen,do Autoškody,připustili jsme,aby si s tímto stříbrem ČR dělal cokoliv.Dnes nám to vadí.Proč?Oni Škodu velice pozvedli a my prohlašujeme,že jde o naše zásluhy.Nemylme se.Pokud Volkswagen zamýšlené změny neuskuteční,je to jeho smířný krok vůči výrobě v ČR.A poděkujme mu za to.
    • Kdepa soudruzi v Německu musí stáhnout drahou výrobu do říše aby ze sociálních odvodů uživili svoje nové kamarády.Ono jiná marže je na káře za 800000 a jiná na autě za 300000 ,pokud zanedbáte cenu materiálu tak to složení auta stojí skoro stejně a platy 4 x větší v Německu někdo dotovat musí a ruce bolí stejně v Čechách jako v NSDDR.Takže pravda ale jenom z půlky.Přibrzdit Škodu můžou snadno at dají aspoň 50% plat co dávaj doma.Zisk VW v rámci koncernu je v limitu statistické chyby,SEAT prodělek,AUDI prodělek?No a pan Porsche je neuživí. *1* Odškodnění v USA taky nebude zadara.
  • ... ano, primitiv, který nezná ani šroubky, takto blekotá, blbe Kajochu :)))
    • Uber pervitinu.
  • Ale nesmíte ZLOBIT a budete POSLOUCHAT.
    • Pane,to jste měl ale hlásat při privatizaci Autoškody.Nezlobil jste,ale poslouchal.Tak proč skučíte?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit