Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naprosté zklamání (myslím hru, ne recenzi, byť ta taky mohla být lepší a kritičtější). Není v tom žádná hra, jenom vyvažujete suroviny. Potřebujete tohle, na to musíte mít tohle, tak postavíte budovu na tohle, ta ale potřebuje tamto, tak přidáte budovu na tamto a jste v plusu. Chcete víc něčeho, postavíte budovu na něco, ta ale zase potřebuje tamto, tak přistavíte ještě jednu na tamto a jste zase v plusu. To je celé. Má to asi dvě pravidla a tři řetězce surovin, nic jiného v tom není, je úplně jedno kde co stavíte, žádné "strategické rozmisťování skladišť", jediný požadavek je, aby k budově (která může být naprosto kdekoliv) vedla silnice. Průšvih. Vizuálně super, hra žádná.
    • Ehh, nope. Možná tak v příběhový kampani nebo na easy diff.

      Série Anno je primárně o optimalizaci produkce, obchodních tras a efektivním využití místa. Trochu jako Settlers. Postavíš-li město blbě, budeš muset bourat, což je hodně drahý a když to přeženeš, nemusíš se z toho už vyhrabat. Pokud nevybouráš, nedohraješ. Tahle série má určitě svý specifický publikum (vyvíjej ji Němci, což taky o něčem svědčí *2* ) do kterýho možná nepatříš, ale tvrdit, že to není hra je blbost *5*
      • To jsme nepochopili, hrál jsem všechny předchozí díly (jako všechny, od prvního). Blbý je až 2205, protože většinu toho, o čem mluvíš, nemá. (Tedy nemůžeš nic postavit blbě, ve hře jsou asi tři budovy, které musí mít "dosah" do zástavby, to je jediný okamžik, kdy možná budeš maličko bourat, všechno ostatní můžeš postavit, kam chceš, místa je všude dost a budova, která "kdekoliv na mapě stojí", prostě generuje suroviny.)
        • kostejnesmrtelny
          Přiznávám, vycházel jsem ze 1404, kterou nárazově, ale zato zuřivě hraju dodnes a 2070, která mi přišla víceméně jako přeskinovaná 1404 + pár drobností navrch. Sypu si popel na hlavu.

          2205 jsem zatím nehrál a ani to v dohledný době neplánuju (cena, Uplay no a v podstatě i to, co píšeš).
  • z recenze jsem se vubec nedozvedel, jestli tam je možnost i nekonečne hry, s nahodne generovanymi mapami. Nebo jestli je tam jen kampaň s napevno danou mapou. Ja o hre uz neco zjistil a videl jsem i videa, ale nekdo jiný by se z toho ani nedozvedel že AI protivníci nejsou na vaši mape, a jak funguje obchod. Abych to zkratil, recenze nejspíš psaná z obalu, informačne chudá a predešle dily autor nehrál.
    Jinak klobouk dolu, grafika vypada naprosto uchvatne.
    Serii anno bych označil jako takove hacknslash RPG mezi budovatelskymi strategiemi. Nejde o nic naročneho nebo komplexního, ale stejne jako diablo, i tohle pres svoji jednoduchost muže zabavit. Jde jen o grind surovin a postupne odemykani. ten vyvojovy strom neni nijak složity, je jen dlouhy.
    Prave mam nainstalovane 2070.
    • Co to kecáte za nesmysly? Ve všech dílech Anno byli Ai protivníci a šlo bojovat, ve všech byli nekonečné hry a generické mapy, dokonce v 1503 byl i multiplayer, nebo v 1602?
      Pro redaktora a autora článku, až budete psát kvalitní recenze her, my Vaši klienti, vypneme AdBlock, do té doby si své peníze za poprůměrnou práci nezasloužíte! AdBlock bude tedy stále zapnutý. ;)
    • kovar.jakub
      AI protivníci nebývali na mapě ani v předchozích dílech, stejně jako snad neznám budovatelskou strategii, kde by tam byli. Nepovažuji tedy za nutné to nějak primárně zmiňovat.
      U kampaně se u každé oblasti vybírá ze tří předem připravených lokací, žádné náhodné generování tam není - toto jsem v detailu nerozebral a mohl jsem, uznávám.
      Obchod mezi lokacemi popsán je, se stanicí není, uznávám - recenze ale nesupluje manuál. Otázky nicméně rád zodpovím, jestli ještě nějaké jsou.
      • "AI protivníci nebývali na mapě ani v předchozích dílech, stejně jako snad neznám budovatelskou strategii, kde by tam byli. Nepovažuji tedy za nutné to nějak primárně zmiňovat."

        1. byli

        2. transport tycoon
        • PreidaQ
          Já bych neoznačil TT přímo jako budovatelskou strategii, to je prostě tycoon.
          • Walldstein
            Hmmm... A co je dle Vás čistokrevná budovatelská strategie? Jaký je rozdíl mezi budovatelskou strategií a tycoonem??
            • PreidaQ
              Podle mě je tycoon spíš takový podžánr budovatelských strategií a proto to rozlišuji. Samozřejmě v tom někdo rozdíl dělat nemusí, ale já to rozděluji na tycoony (kde je účelem vozit zboží, starat se o zákazníky aj. za primárním účelem zisku) a čistě budovatelské strategie (kde je hlavním účelem na zelené louce něco vybudovat a peníze jsou prostředkem, nikoliv cílem).
            • elwiscomeback
              Pro mě to bylo vždycky tak, že tycoon byl limitován na minimální prostor a řeší se hodně drobnosti (ceny, potřeby návštěvníků, hodnocení) (theme hospital, RCT) a budovatelská strategia byla taková, no globálnější a neřeší tolik věcí - prostě stavím abych mohl zachvíli postavit ještě víc - tak to teda vidím já *1*
          • del0
            TT není budovatelská strategie, hmm... *7*
      • p.s.
        multak tam asi taky nebude že ne
        • kovar.jakub
          Není
          • Ani "Coop" ? V 1404 šlo sdílet ovládání "Imperia" s dalším člověkem po síti a bylo to super.
            • jak to fungovalo?
            • Tilwaen
              Souhlas - byla to jedna z nejlepších coop her, co jsem hrála. Moc mě mrzí, že na to další díly nenavázaly.
      • ta naražka na psani recenze z obalu byla jen takove rejpnutí, omlouvam se. ale s temai AI protivniky se bud pleteš nebo mam halucinace. zrovna hraju 2070 a mam tam jednoho protivnika protože jsem si to dal na easy (+ asi dalsi 3 charaktery primo na mape), na vyšší obtížnosti je tam vice protivniku a mužou se chovat i nepratelsky.
        jinak jasne, o obchodu tam zmínka je ale otázka je jestli nejde ve srovnaní s minulými dily o vyrazne zjednodušení
        • kovar.jakub
          Eh, tak to bych kecal - já si upřímně nepamatuju, že by tam byli, ale nehrál jsem obě Anna současně, ty vzpomínky asi už nejsou, co bývaly. To se omlouvám, vážně si to ale nevybavuju, že by někdo zároveň se mnou stavěl na stejné mapě... Ale možná se pletu, samozřejmě. Nicméně tady to tak vážně není.
          A obchod zjednodušený do jisté míry je, souhlas, nicméně i tak se dá obchodovat ještě na stanicích na mapě (ale jen kupovat).
          • starší díly měli normálně protivníky na mapě šlo s něma obchodovat nebo válčit....
          • Ve 2070 byli, předchozí jsem nehrál. Nicméně AI protivníci šli zaptnou třeba i ve stařičkém Transport Tycoonu :)
          • AI protivníci byli na mapě ve všech předchozích dílech, nevím jak tady...
          • walltar
            Nevím jak v 2070 ale v prvních dvou dílech byli AI protivníci a byl tam i boj... A byla to imho díky tomu mnohem lepší hra.
            • tu 2070 klidne zkus, jestli te tento typ her baví. docela solidni hra. mas tam treba životní prostredí, stavbu na dne oceanu, dve frakce + frakci vedcu, vyzkum atd. I když z te temy životního prostredí se dalo vytežit imo mnohem víc.
  • Podle mne je 1404 nejpovedenější díl . Samozřejmě každý nový díl ANNO je graficky dokonalejší , jako každá hra . Rozebírali jste tady AI protivníky , zda jsou , nebo nejsou . Všude byli piráti a podle nastavení byli více , nebo méně "otravní" . To samé platí i o "soupeřích" a jejich obtížnosti . Projel jsem i 2070 a musím uznat , že podmořský svět bylo pěkné grafické osvěžení . Nevýhodou 2070 už bylo nutné připojení na netu . Kvůli chybějící češtině a té samé nutnosti , jako u 2070 se vzdávám chuti si poslední díl 2205 vůbec koupit a zahrát si jej . Všechny díly jsou založeny na stejném principu , takže nic nového . Jen se mění letopočty a prostředí , ale pro relaxaci , pobavení a požitek s detailů se k této hře pravidelně vracím .
    • Souhlas, Anno 1404 + Benatky jsou vrcholem serie. Anno 2070 uz se mi zdaleka tolik nelibilo a 2205 uz me vubec nelaka ani zkusit.
      • Když o tom tak uvažuji a vracím se k předešlým dílům ANNO , tak máš pravdu , že 1404 je vrcholem série a to i obsahem a možnostmi . U 1701 je editor map , takže byla možnost si vytvořit vlastní mapu , počet a velikost ostrovů , množství surovin atd. , ale tato hra je v podstatě už minulostí , protože je optimálně hratelná hlavně na Win.XP a starších ovládačích gk. , ale netvrdím , že není použitelná i na Win. 7 , i když graficky je to vážně už někde jinde , než poslední díly 2070 a 2205 .
  • Viděl jsem jenom video ze hry, tak to může zkreslovat. Hra mi přijde nudná, jenom se na mapu plácaly budovy a nic moc se nědělo *9* Pokud to odpovídá, tak za mě 5/10 za grafiku.
    • Tak nějak. Hrál jsem komplet všechny série, a tahle je v hratelnosti asi nejslabší. Prodali herní mechanismy za vyšperkovanou grafiku. Poslední anno je až moc jednoduché a bojové mise jsou skutečně jenom něco jako minihry na zaplácnutí času při čekání na vydělání dost peněz.
  • Teda nečekal jsem, že to někdy napíši, ale v tomto případě mi skutečně příjde recenze na konkurenčním českém webu o hrách mnohem objektivnější.
  • Bohužel z této recenze zase nejde nic poznat. Nimcéně po shlédunít pár videí a přečtení jiných recenzí to vypadá, že mor zjednodušování a osekávání se dostal už i do Anno. Až do 2070, která se mi sice tematikou moc nelíbila, stále stavěli na stejných základech a dokázali je obohacovat - každý díl byl lepší a přineslo něco nevého - vylepšeného. 1404 případně 2070 byl asi bohužel vrchol a teď již jedeme na horské dráze ve vozíčku z kopce dolů :(
  • S recenzí nesouhlasim, ta hra je strašná. Je to neskutečně náročné na železo, stavět se dá jen do gridu, budovy nejsou otáčet. Zoomování a vůbec pohyb po mapě funguje nějak podivně. Ale hlavně tato hra nepřinášů vůbec nic nového, je to příšerná nuda - postav tři, pak dva, pak pět. Možná před 10 lety ano, ale teď ne...
    • ChyrenCZ
      Ty jsi to nehrál, lamo *2*
    • Budovy jdou otáčet. Otočí se kliknutím na kolečko *3*
  • takova drobna poznamka, co bych vylepšil. vadi mi že je tam jen jeden typ budov (nebo dva), pro každou uroven. bylo by fajn kdyby typu budov bylo víc jako v simcity. Tohle mi vadilo i v Tropicu že pak mesto vypada tak nejak jednotvarne.
  • Nechápu proč tak nápadité hry musí vycházet jen na PC, kdYž je většina z Vás jen "ukradne" z netu! Nedivim se ze ty co na konzole vyjdou jsou tak drahý kdyz musej živit Pc socky.. a nejlepší jsou kecy typu "konzole brzdí vývoj her" ať už co se grafického zpracování týče nebo jiných herních kvalit, kdyby nebyli konzole tak paříte tak akorát osmisměrky, protože by tu Vaší srandu neměl kdo živit.. hlavně že máte stroje za desítky tisíc.. vysrat se vám do huby..
    • Konzole nebrzdi vyvoj her, ale jejich uzivatele to brzdi... Ukradne z netu? Kdyz jsou konzole tak uzasne, proc to na ni neukrades taky? A nevymlouvej se na pocestnost, zavist je taky spatna vlastnost... A vysrat do papulky...hmmm...to zni dobre, mnam, dame schuzku...?
  • Je chyba jen u me nebo ta hra ma fakt desnou optimalizaci?Comp co celkem vklidu rozchodi Witchera 3 nebo GTA se s timhle vubec neporval
    • Inquisitor
      Strategie bývají náročnější.
      • Na Cpu kvůli AI nebo proč ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit