• Tak na www.csfd.cz je uvedených ze zatím málo hodnocení uživatelů 43 %. Myslím, že toto číslo bude ještě padat. Někdo si myslí, že může režírovat a někdo si myslí, že může filmem "slepencem" zalepit finanční díru nebo reating usedlosti v "konkurzu". Ne, vážení diváci. Nikdy více podobných rychlokvašek, podporovaných umělými médiami. Český divák pozná slátaninu a film nezachrání ani reklamní kampaň pro první premiérové produkce filmů v multikinech. Bolečku, měl by si se zamyslet nad svými megalomanskými projekty a stát nohama na zemi. Býval jsi profesionální bavič, ale prodat se kvůli finančním problémům nalajnovaný exekucí, vymejváním mozků reklamní masáží???
  • Řekl bych, že to bude stejná tragédie jako Sněženky a machři 2 oproti předchozímu filmu Sněženky a machři. Chlast, deprese, dekadence, logická ztráta životní motivace v době kapitalismu, skrytá ubohá podprahová reklama všude, nemluvě pak o tom, že ten film samotný bude celkově o hov..ě. ČESKÝ FILM UMŘEL, a to v roce 1989 s nástupem dekadentního kapitalismu, který nám přinesl podobné "výdobytky", jako je nezaměstnanost, porno, drogy, raketový vzestup počtu HIV-pozitivních, vulgární a nicnevící mládež, po celé týdny tupě hýkající a sedící u Fejsbúku a plkající taktéž o hov..ě. Nezbývá než s dojetím vzpomínat na mnohé perly českého filmu i komedie, které se točily ZA SOCIALISMU a které JSOU SLAVNÉ DODNES, jejich výčet by byl jistě velmi dlouhý. Oproti tomu neznám jediný film natočený po roce 1989, který by za něco stál.