Přejít na výpis diskuzí
Adventura Montague's Mount hodlá zopakovat úspěch Dear Esther
27.6.2013 | Ladislav Loukota
8 příspěvků
-
Dear Esther bych viděl jako interaktivní zážitek, procházku po krásném hebridském ostrově, s podmanivou hudbou, výborným narativem a vypiplaným vizuálem. Málokdo pochopí, pár porozumí.
Potřebujeme více takových unikátních zážitků. A méně vybuchujících barelů. -
-
Zážitek ano, interaktivní nikoliv.
-
-
Úspěch Dear Esther to zopakovat nemůže - tolik lidí najednou už znovu na takovej blud nenaletí.. ..jestli se něco stane, tak jedině to, že díky přirovnávání k Dear Esther budou všechny atmosféričtější adventure puzzle games odsuzovány k zániku a neúspěchu ještě před vydáním. DE není hra.
-
-
DE hra je, ať se ti to líbí nebo ne.
-
-
Hra má být interaktivní. Vyhledej si to v seznamu cizích slov. Pohyb po neměnném a defacto statickém prostředí není interakce.
-
Dear Esther je super hra, jenže dnešní děti nechápou, že hra může být zábavná i když tam nejsou zbraně, auta, litry krve nebo tisíce rádoby vtipných hlášek.
Kdo hrál DE a nelíbí se mu, beru to, ale ať netvrdí, že to neni hra. Co jiného to je, dieselová lokomotiva?
Já DE hrál několikrát, koupil jsem si ji na Steamu včetně soundtracku, který je naprosto luxusní. Na té hře je úžasné, že ji může každý pochopit jinak, jenže to je právě kámen úrazu, protože dnešní hráči na jednu stranu vyžadují super příběh, ale jakmile ho dostanou nejasnou formou, tak brečí, protože to nepochopí...
Na YT jsem četl jeden koment, který celkem dokonale vystihnul, co by ta hra mohla vyjadřovat, ale psát to nebudu, nechť si to každý (kdo to hrál) domyslí dle svého :)
-
-
-
Vypadá to hnusne. Možno tam budú slušné herné mechaniky, ale Dear Esther mala aspoň svoj výtvarný štýl, tuto to je nič moc.
-
Broken fall :
http://www.youtube.com/watch?v=GicpcJ9PyiY&feature=youtu.be