Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Muzu potvrdit. Delal jsem par veci v Qt (pro ty kdo vedej co to je) a pokud se clovek drzi urcitejch pravidel, tak vyslednej program pujde spusti na vsem od mobilu pres stolni PC po bankovni mainframe. U mensich veci je to vazne o 3 kliknuti mysi. Pak je samozrejme potreba vsechno otestovat, ale vyjma uprav ovladani pro mobily a doladovani drobnosti (Linux a spol. nemaj disky oznaceny C:, D: ...) to vazne neni problem.
  • xMort
    Dost mi to připomíná Enslaved.
  • uzivatel1982
    Doufam, že survive tu konecne neco bude znamenat. Nejlepsi na tohle byl paradoxne stalker s modama. Jsem zvedavej i na IAm Alive. Takovej dead island byl na mě už moc velká vyvrazdovacka. Občas méně je více. Pokud někdo uděla hru na způsob filmu Road, tak budu spokojenej:). Nicmeně asi nejzajimavější věc z VGA.
  • Začiná mě docela sr*t jak takovy Postapokalptycky hry kde proste o prežití ne jenom o zabijení zombiku ( Left4dead,nerikam ze to je spatna je dobra) Ale kde se proste musí prežit a ani tam nemusej bejt zombici ale Proč hry treba Still alive ,nebo teda Last of US delaj jen na skur*eny konzole! *16* *16*
    • Protože na PC se jim ze zisků nezaplatí vývoj *3*
      • Na PC stejne delaji jen konverzi. Takze jedine, co je potreba udelat je predelat vstupy (otazka par hodin), odstranit optimalizovany kod pro konzole (pokud nejsou jejich programatori jelita nebo pokud pouzivaji dobry engine, otazka par hodin resp. minut) a samozrejme betatesting + ochrana.
        Takze pokud splni best practices pro vyvoj her, nestoji je konverze v porovnani s celkovymi naklady temer nic.
        Staci, aby si hru koupilo par set lidi a vydelaji.
        • Naughty dog provádějí brutální optimalizace právě pro Playstation 3. Proto ta hra vypadá tak skvěle, ale na druhou stranu si tím zavírají porty na jakýkoliv jiný hardware (XBOX360 nebo PC). Z počátku jsem to nechápal, ale teď už rozumím. Jde o jedinou možnou cestu, jak vymáčknout z vybrané konzole 100%. Teď se na mě asi snese vlna kritiky a flamerů, ale myslím že to je ideální směr kterým se vydat. Vzít jednotný hardware a naučit se na něj dokonale programovat a optimalizovat. PC zatím žene dopředu jenom brutální výkon, který nenutí programátory příliš se zabývat optimalizacemi a vymáčknout ze stroje maximum. Budu se opakovat, ale když si uvědomíte na jakém hardware věží třeba takový Uncharted 3 a jak vypadá... na stejném hardware u PC by jste měli pomalu problém pracovat ve Wordu. To není chyba konzolí, ale chybějících/nedostatečných optmializací u PC.
          • Last of US ma byt exkluzivni pro PS3. V Naughty Dog ani nemaji lidi, co by umeli programovat pro XBOX, ale jako u jinych titulu by nebyl problem sverit konverzi jinemu studiu (nebylo by to poprve). Ta hra je exkluzivne pro PS3, protoze to tak Sony chce.
            Optimalizace ma sve meze. Na urcite hranici se uz vice optimalizovat nevyplati (neboli stravis mesic optimalizaci a ziskas pul promile vykon). Nechtel jsi nahodou napsat to neni chyba PC? No v podstate je, protoze na PC optimalizovat jednoduse nelze (tak, aby se to vyplatilo). Optimalizace na PC jsou velmi povrchni (Intel/AMD knihovny, ATI/NVIDIA knihovny, ...). Kazde PC ma totiz jinou konfiguraci. Pomalu se blizi doba, kdy budou programy napsane nad platformami s virtualni instrukcni sadou (napr. CIL, Java bytecode) rychlejsi nez klasicky psany a prumerne optimalizovany nativni kod.
            Proto take pustis na PC treba hru starou 20 let, ale u konzoli to ze zrejmych duvodu neplati.
            • V podstate by se to cele dalo zjednodusit do prohlaseni, ktere plati pro vetsinu her (ktere maji schopne vyvojare):
              min. 70% nakladu na hru jde do casti hry, ktere lze primo konvertovat pro formaty ruznych platforem (pribeh, skripty, art, grafika, modely, prostredi, cinematics, ...). Proto vyroky jako "na tu platformu by se to delat nevyplatilo" nedavaji smysl (pisu tu jen o velkych platformach, s mobilnimi platformami mam minimalni zkusenosti).
            • @Broe: Nevim sice konkretne za cim si stojis ohledne konverzi. Ja tu jen popsal, jak to normalne funguje. Asi bys musel byt programator (klidne i neherni) abys pochopil jak vypada vyvoj multiplatformnich her. Shodou okolnosti se pouzivaji stejne praktiky jako u multiplatformnich desktopovych aplikaci (zejmena podminena kompilace apod.). Treba konverze hry nad jednim enginem, na kterem se tu nedavno pracovalo je (doslova) otazka 2 kliku (vyberes platformu, odstartujes build) - ale musi se s tim pocitat hned od zacatku vyvoje, jinak by byly konverze na dlouho a interne jsou to tuny kodu. Delat pro kazdou hru zbrusu novy engine totiz neni efektivni. Pokud mas zajem, klidne Ti tu muzu hodit screenshot custom build systemu multiplatformniho engine (po odmazani nekterych neverejnych veci samozrejme).
            • S optimalizací pro PC máš pravdu. Problém PC je právě různorodost. Co se ale týká konverzí na jiné platformy si ale stojím za svým. Většinou jsou pak konverze o kompromisech a nevypadají tak dobře jako originál. Částečně se tomu dá předcházet současným vývojem na více platforem. Hry pak sice vypadají stejně, ale s cenou kompromisů - tj. řekneš si, tohle XBOX neumí, tak to nedáme ani do PS3 verze aby se necítili uživatelé XBOXu ochuzeni (a naopak).
  • No Naughty Dog bych právě volil jako herní studio roku. Z různých těch videomateriálů o vývoji her mi přišlo právě tohle studio a jejich práce nejsympatičtější. Uncharted série je super a tohle určitě taky nezklame. Právě že ten trailer docela zapůsobil. Tohle nebude hra o zombících, ti tam budou spíše myslím jako křoví ;o) Doufám, že to bude i dost tak nějak méně výpravné a více kruté a hororové při zachování ostatních kvalit tohoto studia... Navíc právě naopak. Jde vidět, že i tak otřepané téma jako zombie lze uchopit zase jinak a zajímavě...
  • Ďalšia zombie pičovina ...
    Tie slobodomurárske prasatá ktoré nám vládnu a financujú médiá už ani nevedia nič iné vymyslieť. Len zlo, zlo, zlo, zabíjanie, vraždenie, zlo a zlo ...
  • Tak toto bude asi prva hra ktoru budem zavidiet PS3.... To mesto je krasne postapokalypticke *14*. Uvidim co stoho nakoniec bude, lebo Dead Islan trailer bol tiez luxus ale ked som videl hru tak ma to sklamalo. Ale 100 ludi, 100 chuti :)
    • Ještě můžeš závidět Uncharted které je od stejného studia. A když uvážím na jakém ta hra běží hardwaru, tak klobouk dolů. Jsem rád že jsem přešel z PC na PS3 :)
  • Co na tom vidíte tak úžasného? Vždyť to (zatím) vypadá jak Resi 4 přes kopírák.
  • Moc se mi líbí myšlenka té holky jako hratelné postavy :) po všech nasteroidovaných frajerech by to byla příjemná změna, hrát za teenagerku v takovém prostředí (a bez manga kukadel)
  • I Am Legend meets The Road v hávu Uncharted. Hmmmm.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit