Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedávej si pořád plusy, inženýre.
  • No to se prave uvidi jak se jim to povede. Hezky CGI filmecek dokaze udelat kdejaka firma (CM) Podivej se na nejake videa z VBS2, tedy si predstav co to vsechno bude muset obsahovat.
  • Necpe se jim do tohohle nahodou Crytek? Viz to nedavne tech demo Cryengine military simulator.

    http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/21166-americka-armada-chysta-vojensky-simulator-s-cryengine-3
  • Ohldeně jízdního modelu, to řeší PhysiX v (jak v VBS, tak i nově v ArmA). Letecký model vrtulníků, taktéž v ArmA 3 bude model z TakeOn.

    Zaměřovací systémy, tohle se dá vyřešit ACE módem, ten také řeší další spousty věcí. U ničení techniky a stíhaček ale naprosto souhlasím.
  • kazda firma jo? Ze to zadna jeste neudelala. Nebo myslis CM ? 2x2 km a 200 km2 je sakra rozdil. Videt, ze jsi nic nepochopil. Arma je primarne simulaci vojaka na bojisti. Taktika a pod. Technika je tam pro komplexnost. Usrcite by te nebavilo jit 2 hodiny pesky pres celou mapu. A protoze dnesni pocitace vladnou takovym vykonem jakym vladnou tak se ta simulace musi nekde osidit. Vis. Co rikas na DCS combined arms? http://www.digitalcombatsimulator.com/en/series/combined_arms/
    http://www.youtube.com/watch?v=219m6lMls2s&feature=related
    primarne letecky simulator + vozidla (taky zadna dokonale simulace) ale kdo rozumi si uzije

    Uvedom si, ze dnesni pocitace proste nezvladnou to co bys vsechno chtel. DCS + ARMA + LFS + ineraktivni prostredi, destrukce terenu objektu + dokonalou AI a co ja vim co vsechno jeste.
    Chapes. Tedu nez neco napises uvazuj googli a neco si o tom nastuduj. Kdo se v tom orientuje ten dokaze ocenit i to co arma nabizi. Cili simulace vojaka na bojisti (i kdyz neni jeste dokonala), taktiku atd. Nedokazu si predstavit kdyby v ARME nebyla technika. To by bylo kecu jak je BI stupidni, proc tam neni technika byt se chova jako krabice od bot.
  • Moc nerozumím tomu konci. Všechny moderní konflikty jsou tzv. asymetrické, kde proti sobě stojí nerovnoměrní soupeři. Tohle velmi zajímavě reflektují mezinárodní vztahy (ten vědní obor), hlavně spekulace, za jakých podmínek by se vrátily staré, symetrické války ... obecně jde ale o minulost a menší komanda proti nepravidelným skupinám je prostě realita a budoucnost.
  • Kludne mi menuj tie stupne simulacie v Arme 2...Takze...

    Jazdny model techniky - Ziadna simulacia, vsetko sa chova ako krabica na kolesa a aj cez maly kamen vyleti 40 tonovy tank aj do vysky 10 metrov...Letecky model u vrtulnikov - Totalna arkada, ziadna simulacia....Letecky model u lietadiel a stihaciek...Opat totalna arkada, resp. ziadny, ani arkadovy nie je...Zameriavacie a bojove systemu u technikyy -- opat ziadna simulacia, len pres TAB to WIN, vsetko je okamzite na radare, staci len stiskat tabulator a este v dialke vzadu ti ukaze, kde to je :D

    Penetracia materialov - ciastocna simulacia len u rucnych zbrani...Balisticka krivka - ciastocna simulacia len u rucnych zbrani..

    Penetracia materialov a balitsticka krivka u zbrani techniky ako dela u tankov ci lahkych obrnenych vozidiel -- ziadna simulacia, pojate totalne akradovo, s rpg znicis moderny tank :D s lahkym bmp znicis moderny tank...no comment..

    Tak sa pytam, kde je ta simulacia..? Lebo urobit nenazraty neoptimalizavany engine, ktory zvladne mapu s rozlohou 100km2 a hnusnych meshom a lod pri detailoch dokaze kazda firmo...Go go fanboys...To je tak, ked si deti co nemaju ani zakladnu vojenskku sluzbu myslia, ze totalne hc, uzivatelsky neprivetiva, zabugovana a nedorobena hra je simulacia...Nevedel som, ze v realite sa zasekavam o vsetko a aj rebrik ci maly plot je obrovska prekazka :D Nezabudnite dodat stary argument, ako simulacia na takychto urovniach mozno nie je a tak sa len "simuluje" z kazdeho rozku trosku a v konecnom dosledkku nic ))) Milujem tie deti, co si zahraju DayZ mod a si myslia, ze su experti na vsetko...Poviem vam to rovno, BF3 je rovnaka arkada ako Arma 2 a mozte plakat..Este aj letecky a jazdny model techniky a zameriavacie systemy su tam realnejsie :-)
  • nikdy nic ve válce nezabrání tomu, aby umírali nevinní. Jde o to ten počet co nejvíce snížit.
  • Koukám, že tady je to zase samej "moralizující" odborník. Jak už psal Masa-san, účelem VBS, případně podobných simulátorů není z vojáků udělat "ultimátní killery" ale zjednodušit některý věci, týkající se výcviku.

    Krom pěchoty se na VBS cvičí např.: palubní střelci vrtulníků, posádky tanků a dalších vozidel. Případně, co se pěchoty týče, tak než o samotnou FPS akci jde spíš o to, že, dejme tomu velitel družstva, případně fire-teamu, si může vyzkoušet některý situace - nástřel, přepadení / čištění budovy atd. Kdy v rámci hry přesně vidí postup jednotlivých týmů a jejich členů. V AAR módu si celou akci potom může sjet klidně kolikrát chce, jde tam jasně vidět kde kdo zrovna byl, zobrazit kdo kam mířil / jakej sektor byl pokrytej atd. Tohle se v reálu dělá docela těžko. Případně to zabere o hodně víc času než ve hře.

    Paulcz - Mohl by si mi prosím napsat, kolik z toho "milionu" Iráčanů zabili opravdu Američané a kolik zemřelo následkem sebevražedných útoků a vyřizování účtů mezi sunnitskou a šíitskou částí populace?
  • Zrejme se vojaci nebyli schopni naucit lezt po zebriku zpusobem jaky nam leta serviruje ArmA nebo si nedokazali osvojit rizeni vozidla z volantem protacejicim se v dlanich. *6*
  • http://www.youtube.com/watch?v=1h7m5xzY26M
  • každej neni geek
  • Ten kdo potřeboval pro kontext číst tu závorku by měl diplom vrátit!
  • LOL, myslim že si trafil, prechadzaju na MMO *1* *1* *1*
  • deridon
    kéž by :)
  • Vojtzech
    Nedělám si iluze, že by tomu tak nebylo *1*
  • Máš pravdu, ty jsi tu rozhodně navíc.
  • Vojtzech
    Naopak by se tím moc neušetřilo, už teď je nás tu moc.
  • Vojtzech
    A nebýt simulátoru mohlo jich být třeba dva milóny.
  • Lopato bez diplomu! Tady psát dvojté W! Pako!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit