Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V Eve ma kazdy seriozni hrac 3-10 uctu, takze abyste se dostali na pocet realnych hracu, pocet clenu bych vydelil alespon temi 3. I tak je to samozrejme obrovska masinerie a taky tlupa nejvetsich trollu a skodicu. Bohate staci jejich motto "We don't ruin the game, just YOUR game" :)
    • Škodiči byli v onlinovkách už od tý doby, co vznikly...
    • Stačí si otevřít jejich profil na EVEwho.com:

      02 Dark Miner, 03 Dark Miner, 04 Dark Miner, 05 Dark Miner, 06 Dark Miner, 07 Dark Miner, 08 Dark Miner, 09 Dark Miner

      to asi nebude jenom shoda jmen :D
  • MickeyMutant
    Alea Iacta East - Kostky jsou vrženy směrem k východu
    • *1* *1* Popřípadě bych ti dal jeden sestertius!
  • mmch "zdroje Goonswarmu" asi opoměli allianci Pandemic Horde která má skoro 11.5k členů https://evewho.com/alli/
  • Viděl jsem jedno video kde byla velká bitka. Bylo to snad v 1 FPS. Jak tahovka. To musel být zážitek... Tohle bych opravdu nechtěl zažít. Když nemají možnosti aby to jelo plynule ve velkém, tak to mají omezit na menší. Pak to člověk hraje, těší se akce a ono tohle...

    Byl to příšerný pohled.

    Tahle hra je pro milovníky excelu s lepší grafickým upgradem. Do toho se tam pilot trénuje nějak sám měsíce a další zvláštnosti.
    • jj, treba 15 vs 15 zejo, to je tak maximum co dneska hry zvladaj ... jestli je neco na EVE bozi tak prave to, ze omoznuje, byt za cenu technickych omezeni, aby se v jednom sektoru setkalo prakticky neomezeny mnoztvi lidi, a vzajemne se videli.
    • walltar
      Já když jsem ještě hrál EvE, tak jsme tomu říkali Chatroom s lepší grafikou.

      Ale to že to nejede ve velké bitvě plinule není až tak důležité... stejně 90% lidí nikdy takovou bitvu nezažije.

      A ti co se do takové bity dostanou, tak jim je FPS celkem ukradený... stejně když se na tebe někdo zaměří, tak umřeš bez šance na to aby si něco udělal. Ta hra byla vytvořená v době tab targeting MMO, kdy se stálo na jednom místě a ťukalo se na čísla. Takže jestli máš vysoké, nebo nízké FPS už tym bylo celkem jedno.

      Ale co spíš byla sranda, byl lag v době, než začali zpomalovat čas na serverech v zátěži. Kamarádovi se několikrát stalo, že umřel ještě před tím, než se vůbec objevil v bitvě.
    • Tak ono to je uz hodne zastarala hra ktera uz davno mela zakapat. Potvrzuje se ze mmo jsou prevazne pro nolifery a o tehle hre to plati dvounasob.
      • MMO nejsou pro nolifery, ale je tam většinou přímá úměra. Kolik času investuješ tolik ti hra dokáže nabídnout. U EVE to neplatí dvojnásob kvůli systému skillování v reálném čase. Pokud nezobeš injectory jak hašlerky je to běh na dlouhou trať a chce to spoustu trpělivosti.
        Vždycky mě zajímalo proč dvě třetiny diskuze zaplácají posty lidí co to v životě nehráli nebo sekli s trialem po pár dnech.
        • Tak nějak. EvE spíš než nejvíc noliferů má nejvíc normálních lidí. Rodina, práce a EvE je často jedna z mála her kterou ti lidi hrajou ...

          Ale je pravda že počítat charaktery v korporaci / alianci je naprostý nesmysl. Řekl bych, že každý kdo opravdu EvE hraje, má 2 účty. Někdo klidně 10.
  • není to náhodou ta "aliance" co všem okolo kazí hru? že dělá neustále raidy na ty samé hráče, že využívá děr v pravidlech hry aby znepříjemnovala ostatním život a "baví" se tím že ničí umyslně drahé lodě na které desítky lidí šetřili několik týdnů ?
    • ano.. jeden z důvodů proč jde ccp do záhuby.. pak jeste nesmyslné vedeni firmy.. zrzek by mel jit do duchodu
  • Díky za článek, ale je cítit, že jste EVE nikdy nehrál. JAKÁKOLI úspěšná korporace ani ne aliance musí mít velice těsné osobní vazby a používají mnoho komunikačních kanálů, takže komentáře o tom, že Goni mají výhodu díky nějakému fóru jsou nesmyslné.
    A k poslednímu odstavci, to samé EVE jejiný level než jakékoli jiné MMO, pokud to myslíte vážně a nechcete být jen potravou pro děla.

    Pokud jsem k nějaké alianci v EVE měl kdy respekt je to Pandemic Legion. Ti vyhrávalí díky nefalšovanému umění, ne politickému plětichaření, početní přesile. S početní přesilou umí vyhrát každý blbeček. Členy pl bylo vždy velice obtížně porazit, ano dařilo se nám to, ale vždy to byl perfektní boj a zážitek.
    • ,,....že mu na otázku, co je ve vojenském umění nejdůležitější, odpověděl Alexandr Vasiljevič stručně: „Přesila.",, J. Cimrman
    • Svata pravda, s PL se bojovalo vzdy super i diky tomu ze na malej gang vetsinou odpovedeli malym gangem a ne nekompromisnim blobem. Skvelej souper.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit